۱۱۱۶۹۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تب داغ قهرمانی در لالیگا

وقتی شوت دقیقه ۹۶ کاسمیرو در دیدار رئال و سویا از کنار دروازه شاگردان لوپتگی عبور کرد، امید به قهرمانی در اردوی بارسلونا و اتلتیکومادرید زنده شد

ایران ورزشی: وقتی شوت دقیقه ۹۶ کاسمیرو در دیدار رئال و سویا از کنار دروازه شاگردان لوپتگی عبور کرد، امید به قهرمانی در اردوی بارسلونا و اتلتیکومادرید زنده شد؛ تا قبل از شروع مسابقه ابتکارعمل در دست شاگردان زیدان بود و طبق معمول این کهکشانی‌ها بودند که با دریافت گلی زودهنگام در دقیقه ۲۲، فشارروحی روانی را بر روی خود دوچندان کردند! یک روز بعد از تساوی ملال‌آور در جدال بارسلونا و اتلتیکومادرید، جولین لوپتگی انتقام خود از لوس بلانکوس را گرفت و با ارائه یک نمایش قابل قبول، تک امتیازی ارزشمند از ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو به دست آورد و تیمش را کماکان در کورس قهرمانی با سه غول بزرگ لالیگا حفظ کرد.

کهکشانی‌ها اما صدرنشینی را نه به واسطه درخشش سویا، بلکه از طریق نمایش ضعیف خود از دست دادند؛ فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادریدکماکان به همکاری بازین الدین زیدان اعتقاد دارد و حتی پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ آن هم در بدترین شرایط و بدون کسب یک جام نیز باعث نشده تا مدیرباشگاه دم از اخراج زیزو بزند.

رئال کماکان یکی از بخت‌های قهرمانی در لالیگاست ولی، مصاحبه زیدان در کنفرانس مطبوعاتی بازی با سویا بسیاری از هواداران قوهای سپید را به فکر فروبرد؛ مادرید به واسطه حضور زیزو در سانتیاگو برنابئو، دو تن از گزینه‌های اصلی سرمربیگری خود را از دست داده به علاوه پوچتینو، جولیان ناگلزمن هم از دسترس کهکشانی‌ها خارج شده. اینکه چگونه فلورنتینو پرز قید این گزینه‌های جذاب را زده و کماکان از نمایش‌های تیمش تحت سلطه زیزولذت می‌برد جای سؤال دارد.

زیدان با صحبت‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی نشانه‌هایی از پایان کارخود در رئال مادرید را بر زبان آورد و اعلام کرد که وضعیت خود برای ماندن یا نماندن در باشگاه را انتهای فصل به گوش مدیران خواهد رساند. حالا که لوس بلانکوس گزینه‌های اصلی‌اش را از دست داده و زیدان نیز سخن از ترک سانتیاگوبرنابئو به میان آورده، فرصت خوبی است تا پرز و سایر مدیران اجرایی باشگاه دست به کارشوند و از همین حالا مربی فصل آینده خود را پیدا کنند؛ماسیمیلیانوآلگری، یوآخیم لوو، هانسی فلیک و رائول گونزالس نفراتی هستند که شانس رسیدن به نیمکت داغ کهکشانی‌ها را پیدا کرده‌اند.

گل لحظات پایانی رئال که روی اثرگذاری ادن هازارد به ثمررسید چیزی را در جدول لیگ اسپانیا تغییر نداد و هنوزهم چهار تیم اصلی لالیگا با یکدیگر بر سر جنگ قهرمانی هستند؛ طی۲هفته آتی رئال باید در خانه تیم‌های اتلتیک بیلبائو و گرانادا به مصاف این دو تیم سختکوش و پرانگیزه برود و فصل برای لوس بلانکوس با دیداری خانگی مقابل ویارئال به اتمام خواهد رسید. اوضاع برای تیم ۷۷ امتیازی جدول اندکی بهتر به نظرمی‌رسد؛ اتلتیکو شنبه شب با کلین شیت برابر بارسلونای رونالد کومان به صدرنشینی خود ادامه داد و حالا که رئال فرصت به دست آمده را قدر ندانست، ابتکارعمل به دست شاگردان ال چولو افتاده! برخلاف رئال که در۲هفته پیش رو باید در خانه حریفان بازی کند، اتلتیکو این فرصت را دارد تا با پیروزی در ۲ تقابل خانگی برابر تیم‌های رئال سوسیداد و اوساسونا گام بلندی را برای قهرمانی در فصل۲۰۲۰-۲۰۲۱ لالیگای اسپانیا بردارد.

رئال وایادولید آخرین حریف دیگو سیمئونه خواهد بود که به نظر توان گرفتن امتیاز از سفید و قرمزهای مادرید را نخواهد داشت. تنها چالش پیش روی روخی بلانکو برای قهرمانی امتیازهای رودررو با رئال مادرید است؛ ال‌چولو طی۲ بازی رفت و برگشت تنها موفق به کسب یک تساوی از زیدان شده و اگر در روز آخرهمه چیز به تساوی کشیده شود، این کهکشانی‌ها هستند که می‌توانند به عنوان تیم قهرمان جشن بگیرند. در بین۴ تیم باقی مانده در کورس قهرمانی، سویا و رئال مادرید سخت‌ترین برنامه بازی را پیش روی خود دارند.

جولین لوپتگی از زمان آمدن به شهر سویل پروژه بازیابی و احیای مجدد سویا را به خوبی انجام داده و حالا هم یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. سویا در۳هفته پیش‌رو به مصاف والنسیا، ویارئال و دپورتیووآلاوزخواهد رفت و با نمایشی که مقابل رئال به اجرا گذاشت، نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرد. دیگر تیم مدعی بارسلونای رونالد کومان است. کاتالان‌ها به خوبی از اهمیت قهرمانی در لالیگا مطلع هستند و به همین دلیل برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. بارسا فرصت طلایی بازی رودررو با اتلتیکومادرید را ازدست داد ولی هنوزهم در صورت لغزش۲ تیم مادریدی و به دست آوردن تمامی دوازده امتیازباقیمانده به مقام اولی لیگ اسپانیا خواهد رسید. لوانته، سلتاویگو و در نهایت ایبار آخرین حریفان بارسلونا هستند و مانع این تیم برسر راه قهرمانی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج