۱۱۱۷۴۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رگبار و رعد و برق در ۲۰ استان کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز (۲۲ اردیبهشت) در۲۰ استان کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ‌ خواهد داد، از افزایش محسوس دما در در اردبیل و غرب سواحل خزر طی دو روز آینده خبر داد.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز (۲۲ اردیبهشت) در۲۰ استان کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ‌ خواهد داد، از افزایش محسوس دما در در اردبیل و غرب سواحل خزر طی دو روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان اظهارکرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (۲۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر و استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و شرق استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط فردا و جمعه ( ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت) علاوه‌بر مناطق ذکر شده در استان‌های اردبیل و آذربایجان‌های شرقی و غربی نیز ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی بارش رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد، اظهارکرد: طی دو روز آینده در اردبیل و غرب سواحل خزر افزایش محسوس دما خواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اردیبهشت) کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۴ اردیبهشت) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج