جاباما
۱۱۱۷۲۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چرا اکبریان داور دربی شد؟

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را عنوان کرد.

تسنیم: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را عنوان کرد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: یک بحث کارشناسی کردیم و نمرات اکبریان و همچنین بازی‌هایی که رفته و اتفاقاتی که وجود داشته را مدنظر قرار دادیم. از آنجایی که او باتجربه است و سنش هم یک سن پخته است، اکبریان از البرز را برای این بازی انتخاب کردیم. علیرضا ایلدروم از کمک‌های بزرگ و بین‌المللی ما از تهران به عنوان کمک داور اول حضور دارد و مهدی عالیقدر از باسابقه‌ترین داوران کشور هم کمک داور دوم است.

وی که در «اخبار ورزشی» شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، ادامه داد: داور تغییر نمی‌کند و عوض نمی‌شود، مگر آنکه اتفاقی برایش بیفتد. پس بهتر است که با واقعیت زندگی کنیم. بچه‌های پرسپولیس و استقلال گذشته را شخم نزنید. باید به آینده نگاه کنیم و تیم داوری با یک روح و روان آماده، برای حضور این بازی آماده شود. بی‌شک اگر داور زیر فشار باشد و از لحاظ روانی مشکل داشته باشد، شاید خودش در روند بازی تاثیرگذار باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اکبریان و تیمش در این بازی بی‌شک قضاوت خوبی خواهند داشت و به زمین می‌روند تا قضاوت خوبی انجام بدهند. یقین داریم و امیدواریم که اتفاق خوبی در این بازی برای داوران ما بیفتد.

افشاریان درباره اتفاقی که در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان با قضاوت اکبریان رخ داد، عنوان کرد: آنجا کمک داور اشتباهی درباره اوت داشت و سریع اعلام نظر کرد، وگرنه داور در بازی تاثیرگذار نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج