جاباما
۱۱۱۷۶۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرخابی: نویدکیا مخالف حاشیه است

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید محرم نویدکیا مخالف چنین حواشی است و او دوست دارد تیمش عادلانه برنده شود و حق به حق دار برسد.

ایسنا: حسین چرخابی درباره دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: بازی رفت این دو تیم یکی از ضعیف ترین‌ بازی‌های لیگ بود و دو تیم در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند اما در بازی برگشت انصافا یکی از پر هیجان ترین‌ بازی‌ها از نظر بار فنی بود و کیفیت بسیار بالایی داشت. در ده دقیقه اول سپاهان فشار سنگینی روی پرسپولیسی‌ها آورده بود و هر توپی می‌آمد سه بازیکن سپاهانی آنجا بودند و فقط ایرادشان خطاهایی بود که شاگردان نویدکیا در زمین داشتند و به نظر این خطاها زیاد بود.

او ادامه داد: از دقایق ابتدایی بازی که بگذریم، پرسپولیسی‌ها خودشان را از فشار سپاهانی‌ها در آوردند و به طور کلی پرسپولیس در نیمه اول نسبت به سپاهان برتری نسبی داشت و نباید از درخشش پیام نیازمند دروازه بان سپاهان هم به راحتی بگذریم. نیمه دوم در ابتدا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و مشخص بود له گل می‌رسند و همین اتفاق هم افتاد. پرسپولیسی‌ها یک اشتباه بزرگی که داشتند این بود که بعد از گلزنی به دفاع رفتند و می‌خواستند برتری‌اش را حفظ کنند.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان این‌که مشخص بود سپاهان هر آن می‌تواند به گل تساوی دست پیدا کند، گفت: از این‌جا به بعد با تعویض‌های نویدکیا شرایط بازی تغییر کرد و این سپاهان بود که توانست بازی را در دست بگیرد. گلزنی سپاهانی‌ها پیش بینی شده بود و همین اتفاق هم افتاد و بازی در نهایت به تساوی رسید. در مجموع دو تیم یک بازی بسیار فنی و زیبا را ارائه دادند و اگر آن اتفاقات آخر بازی پیش نمی‌آمد زیبایی این دیدار بیشتر دیده می‌شد.

او درباره جنجال پایان بازی گفت: ما ضعف بزرگی در برخوردها داریم. من آنجا نبودم که بدانم مقصر چه کسی است اما نمی‌توانم قضاوت کنم اما کلی می‌خواهم بگویم برخوردهای‌مان بد است و اگر چندین بار این اتفاقات افتاده به این دلیل است و فکر می‌کنم باز هم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. در داوری‌ها هم متاسفانه دست تمام مربی‌ها و سرپرست‌ها را آزاد گذاشتیم و همه درباره داوری صحبت می‌کنند. اگر تیمی ببرد، خودش برده است اما اگر شکست بخورد، مطمئن باشید اول مقصر را داور می‌دانند.

چرخابی ادامه داد: همین چند روز گذشته در لالیگا یک صحنه داوری اتفاق افتاد که به ضرر یکی از تیم‌ها بود و همین مساله ممکن بود قهرمانی را از آن تیم بگیرد اما کسی هیچ حرفی نزد و به داوری احترام گذاشتند. من از فدراسیون فوتبال خودمان سوال دارم اگر این اتفاق در ایران می افتاد پشتش چه ماجرایی به وجود می‌آمد؟ چون با این مسائل برخورد نمی‌شود، هر لحظه باید منتظر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران باشیم. در لالیگا می‌دانند اگر به طرف داور بروند عواقب خیلی بدی در انتظارشان خواهد بود و این مسائلی است که در ایران دیده نمی‌شود. به همین دلیل این مسائل در فوتبال ما تکرار خواهد شد.

او با بیان این‌که من مسائلی مثل مانع شدن هواداران از حرکت اتوبوس را تایید نمی‌کنم، گفت: برای هر تیمی که می‌خواهد باشد، این رفتارها درست نیست اما من این را مطمئنم شخصیتی مثل محرم نویدکیا مخالف چنین حواشی است و او دوست دارد تیمش عادلانه برنده شود و حق به حق دار برسد. فکر نمی‌کنم در اصفهان هم کسی موافق چنین جنجال‌هایی باشد اما قبول کنیم که در همه جا ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. مطمئن باشید خود باشگاه سپاهان و مردمی که سپاهان را دوست دارند، موافق چنین اتفاقاتی نیستند و دوست دارند فقط بازی‌های زیبایی ببینند. من سال گذشته به اتفاقات آن بازی شدید ترین انتقادها را داشتم و هیچ موقع اصفهانی‌ها هم موافق چنین ماجراهایی نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج