۱۱۱۷۵۳۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حذفیات آزمون‌های دانش آموزان در دوران کرونا

بخش‌های مطالعه آزاد یا حذفیات منابع آزمون دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کووید ۱۹ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ باردیگر منتشر شد.

ایرنا: بخش‌های مطالعه آزاد یا حذفیات منابع آزمون دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کووید ۱۹ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ باردیگر منتشر شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی روز چهارشنبه در بخشنامه ای اعلام کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌ های پایه‌ های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر گرفتن بارم بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه ها؛ این سازمان با توجه به همه گیری ویروس کووید ۱۹ و تاثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنماهای برنامه درسی کرونا در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹تولید و در آبان ماه ۹۹ به ادارات آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرده است.

براساس این بخشنامه در خصوص سایر پایه های تحصیلی نیز با توجه به تنوع وضعیت آموزشی، تصمیم گیری به عهده‌ مدیران و معلمان مدارس است.

در این بخشنامه تاکید شده است؛ هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

از این رو این سازمان به منظور اطلاع رسانی مجدد و شفاف سازی و ممانعت از سودجویی سایت های غیر معتبر، باردیگر شیوه نامه بارم بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات ) امتحانی را به استان ها ابلاغ و در ضمیمه این خبر منتشر می کند.

براساس این بخشنامه بخش های مطالعه آزاد دروس (حذفیات ) و بارم بندی نهایی همه دروس دوره های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تالیف کتاب های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانی : talif.sch.ir و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی : aee.medu.ir قابل دسترسی و بهره برداری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج