جاباما
۱۱۱۶۳۷۱
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

نگران سلامتی اکبر عبدی بودیم

تهیه کننده «روزهای آبی»، با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تا چند روز آینده به پایان می‌رسد، می‌گوید، بزرگترین نگرانی‌شان حفظ سلامتی اکبر عبدی به عنوان بازیگر اصلی سریال بوده که با وجود کسالت در این سریال بازی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: تهیه کننده «روزهای آبی»، با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تا چند روز آینده به پایان می‌رسد، می‌گوید، بزرگترین نگرانی‌شان حفظ سلامتی اکبر عبدی به عنوان بازیگر اصلی سریال بوده که با وجود کسالت در این سریال بازی کرده است.
نگران سلامتی اکبر عبدی بودیم
پرویز امیری، تهیه کننده سریال «روزهای آبی» که بعد از ماه رمضان و همزمان با عید سعید فطر به روی آنتن خواهد رفت، درباره دغدغه‌های سریال سازی در دوران کرونا و لزوم حفظ سلامتی بازیگران پیشکسوت به ما گفت: تلاش کردیم تمهیداتی را که کارهای دیگر در نظر می گیرند، ما هم داشته باشیم. تمام پروتکل‌ها و شرایط لازم برای بررسی وضعیت سلامتی عوامل و بازیگران را رعایت می کردیم. شرایط سختی بود؛ به ویژه در مورد آقای عبدی که مریض احوال هم بودند و سر صحنه تشریف می‌آوردند، نگرانی برایشان بیشتر بود. ایشان در دورانی که ما کار می‌کردیم، به کرونا هم مبتلا شدند؛ البته نه سر کار ما بلکه وقتی در تهران بودند کرونا گرفتند و یک ماه بستری بودند و بعد از بهبودی به کار بازگشتند.
نگران سلامتی اکبر عبدی بودیم
این تهیه کننده افزود: همه ما به شکلی با کرونا درگیر شده‌ایم. نمی‌شد آنتن را تعطیل کرد و سریال سازی نکرد. بالاخره مخاطب تنها پناهش تلویزیون است؛ من، همکارانم و و مسوولان سازمان ناچار بودیم که خوراک تلویزیون را تامین کنیم. به ناچار در این شرایط کار کردیم. شرایط سختی بود.
او درباره مراقبت‌های پیشگیرانه از کرونا تصریح کرد: هر کدام از گروه که کوچکترین علائمی داشتند بلافاصله به درمانگاهی که با آن صحبت کرده بودیم می‌رفتند، تست می‌دادند و به شرط تست منفی سر صحنه حضور پیدا می‌کردند؛ حتی آقای اکبر عبدی که بازیگر اصلی سریال ما و بازیگر بزرگی هستند هم ما بعد از تست منفی با ایشان کار کردیم.
امیری در پایان با بیان اینکه تصویربرداری سریال «روزهای آبی» بیش از شش ماه زمان برده و برای پخش در قالب ۲۶ قسمت تولید شده است، گفت: کرونا چند باری کار ما را تعطیل کرد ولی الحمدالله تا اینجای کار به خیر گذشته و اتفاقی نیفتاده است. ان شاءالله که این چند روز باقی مانده هم به سلامتی بگذرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراهیچکس نگران مریضان بیکس نیست

    • علی تقی وند

      عبدی جان میخوای بگی بازم مدرسم دیر شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج