۱۱۱۶۹۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آشوبی: پرسپولیس شانس بیشتری برای برد دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ زمانی عملکرد خوب برای چند دقیقه نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت یک تیم باشد برای تمام دقایق بازی نیاز است که

خبرگزاری میزان: فرزاد آشوبی در خصوص تساوی ۱-۱ تیم پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوبی داشت و این مسئله تا زمانی که به گل رسید ادامه داشت، ولی بعد از آن شرایط تغییر کرد و تحت فشار سپاهان عقب کشیدند. آنها می‌توانستند هوشیاری و مدیریت بهتری در بازی داشته باشند.

وی افزود: معمولا راجع به داوری اظهارنظر نمی‌کنم، چون تخصصی در این زمینه ندارم، ولی فکر می‌کنم برای هر دو تیم پنالتی نادیده گرفته شد البته این جزو جریانات بازی است و نمی‌توان خیلی روی این موضوعات زوم کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عدم کسب سه امتیاز سرخ پوشان در این دیدار عنوان کرد: پرسپولیس در بخش دفاع تیمی مشکل دارد. آنها باید در بخش دفاعی برای بستن فضا‌ها و پوشش نفر اولی که برای دفاع روی توپ می‌رود پرتلاش‌تر باشند و اینکه تغییر فاز از دفاع به حمله و استفاده از ضد حملات هوشمندانه می‌توانست راهکاری باشد که خیال پرسپولیس را از برد در دیدار مقابل سپاهان راحت کند. در حملات هم آن نظم و هماهنگی وجود نداشت

وی در پایان در خصوص دیدار حساس دربی و نتیجه آن گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس تیمی است که مقابل هر تیمی احتمال بیشتری برای رسیدن به موفقیت دارد، اما خب استقلال هم تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. همه این‌ها برمی گردد به اینکه در آن بازی خاص عملکرد بازیکنان در جریان بازی به چه شکل پیش برود. هیچ زمانی عملکرد خوب برای چند دقیقه نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت یک تیم باشد برای تمام دقایق بازی نیاز است که راهکار وجود داشته باشد و بازیکنان با تمام تمرکز و کیفیت در بازی حضور داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج