۱۱۱۶۶۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شمسایی: شرافت در فوتسال ایران موج می‌زند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: به جرات می‌گویم که شرافت در فوتسال ما موج می‌زند و همه تیم‌ها در هفته پایانی برای اعتبار خود بازی می‌کنند.

ایرنا: وحید شمسایی در خصوص دیدار پایانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما به امید زنده هستیم و زندگی همین است. من همیشه یک ضرب‌المثل دارم؛ امروز با خدا قدم برمی‌داریم و فردا خود را به خدا می‌سپاریم.

وی ادامه داد: امسال واقعا سال سختی برای ما بود. وقتی می‌گویم تیم ما با کمبود مهره مواجه است، خیلی‌ها این موضوع را متوجه نمی‌شوند اما در همین جا می‌خواهم این موضوع مشخص شود. قدرت بهادری، میثم برمشوری، وحید شفیعی و بهروز جعفری را به دلیل مصدومیت و حمید احمدی را به علت مشکل انضباطی از دست دادیم و در بازی با سن‌ایچ هم سروش احمدنیا به دلیل مصدومیت دیدار آخر را از دست داد. در دیدار آخر با مقاومت البرز خیالم راحت است که حق بازیکنی را نمی‌خورم چرا که کلا ۱۰ نفر برای بازی داریم و دیگر نیازی نیست لیست ۱۲ نفره بدهیم.

به عنوان اولین نفر به قهرمان لیگ تبریک می‌گویم

سرمربی گیتی‌پسند اضافه کرد: از دیدار با کراپ، یک تیم رفاقتی و منسجم شدیم و برای آبروی خودمان تلاش کردیم. به نظر من هر تیمی که در پایان قهرمان لیگ شود، شایستگی آن را دارد. پیشاپیش به قهرمان لیگ تبریک می‌گویم و به طور قطع بعد از پایان بازی به تیم قهرمان تبریک می‌گویم. به طور قطع می‌گویم که شرافت در فوتسال ما موج می‌زند و همه تیم‌ها در هفته پایانی برای اعتبار خود بازی می‌کنند.

شمسایی عنوان کرد: در هفته آخر با مقاومتی بازی داریم که در این فصل از ما امتیاز گرفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. امیدوارم در این بازی هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال بیان داشت: همه کوتاهی و بلندی‌های تیم در این فصل به گردن من است. بازیکنان تمام توان خود را به کار گرفتند و «علیرضا جنتی» مدیر عامل و «محمد حسین عراقی زاده» قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در این فصل تیم را بسیار حرفه‌ای اداره کردند. فوتسال از این بالا و پایین ها زیاد دارد. در هفته آخر در ابتدا باید بازی را ببریم و بعد از آن هرچه که خدا خواست، همان می‌شود.

خدا را شکر لیگ پنجشنبه تمام می‌شود

وی اضافه کرد: امسال لیگ بسیار فشرده‌ای داشتیم. خدا را شکر پنجشنبه بازی ها تمام می‌شود وگرنه باید در ادامه با چهار یا پنج بازیکن به مصاف رقبا می‌رفتیم. جا دارد از «آرش جابری» رییس سازمان لیگ نیز تشکر کنم چرا که او توانست بعد از سختی‌های زیادی که در ابتدا برای شروع لیگ وجود داشت، برنامه‌ بازی‌ها را به صورت بسیار منظمی اجرا کند.

سراجی می‌تواند به فوتسال کمک کند

شمسایی در خصوص انتخاب «مهرداد سراجی» به عنوان ریاست کمیته فوتسال گفت: من هیچ برخورد نزدیکی با او نداشتم اما به طور قطع کسی که مدیرعامل سایپا و عضو هیات رییسه فدراسیون است، با ظرفیتی که دارد، می‌تواند به فوتسال نیز کمک کند. فوتسال ما بسیار بزرگ است و همه ما برای اعتلای آن باید تلاش می‌کنیم. ما سوم جهان شدیم و در آسیا نیز همیشه قهرمان بوده‌ایم.

اسطوره فوتسال کشورمان افزود: از وقتی یادم است تیم فوتسال ایران همیشه جزو ۶ تیم فوتسال دنیا بوده است. همه باید به فکر موفقیت این رشته باشند. من به عنوان کسی که ۲۲ سال از عمر خود را در این رشته صرف کرده، از مسوولان می‌خواهم که به فوتسال نگاهی ویژه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج