۱۱۱۷۱۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمله مجدد رئیس لالیگا به فلورنتینو پرز

خاویر تباس یک بار دیگر به انتقاد علنی از رئیس رئال مادرید پرداخت و طرح سوپرلیگ را مسخره توصیف کرد.

ورزش سه: فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید چندی پیش در مصاحبه خود با ال چیرینگیتو گفت که فوتبال در حال از دست دادن جذابیت خود بین جوانان است و در توجیه شکل گیری سوپرلیگ، روی این نکته تاکید ویژه ای داشت. پروژه او البته تنها ۴۸ ساعت دوام داشت و به خصوص با بالاگرفتن اعتراضات هواداران در انگلیس، برگزاری سوپرلیگ نیز منتفی شد.

ایده پرز این بود که هر هفته با انجام بازی بین قدرت های بزرگ می توان مخاطب بیشتری جلب کرد و این سود مالی بالایی را به باشگاه ها تزریق خواهد کرد.

فعلا فقط رئال، بارسا و یوونتوس روی ایده قبلی خود در مورد سوپرلیگ مُصر هستند و حتی روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از احتمال اخراج یووه از سری آ در صورت عدم انصرافش از سوپرلیگ خبر داد ولی در اسپانیا هنوز خطری رئال و بارسا را تهدید نمی کند.

خاویر تباس در مورد ادعای بزرگ رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت:« این حرف را رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت و نه اتحادیه لیگ این کشور و البته برای فیفا و یوفا نیز فدراسیون مورد اعتبار است. در مورد لالیگا باید بگویم که ما قدرت اجرایی برای تنبیه باشگاه ها نداریم و این برعهده فدراسیون فوتبال است.

در آینده باید مواردی خاص را ارزیابی کنیم. اگر ما اطلاعات و آمار در مورد وضعیت بازار را در اختیار باشگاه هایی قرار دهیم که در تلاش برای شکل دادن سوپرلیگ هستند، آنگاه نیاز به محافظت از خود خواهیم داشت یا خیر؟ اینکه هم در لالیگا بمانند و هم برای سوپرلیگ تلاش کنند، یک اقدام وفادارانه است ولی باید ببینیم که چه خواهد شد.»

جنگ با فلورنتینو پرز:« پرز در مصاحبه های خود در چندین مورد حرف خودش را نیز نقض کرد. از یک طرف می گوید کووید۱۹ به فوتبال ضربه زده و از سوی دیگر سه سال پیش که کووید نبود، در تلاش برای شکل دادن سوپرلیگ بود. اگر این طرحی برای نجات فوتبال است، چرا با مخفی کاری و به شکلی غیر قانونی؟ ۲۰ سال است به دنبال چنین طرحی هستند.

من مشکل شخصی با پرز ندارم و درست است که او رهبر و لیدر سوپرلیگ است ولی مخالفت من نه با شخص او که با کلیت این طرح است چرا که معتقدم باعث ویرانی فوتبال خواهد شد.

من نقطه مقابل پرز نیستم و باید بگویم که شما او را نمی شناسید. هرگز نمی توان بر پرز غلبه کرد و مخالفت من با یک جریان است و نه هیچ شخص خاصی. پرز کسی است که حرف مخالف خود را به سختی گوش می کند. نمی گویم پرز با این طرح تبدیل به مضحکه شده اما طرح او ویرانه بود و به جایی نرسید. بدون انگلیسی ها این سوپرلیگ شکل نمی گیرد.

در اسپانیا باید به لالیگا و رقابت های دیگر فوتبال مان افتخار کنیم. لالیگا از لحاظ حق پخش تلویزیونی رشد قابل توجهی داشته و حتی برای پیشرفت ورزش های دیگر نیز هزینه کرده ایم. ما به هیچ طرحی برای نجات فوتبال نیاز نداریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج