۱۱۱۶۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

دختر بچه در آتش سهل‌انگاری پدر سوخت

ناگهان دختر بچه به ظرف حاوي بنزين خورد و بنزين هاي داخل آن به اطراف و به سمت آبگرمکن پاشيد.در يک چشم به هم زدن شعله آبگرمکن بنزين ها را شعله ور کرد و کودک خردسال نيز آتش گرفت

خراسان: شب بود که پدر جوان با موتورسيکلت وارد حياط منزل مسکوني اش واقع در بولوار دکتر حسابي شد. نشت بنزين از باک موتورسيکلت موجب شد تا او بنزين هاي داخل باک را درون سطلي بريزد و آن را در گوشه حياط قرار دهد اما مرد جوان توجه نکرد که سطل حاوي بنزين را در نزديکي آبگرمکن گذاشته است.

صبح روز بعد (پنجشنبه) هنگامي که اعضاي خانواده داخل منزل بودند دختر ۲ ساله آن ها به حياط آمد و با کودک ديگري مشغول بازي شد. در اين هنگام ناگهان دختر بچه به ظرف حاوي بنزين خورد و بنزين هاي داخل آن به اطراف و به سمت آبگرمکن پاشيد.در يک چشم به هم زدن شعله آبگرمکن بنزين ها را شعله ور کرد و کودک خردسال نيز آتش گرفت او حتي فرصت فرياد نيز نيافت و لحظاتي بعد او به طرز دلخراشي در ميان شعله ها سوخت اين در حالي بود که پاي کودک ديگر نيز دچار سوختگي شد.

همسايگان با مشاهده دودي که از حياط اين منزل بلند شده بود هراسان به داخل حياط آمدند پدر و مادر کودک نيز با مشاهده اين صحنه وحشتناک ديگر حال خود را نمي فهميدند و شيون و گريه فضاي محل حادثه را غم بار کرده بود.

اهالي با آتش نشاني تماس گرفتند و دقايقي بعد ماموران اطفاي حريق و امداد و نجات به خيابان دکتر حسابي رفتند و عمليات اطفاي حريق را آغاز کردند اما ديگر کار از کار گذشته و تنها جگرگوشه اين خانواده بر اثر سوختگي شديد مچاله شده بود. اما کودک ديگر بلافاصله تحت مداوا قرار گرفت.

لحظات به کندي سپري مي شد و هرکسي با ديدن اين صحنه، بر سر و رويش مي کوبيد.ماموران کلانتري قاسم آباد نيز که در جريان ماجرا قرار گرفته بودند عازم محل شدند و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضي اسماعيل شاکر(قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقايقي بعد مقام قضايي به همراه پزشک قانوني و اکيپ بررسي صحنه جرم وارد حياط شدند.والدين کودک در وضعيت بسيار اسفباري به سر مي بردند و نمي توانستند به درستي به سوالات مقام قضايي پاسخ بدهند، آن ها تنها فرزندشان را بر اثر يک بي احتياطي و سهل انگاري از دست داده بودند و مدام گريه مي کردند.

قاضي شاکر در پاسخ به این سوال که با توجه به اين که مرگ دختر ۲ ساله دومين حادثه مشابهي است که طي ۲۰ روز گذشته در مشهد اتفاق افتاده است از نظر قانوني متهم خواهند شد يا خير؟ گفت: در شرايط فعلي و با توجه به اين که والدين کودک دچار ناراحتي هاي روحي هستند و در وضعيت مناسبي به سر نمي برند دستور تحقيق بيشتر در اين باره صادر شده است اما در فرصت مناسب والدين کودک به دادسرا احضار مي شوند و تحت تعقيب قرار مي گيرند.

قاضي ويژه قتل عمد در توضيح اين مطلب اضافه کرد: والدين کودک با استناد به ماده ۶۱۶ قانون مجازات اسلامي و به اتهام بي احتياطي در نگهداري و مراقبت از کودک که به حادثه و قتل غيرعمدي منجر شده است تحت تعقيب قرار مي گيرند و در صورتي که سهل انگاري آنان اثبات شود پرونده اي در اين رابطه تشکيل مي شود و تحت بررسي هاي قضايي قرار مي گيرد.

شايان ذکر است دوم مهرماه جاري نيز طي يک حادثه مشابه در خيابان اميرآباد شهرک شهيد رجايي مشهد پسر بچه ۲ ساله اي در شعله هاي آتش سوخت.ماجرا از اين قرار بود که پدر اين کودک به دليل نشت بنزين از باک موتورسيکلت، بنزين ها را داخل ظرفي ريخت و در نزديکي آبگرمکن قرارداد. صبح روز بعد تنها فرزند آنان که مشغول بازي در حياط بود بنزين ها را ريخت که به آتش سوزي منجر شد و اين کودک خردسال نيز در ميان شعله ها جان سپرد

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دختر بچه در آتش سهل‌انگاری پدر سوخت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج