۱۱۱۷۵۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انصراف فن‌دایک از حضور در یورو ۲۰۲۰

ستاره هلندی لیورپول خبر از تصمیم نهایی خود در مورد یورو ۲۰۲۰ داد.

ورزش سه: ویرژیل فن دایک از ماه اکتبر سال گذشته به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از میادین دور بوده و با وجود بهبودی نسبی هنوز هم به تمرینات گروهی لیورپول بازنگشته است.

فن دایک نقشی کلیدی در امیدهای هلند برای موفقیت در یورو در تابستان امسال دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا او به اندازه کافی برای حضور در این بازی ها آماده است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می گوید که فن دایک هنوز هفته ها وقت نیاز دارد تا برای شرکت در رقابت به آمادگی برسد. اینکه غیرممکن است بازیکنی چندین ماه به دور از میادین باشد و سپس با چند هفته تمرین در یورو ۲۰۲۰ به میدان برود.

روز گذشته فرانک دی بوئر سرمربی هلند در جریان یک مصاحبه به فن دایک اولتیماتوم داد که نظر نهایی اش برای حضور در یورو ۲۰۲۰ را اعلام کند.

ستاره هلندی در مصاحبه امروز خود با وبسایت رسمی لیورپول، سرانجام گفت که در یورو ۲۰۲۰ شرکت نخواهد کرد:« همه چیز خوب پیش می رود و به مانعی در راه ریکاوری ام برخورد نکرده ام. قدم به عقبی برداشته نشده و روند بهبودی عالی پیش می رود. این اواخر مساله ای ذهنم را به خودش مشغول کرده بود؛ اینکه باید در یورو ۲۰۲۰ حاضر باشم یا خیر.

با توجه به روند ریکاوری و وضعیت بدنی ام، تصمیم درست این است که به یورو ۲۰۲۰ نروم. اینکه در فاز پایانی بهبودی قرار دارم و بهتر است تمام تمرکز روی همین قضیه باشد و به خودم فشار مضاعف وارد نکنم. هدف این است که با بهترین فرم ممکن در تمرینات پیش فصل باشگاه حاضر شوم. بله؛ این یک هدف واقع بینانه است. انصراف از یورو سخت است ولی با آن کنار می آیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج