۱۱۱۶۹۷۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

تهامی: انتظارم از فنونی‌زاده بیشتر بود

چند روز پیش ابراهیم تهامی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران که سابقه بازی در باشگاه‌‌های استقلال، استقلال اهواز و صنعت‌نفت آبادان را دارد، در مصاحبه‌ای به ستاره پرسپولیس پرداخت و جنجال بزرگی به پا کرد.

ایران ورزشی: چند روز پیش ابراهیم تهامی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران که سابقه بازی در باشگاه‌‌های استقلال، استقلال اهواز و صنعت‌نفت آبادان را دارد، در مصاحبه‌ای به ستاره پرسپولیس پرداخت و جنجال بزرگی به پا کرد. تهامی که در مورد ستاره‌های استقلال صحبت می‌کرد، ناگهان به ستاره پرسپولیس رسید و گفت: «آرزو می‌کنم استقلال بتواند در لیگ قهرمانان، قهرمان شده و سومین ستاره را روی سینه‌اش بزند. فقط این را نمی‌دانم که پرسپولیس آن یک ستاره را از کجا آورده که روی پیراهنش زده است. همین قدر می‌دانم که آن ستاره قلابی است.»

همین یک جمله کافی بود تا مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس واکنش تندی نشان دهد و جواب تهامی را بدهد: «یک بنده خدایی خواسته است با توهین به پرسپولیس خودش را مطرح و به قول معروف گُنده کند! ابراهیم تهامی چند سال پیراهن استقلال تهران را پوشیده یا عضو این تیم بوده که می‌آید درباره پرسپولیس آن حرف‌های زشت را می‌زند؟ این آقا یک روز خواب می‌بیند ۱۴ نفر را در زمین فوتبال دریبل زده و حالا هم صحبت‌هایی درباره پرسپولیس می‌کند. من اول درباره ستاره‌های دو تیم بگویم که به شخصه ستاره‌های روی پیراهن استقلال را قبول دارم! استقلالی‌ها دو بار در آسیا جام گرفته‌اند که یکی مربوط به دوران زنده‌یاد منصورخان پورحیدری است که برادر خودم آقا مهدی (فنونی‌زاده) هم عضو آن تیم بود. یکی هم قبل از انقلاب بوده که بعضی‌ها می‌گویند بین ۴ تیم به دست آمده ولی باز هم چون با نام کشورمان جام گرفته شده، من آن را قبول دارم.»

صحبت‌های فنونی‌زاده به همین جا ختم نشد و انتقادها ادامه داشت: «جالب‌تر اینکه من در بین بازی دو تیم استقلال و الشرطه عراق در آخرین بازی گروه خود به محمدرضا احمدی پیامک فرستادم و گفتم برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. خود محمدرضا احمدی هم آن را در تلویزیون اعلام کرد. حالا این صحبت‌ها را کردم تا به این سؤال مجدد برسم که آیا ابراهیم تهامی، پیشکسوت استقلال تهران بوده؟ آیا کسی که به عنوان یار کمکی در بازی‌های جام در جام آسیا با استقلال بود، چنین شخصی می‌شود پیشکسوت استقلال؟! این آقا را احتمالاً اشتباهی با اتوبوس به تهران آوردند و جلوی در باشگاه استقلال گذاشتند! حالا تصور می‌کند پیشکسوت باشگاه استقلال است. وقتی شاهین و شاهرخ بیانی هستند این آقا نباید حرف از استقلال تهران بزند. استان فوتبال‌خیز خوزستان ۲۰ تیم دارد چرا در مورد آن تیم‌ها حرفی نمی‌زند؟ حالا شانسی یک دوره‌ای در مقدماتی جام جهانی همه رباط پاره کردند و این آقاهم رفت استرالیا چند دقیقه بازی کرد. دلیل نمی‌شود که به باشگاه بزرگ پرسپولیس توهین کند. من واقعاً متأسفم!»

گلایه‌های فنونی‌زاده ادامه داشت و انتقادها هر لحظه تندتر می‌شد که این مسأله باعث ناراحتی ابراهیم تهامی شد. تهامی معتقد است صحبت‌هایش به اشتباه منعکس شده و کاش مرتضی فنونی‌زاده قبل از اینکه بخواهد اینچنین واکنش تند نشان دهد، ابتدا با خود او صحبت می‌کرد. ابراهیم تهامی در واکنش به صحبت‌های فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس گفت: «آقای فنونی‌زاده، من همیشه به تیم بزرگ پرسپولیس احترام گذاشته و خواهم گذاشت و با اینکه فوتبال را کنار گذاشته‌ام، اما حرمت تیم‌های ایرانی را همیشه نگه داشته‌ام و حتی اخیراً که چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بودند، من از تمام تیم‌های ایرانی حمایت کردم. آقای فنونی‌زاده! به نظرم درست نیست که اینگونه در مورد من صحبت کنید. من همیشه افتخار می‌کنم که یک استقلالی‌ام، البته هیچ‌وقت هم نگفته‌ام که پیشکسوت فوتبال استقلال تهران هستم چون تنها دو بازی برای این تیم انجام دادم و همیشه گفته‌ام استقلال اهواز و استقلال تهران خانه من هستند و یک استقلالی‌ام اما ای کاش مرتضی فنونی‌‌زاده با من تماس می‌گرفت تا من به صورت واضح موضوع را برای او توضیح می‌دادم تا متوجه می‌شد، جریان چیست و ای کاش شما دیگر مصاحبه نمی‌کردید. مطمئنم اگر صحبت‌های مرا می‌شنیدید، مصاحبه نمی‌کردید.»

تهامی در رابطه با توهین‌هایی که در این چند روز به او شده، توضیح می‌دهد: «آنهایی که به من توهین کردند، خدا را در نظر نگرفتند. من در آن مصاحبه خیلی حرف‌ها را به دوست خبرنگارم، دوستانه گفتم و ربطی هم به مطبوعات و مصاحبه نداشت و فکر نمی‌‌کردم دوستم آن‌ صحبت‌ها را در قالب یک خبر کار کند و واقعاً برای دوست خبرنگارم متأسفم. من همیشه پرسپولیس را به عنوان یک تیم بزرگ و قابل احترام دیده‌ام. به هر حال توهین‌هایی که به من بعد از آن مصاحبه‌ام شد، درست نبود و کسانی که این توهین‌ها را به من داشتند باید اول قضیه را واکاوی می‌کردند که آیا من واقعاً چنین حرف‌هایی را زده‌ام یا نه. در هر صورت انتظار من از فنونی‌زاده بیشتر بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر فساد

      اقای فنونی زاده چرا درباره ستاره پیروزی صحبت نکرد؟

      پاسخ ها

      • لنگی شیافتیِ کیسه کشِ لوگو گاوی

        چون خودشون هم میدونن قلابیه...
        هههههههه خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تهامی رو خدا زده !! خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج