۱۱۱۷۴۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استقلال شانس زیادی برای برد در دربی دارد

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان تیم بهتری نسبت به پرسپولیس هستند.

ایلنا: ستار همدانی پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان تیم بهتری نسبت به پرسپولیس هستند و اگر به خوبی ارنج شوند می‌توانند در بازی مهم روز جمعه به برتری رسیده و سه امتیاز شهرآورد را از آن خود کنند.

شرایط استقلال پس از شکست مقابل ذوب آهن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال در بازی با ذوب آهن فرسنگ ها با تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا دیدیم تفاوت داشت که دلیل اصلی این موضوع غیبت نفراتی مثل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی بود. همین باعث شد استقلال تغییراتی در ارنج خود داشته باشد که تغییرات خوبی نبودند. در این بازی کاملا مشخص شد که استقلال چقدر به وجود بازیکنی مثل اسماعیلی نیاز دارد چون این تیم مقابل ذوب آهن نتوانست در خلق موقعیت های مناسب برای گلزنی موفق باشد و همین علت باعث شد در نهایت به گل نرسد. در واقع استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن بد بود و بازیکنان این تیم هیچ خلاقیتی در زمین نداشتند.

مشکل از کجا بود؟

بهتر بود در چنین بازی درگیرانه‌ای ارسلان مطهری از ابتدا در زمین حضور می داشت و به هافبک ها و خط دفاع کمک می کرد. در مجموع استقلال در بازی با ذوب آهن دور از انتظار بازی کرد.

به عملکرد خط دفاعی هم انتقاد می‌شود؟

کاملا مشخص است که این تیم در ساختار دفاع مشکل دارد و هنوز هم این مشکلات برطرف نشده است. مهاجمان حریف خیلی راحت به محوطه جریمه استقلال می رسند و آن سختگیری لازم نسبت به بازیکنان رقیب در مدافعان استقلال وجود ندارد. در رقابت‌های آسیایی هم در خط دفاع مشکل داشتیم به نظر من باید تقویت شوند و یک بازیکن با تجربه به این بخش اضافه شود. مجیدی باید برای رفع این ضعف تمرکز کند.

دربی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد خصوصا اگر دربی باشد. الان استقلال شانس زیادی برای برد در دربی دارد و می تواند در این بازی حساس برنده باشد به شرطی که تصمیم های فنی درستی گرفته شود. به نظر من استقلال برای بردن در دربی چیزی کمتر از پرسپولیس ندارد.اگر استقلال ترکیب بهتری انتخاب کند و استراتژی مناسبی برای بازی با پرسپولیس داشته باشد می‌تواند نتیجه خوبی کسب کند.

برد در دربی برگ برنده استقلال خواهد بود و از نظر روحی تیم را متحول می کند. استقلال به خلاقیت بیشتری در زمین نیاز دارد. دربی دیدار خاصی است و از قبل نمی‌توان گفت چه کسی برنده آن خواهد بود؛ بازی سختی را پیش رو داریم پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و گل‌محمدی هم خوب کار کرده است، ولی استقلال هم تیم بزرگی است و اگر بتوانند همان دیدار‌های آسیایی خود را ارائه دهند موفق خواهند بود. به نظر من اگر استقلالی‌ها با انگیزه باشند می‌توانند پرسپولیس را مغلوب کنند و سه امتیاز این دیدار را بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج