۱۱۱۷۳۸۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حضور لاریجانی در انتخابات به طور کل منتفی است

یکی از افراد نزدیک به علی لاریجانی گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

برنا: یکی از افراد نزدیک به علی لاریجانی گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

«عزت الله یوسفیان ملا» از افراد نزدیک به لاریجانی در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ و ثبت نام او اظهار کرد: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است.

او افزود: چند روز پیش مصاحبه ای از آقای پیر موذن منتشر شد که آقای لاریجانی نسبت به آن انتقاد بسیاری داشتند چرا که او به هیچ عنوان قصد ورود به انتخابات را ندارد.

یوسفیان ملا در توضیح چرایی عدم حضور لاریجانی در انتخابات تصریح کرد: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

او تاکید کرد: شاید اگر فضا کمی آرامتر بود می توانستیم امید داشته باشیم که لاریجانی در انتخابات حضور پیدا کند اما در شرایط فعلی و با اوضاعی که شاهد آن هستیم برای حضور او یا تلاش برای این موضوع کاملا دیر شده و امکانپذیر نیست.

یوسفیان ملا خاطر نشان کرد: لاریجانی همواره می گوید که من به اندازه توانم به نظام خدمت کرده‌ام و می‌کنم و امروز دلیلی ندارد که برای رئیس جمهور شدن به هر دری بزنم. او به طور مطمئن می گوید که قصد ندارم در انتخابات شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      اقای مدیر حال نمیکنی با نذرات که نمایش نمیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج