جاباما
۱۱۱۷۳۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: این دشوارترین قهرمانی ما بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قهرمانی تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر را دشوارترین قهرمانی از زمان حضور روی نیمکت این تیم توصیف کرد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قهرمانی تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر را دشوارترین قهرمانی از زمان حضور روی نیمکت این تیم توصیف کرد.

منچستریونایتد امشب مقابل لسترسیتی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا سومین قهرمانی منچسترسیتی در چهار سال اخیر قطعی شود. آبی های شهر منچستر در حالی به این عنوان رسیدند که در اوایل فصل تا رتبه یازدهم هم سقوط کردند اما در نهایت توانستند سه هفته به پایان فصل قهرمانی شان را قطعی کنند.

گواردیولا بعد از نهایی شدن قهرمانی تیمش گفت:" این فصل و لیگ برتری است که شبیه هیچ یک از قبلی ها نبود. این سخت‌ترین بود. ما همیشه این فصل را به خاطر طوری که قهرمان شدیم، به خاطر خواهیم داشت. اینجا مربی این تیم و این گروه از بازیکنان هستم، بسیار احساس غرور می کنم.

آنها خیلی ویژه هستند. پشت سر گذاشتن این فصل- با همه محدودیت ها و دشواری هایی که مواجه بودیم- و ثباتی که نشان دادیم، فوق العاده بود. بازیکنان ما هر روز برای موفقیت جنگیدند و همیشه برای بهتر شدن تلاش کردند. آنها بسیار بسیار منعطف بودند.

در ابتدای هر فصل، لیگ برتر مهمترین رقابت برای ماست. این رقابت هایی است که باید هر سه روز بازی کنید؛ با همه حریفان در خانه و خارج خانه. تنها با انجام بهترین بازی در هر هفته می توانید این جام را فتح کنید. این موفقیت بزرگی است.

بسیار مهم است که از همه هواداران مان بسیار تشکر کنیم. در سخت ترین روزهای مان، نمی توانستیم صدای حمایت آنها را مثل همیشه بشنویم اما می دانستیم که هر جا برویم، با ما هستند و همین ما را به جلو می برد.

به آنها قول می دهم که عشق و علاقه آنها را احساس می کردیم، به خاطر آن متشکریم و بدون آنها نمی توانستیم این کار را انجام بدهیم. امیدوارم بتوانیم همه با هم در روزی که خیلی دور نیست جشن بگیریم."

منچسترسیتی کمتر از سه هفته دیگر باید در فینال چمپیونزلیگ مقابل چلسی قرار بگیرد. شاگردان پپ پیش از این با پیروزی ۱-۰ مقابل تاتنهام در دیدار فینال، فاتح رقابت های این فصل جام اتحادیه شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج