۱۱۱۶۴۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکورد فوق‌العاده فولادی‌ها در خانه

شاگردان جواد نکونام شب گذشته موفق شدند در دیداری حساس گل گهر سیرجان را شکست دهند.

ایلنا: در بازی معوقه از چارچوب هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فولاد خوزستان شب گذشته در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان گل گهر سیرجان بود.

فولادی‌ها که به تازگی بعد از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشته بودند در صدد آن بودند تا ناکامی خود را در نخستین بازی خود در سال جدید آن هم در خانه را جبران کنند. همچنین فولاد با حضور در بین بالانشنیان جدول رده‌بندی به دنبال آن است تا بتواند بار دیگر برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی را کسب کند. به همین دلیل شاگردان نکونام نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خانگی آن هم در برابر یکی از رقبای مستقیم خود در راه کسب سهمیه آسیایی داشتند.

در مقابل نیز گل گهر در ۵ بازی اخیر خود در سال جدید با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده بود و با ۳۴ امتیاز خود را در صف مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار داد.

در دقیقه ۶۴ این دیدار فولادی‌ها روی اشتباه محرز علیرضا حقیقی سنگربان گل گهر صاحب یک ضربه پنالتی شدند و در ادامه شیمبا از این موقعیت نهایت استفاده را برد و موفق شد گل پیروزی بخش فولاد را وارد دروازه گل گهر کند تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان برسد.

فولاد با پیروزی در این بازی علی رغم اینکه دوباره خود را در جمع مدعیان قرار داد به یک رکورد خارق‌العاده در خانه دست یافت. این تیم نوزدهمین بازی خود را در خانه بدون باخت پشت سر گذاشت تا نشان دهد در خانه شکست ناپذیر است.

فولادی‌ها آخرین بار در هفته دهم لیگ هجدهم در خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خوردند و بعد از آنها همواره در خانه پیروز بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج