۱۱۱۶۲۳۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ایران، شک و تردید در مورد مذاکرات را رد کرد

"سی جی تی ان" تلویزیون انگلیسی زبان چین طی گزارشی در مورد برجام اعلام کرد که ایران با ابراز خوش بینی نسبت به مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵، شک و تردیدهای ابراز شده توسط جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد جدی بودن تهران برای ادامه مذاکرات هسته ای را رد کرد.

ایرنا: "سی جی تی ان" تلویزیون انگلیسی زبان چین طی گزارشی در مورد برجام اعلام کرد که ایران با ابراز خوش بینی نسبت به مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵، شک و تردیدهای ابراز شده توسط جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد جدی بودن تهران برای ادامه مذاکرات هسته ای را رد کرد.

پایگاه خبری "سی جی تی ان" روز یکشنبه نوشت: کمیسیون مشترک برجام- به ریاست اتحادیه اروپا و شامل نمایندگانی از ایران، چین، روسیه، انگلستان، فرانسه و آلمان - جلساتی را در ۶ آوریل در وین آغاز کرد که هدف آن بازگشت ایران و ایالات متحده به توافق هسته ای برجام است.

بر اساس این گزارش، یک تیم از ایالات متحده همچنین در وین حضور دارد اما در حال مذاکره مستقیم با همتایان ایرانی خود نیست. در عوض، هیئت های دیگر به عنوان واسطه بین دو کشور عمل می کنند.

تلویزیون چین در ادامه به سخنان حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به نقل از وی نوشته است: ما به جایی رسیده ایم که آمریکایی ها و اروپایی ها صریحاً می گویند چاره ای جز لغو تحریم ها و بازگشت به توافق هسته ای ندارند. تقریباً همه تحریم های اصلی برداشته شده و گفتگوها درباره برخی جزئیات ادامه دارد.

گزارش می افزاید: در همین حال، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز شنبه با اشاره به اینکه این بحران سه سال پیش با خروج واشنگتن از توافق هسته ای آغاز شد، ایالات متحده را به کمک به احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ ترغیب کرد.

ظریف در توئیتی با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده برای خروج از برجام نوشت: در حالی که تلاش می کنیم برجام را در وین احیا کنیم، لازم است به یاد بیاوریم که همه چیز چگونه آغاز شد. ۳ سال پیش یک دلقک سیاه رو تعهدات آمریکا در برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا شکرت

    • بدون نام

      آقای ظریف، شما گفتید هیچ کس نمیتوان برجام رانقض کند وگفتید امضای جان کری تضمین است. حالا دبه درآوردی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج