۱۱۱۶۹۷۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برهانی: استقلالی‌ها خسته بودند

بدبین ترین هوادار فکرش را هم نمی کرد استقلال با بازی های خوبی که در آسیا داشت به حریف لیگ برتری خود در تهران ببازد، اما این اتفاق افتاد و استقلالی ها در شبی که چند بازیکن خود از جمله کاپیتان تیم شان را نداشتند بازنده شدند تا با باخت راهی بازی دربی شوند.

ایران ورزشی: بدبین ترین هوادار فکرش را هم نمی کرد استقلال با بازی های خوبی که در آسیا داشت به حریف لیگ برتری خود در تهران ببازد، اما این اتفاق افتاد و استقلالی ها در شبی که چند بازیکن خود از جمله کاپیتان تیم شان را نداشتند بازنده شدند تا با باخت راهی بازی دربی شوند.

در همین راستا اما مربی سابق استقلال صحبت می کند. آرش برهانی مربی سابق استقلال درباره شکست ۲ بر صفر این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر می‌گوید: «بازیکنان به‌دلیل بازی‌های سنگین لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند. غیبت بازیکنان مصدوم نیز تأثیرگذار بود. بازیکنانی که بازی کردند، شاداب نبودند و همه اینها دست به دست داد تا این نتیجه رقم بخورد. امیدوارم با رسیدن بازیکنان مصدوم و انجام ریکاوری خوب، استقلال با شرایط بهتری به مصاف پرسپولیس برود.»

برهانی با اشاره به دربی روز جمعه هفته جاری می‌گوید: «بازیکنان استقلال باید هرچه زودتر شکست مقابل ذوب‌آهن را فراموش کنند و برای دربی آماده شوند. پیروزی مقابل پرسپولیس می‌تواند تیم را به جدول بازگرداند. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و استقلال می‌تواند به شکست پرسپولیس و گرفتن نتیجه در بازی‌های آینده امیدوار باشد.»

مربی پیشین استقلال باخت به ذوب را تلنگری برای استقلالی‌ها می‌داند و در ادامه می‌گوید: «شاید باخت برابر ذوب‌آهن تلنگری برای تیم باشد تا در بازی بعدی خیلی جدی‌تر و با انگیزه بیشتر به میدان بروند. بازیکنان بهتر است این شکست را فراموش کنند و بدانند فارغ از بحث دربی از نظر امتیازی چه بازی مهمی در پیش دارند.»

از آنجایی که بازی دربی در پیش است و پرداختن به باخت ذوب به ضرر استقلالی‌ها تمام می‌شود از این‌رو برهانی حرف‌هایش را در خصوص بازی دربی اینطور به پایان می‌رساند: «در دربی همیشه تیمی که جسورتر بوده، از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کرده و از لحاظ روحی روانی شرایط بهتری داشته، برنده شده است. بازیکنان استقلال از نظر انگیزشی، روانی و فنی خیلی بهتر از پرسپولیس هستند و می‌توانند نتیجه دربی را به سود خودشان کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس کبیر

      ههههههههه .آره طفلی ها خسته بودن . یه کلام هم از مادر عروس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج