جاباما
۱۱۱۷۲۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اردوی تیم‌های ملی فوتبال در قرق یک خانواده!

حضور همزمان زوج فوتبال ایران در اردوی تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان باعث شده تا برای اولین‌بار یک زن و شوهر به صورت همزمان اردوی ملی حضور داشته باشند.

ورزش سه: حضور همزمان زوج فوتبال ایران در اردوی تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان باعث شده تا برای اولین‌بار یک زن و شوهر به صورت همزمان اردوی ملی حضور داشته باشند.

علی قلی‌زاده و یاسمن فرمانی که در تیم‌های مردان و زنان شالروای بلژیک توپ می‌زنند، هفته گذشته از بلژیک به تهران سفر کردند تا خود را به اردوهای ملی برسانند؛ زوج موفق فوتبال ایران که نمایش خوبی در فوتبال بلژیک داشته‌اند، در اتفاقی جالب‌توجه اولین حضور همزمان یک زن و شوهر در اردوهای ملی فوتبال ایران را رقم زده‌اند.

قلی‌زاده که یکی از مهره‌های محبوب دراگان اسکوچیچ به شمار می‌رود و در اردوهای گذشته و دیدارهای دوستانه به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و البته حضورش در ترکیب تیم ملی با درخشش همراه بوده، برای تزریق دز اول واکسن کرونا به تهران سفر کرده و مطمئنا نامش در فهرست تیم ملی برای سفر به منامه حضور خواهد شد.

یاسمن فرمانی هم که به مانند همسر خود در امر بازیسازی تبحر ویژه‌ای دارد و در تیم زنان شالروا جزو بازیکنان کلیدی تیمش به شمار می‌رود، پس از تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال زنان پس یک سال و حضور مریم ایراندوست به عنوان سرمربی، به اردوی ملی دعوت شده است و از فردا رسماً کار خود را زیرنظر ایراندوست در تهران آغاز می‌کند.

اردوی تیم‌های ملی فوتبال در قرق یک خانواده!

فرمانی و ایراندوست سابقه همکاری شاگرد و استادی در تیم فوتبال زنان ملوان را دارند و در واقع از آن‌جا بود که یاسمن فرمانی کشف شد و توانست پله‌های ترقی و موفقیت را یک به یک بردارد و به عنوان لژیونر فوتبال زنان در ژوپیرلیگ بلژیک حضور پیدا کند.

همزمان با حضور علی قلی‌زاده در منامه با تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدارهای حساس مقدماتی جام جهانی، یاسمن فرمانی هم باید در اواسط خرداد همراه تیم ملی زنان به بلاروس سفر کند و در مقابل تیم ملی این کشور، دیدار دوستانه‌ای را تجربه کند تا زوج فوتبالی ایران این‌چنین حضوری جالب‌توجه را در اردوهای ملی رقم بزنند.

در شرایطی که فوتبال ملی ایران در صورت پیروزی و صعود به دور بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، پوسته تلخ اتفاقات قبلی را خواهد شکست، تیم ملی فوتبال زنان هم با تشکیل مجدد جانی دوباره به فعالیت این رشته ورزشی در بین زنان ایران خواهد داد؛ شاید قلی‌زاده و فرمانی را بشود به عنوان سمبل دو بازیکنی دانست که اگرچه از نظر پوشش رسانه‌ای و کارکرد اختلاف زیادی با یکدیگر دارند اما همزمان برای موفقیت فوتبال ملی ایران تلاش می‌کنند.

این دو باید در دو تورنمنت معظم و بین‌المللی نقش محوری در تیم‌های ملی ایران را داشته باشند؛ قلی‌زاده در راه صعود ایران به مرحله بعدی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر و فرمانی برای صعود تیم ملی زنان به جام ملت‌های آسیا. برای هر دو آن‌ها آرزوی موفقیت و درخشش حداکثری می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج