۱۱۱۶۸۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد پزشک سرخ‌ها از واکسیناسیون قبل از دربی

پزشک تیم گفت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و احتمال عوارضی که بعد از واکسیناسیون ملی پوشان ممکن است ایجاد شود، نظر ما این بود این کار در زمان دیگری انجام شود.

باشگاه پرسپولیس: پزشک تیم گفت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و احتمال عوارضی که بعد از واکسیناسیون ملی پوشان ممکن است ایجاد شود، نظر ما این بود این کار در زمان دیگری انجام شود.

دکتر علیرضا حقیقت درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم و همچنین برنامه واکسیناسیون ملی‌پوشان توضیحاتی را ارائه داد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: سیامک نعمتی متاسفانه از ناحیه شانه چپ دچار تروما (ضربه و آسیب) شده است. اقدام‌های پزشکی برای وی شروع شده و زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد. وی برای ام‌آرآی اعزام می‌شود و به محض دریافت جواب، تشخیص دقیق‌تر پزشکی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در جریان بازی، با ضربه روی مچ پا روبرو شد. زیر نظر کادر پزشکی کارهای اولیه انجام شده است و امروز دوشنبه در ریکاوری هم حضور داشت. ان‌شاءالله که بتوانیم او را به دربی برسانیم.

دکتر حقیقت درباره کمال کامیابی نیا هم افزود: کمال هم با مشکل قبلی در ناحیه مچ پا روبه‌رو است و صلاح دیده شد که زیر نظر کادرپزشکی و کادرفنی کارها را دنبال کند و سعی بر این است که بتوانیم او را برای دربی داشته باشیم.

وی درباره امید عالیشاه خاطرنشان کرد: او از ناحیه زانوی چپ دچار تروما شد. اقدامات پزشکی شروع شده است. امروز هم برای تصویربرداری اقدام می‌شود و با دریافت جواب، پلن درمانی را مشخص می‌کنیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه واکسیناسیون ملی‌پوشان پرسپولیس، با توجه به عوارضی که می‌تواند حضور بازیکن در تمرین و مسابقه را مختل کند، گفت: در این ارتباط با دوستان متخصص عفونی مشورت داشتیم و با توجه به عوارضی که بعد از واکسیناسیون ممکن است ایجاد شود و شرایطی که در آن قرار داریم، قرار شد واکسیناسیون در مقطع بعدی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج