جاباما
۱۱۱۶۷۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مطمئن بودم استقلال را شکست می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه حتی بحث سقوط این تیم به لیگ دسته اول هم شوخی قشنگی نیست، گفت: مطمئن بودم استقلال را شکست می‌دهیم.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد شب گذشته تیم استقلال تهران را ورزشگاه آزادی با دو گل شکست بدهد. ذوب آهن در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ قرار دارد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: قبل از بازی مطمئن بودم که می‌توانیم برنده بشویم. درست است بازیکنان ما چند هفته مسابقه نداشتند اما سخت کار کردند. از سوی دیگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و خستگی و شاید غرور صعود آسیایی را هم داشت و تحت تاثیر بازی بعد با پرسپولیس هم بود. همه عوامل دست به دست هم داده بود تا برنده شویم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن هنوز در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، تاکید کرد: نیم فصل اول آنقدر امتیاز از دست داده‌ایم که حالا هرچه می بریم، جایگاهمان در جدول خیلی تکان نمی‌خورد. با توجه به اینکه نساجی هم بازی خود را در این هفته پیروز شده بود، نیازم مبرم به سه امتیاز دیدار با استقلال داشتیم. هرچند در کل بازی آسانی در لیگ نداریم اما به تدریج شرایط مسابقه‌ای ذوب آهن بهتر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا می‌تواند قولی برای بقای این تیم در لیگ برتر بدهد؟ تصریح کرد: قول که نمی‌شود داد ولی حتی شوخی سقوط ذوب آهن هم قشنگ نیست. به ماندن در لیگ برتر امیدواریم. خوشبختانه کادر فنی خیلی خوبی داریم که سخت کوش و جدی هستند و شبانه روز تلاش می‌کنند.

فریدونی درباره پاداش به بازیکنان ذوب آهن بعد از این پیروزی، گفت: طبق آیین نامه بعد از هر برد یک پاداش داریم ولی پاداش بازی با استقلال یک مقدار خاص تر بود!

به گفته مدیرعامل ذوب آهن، اعضای این تیم برای بازی با گل گهر تا روز چهارشنبه در تهران می‌مانند و سپس برای دیدار با گل گهر راهی سیرجان می‌شوند. ذوبی ها سپس با پرواز چارتر از سیرجان به اصفهان می‌روند تا دوباره برای دیدار با استقلال به تهران سفر کنند.

فریدونی درباره تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در آن بازی هم برنده شویم. البته اهمیت بازی در لیگ برایمان بیشتر بود تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سرانجام پرونده حقوقی «میودراگ رادولوویچ» سرمربی مونته نگرویی فصل گذشته ذوبی ها که حاضر به بازگشت و ادامه کار در ذوب آهن نشد، گفت: ما از رادولوویچ شکایت کردیم و او هم متقابلاً به فیفا شکایت کرد. پرونده الان در فیفا است. اگر رای به نفع ما باشد که هیچ؛ وگرنه به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنیم.

«آیا رادولوویچ باید مبلغ اضافه‌های که از باشگاه ذوب آهن گرفته است را پس بدهد؟» فریدونی در پاسخ به این سئوال گفت: پرونده رادولوویچ پیچیدگی‌های خاصی دارد و ابهاماتش زیاد است چون در شرایط پیش بینی نشده رخ داد. فیفا ۱۴ آوریل سال گذشته راهنمایی را برای قراردادها در شرایط کرونایی منتشر کرد. ما در قرارداد رادولوویچ بند «شرایط اضطراری» را پیش بینی نکرده بودیم بنابراین باید به گونه‌ای با او توافق می‌کردیم. این توافق هم صورت نگرفته بود و کار به شکایت کشید. پیگیر این پرونده هستیم و باید منتظر رای فیفا بمانیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص پرونده رضا شکاری بازیکن سابق این تیم که در دادگاه CAS قرار دارد، اظهار کرد: آخرین دفاعیه ما در CAS آبان سال گذشته انجام شد. طبق قانون، ۶ ماه فرصت برای صدور رای نهایی لازم است که ممکن است این مدت زمان بازهم تمدید شود. اگر مدت زمان صدور رای این پرونده تمدید نشود، به روزهای اعلام آن نزدیک می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج