جاباما
۱۱۱۷۷۴۳
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

احمدی‌نژاد چه اطلاعاتی دارد که نظام را تهدید می‌کند؟

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: این که گفته می شود احمدی نژاد اطلاعات ویژه ای دارد، من معتقدم نظام ما از این مراحل عبور کرده است. دیگر چی هست؟ فراتر از قتلهای زنجیره ای و سایر مسایل چه داریم؟

خبرآنلاین: «احمدی‌نژاد؛ تیغ دولبه رد و تایید صلاحیت» این عنوان جدیدترین برنامه انتخاباتی در کلاب هاوس است که با حضور چهره هایی چون صادق زیباکلام، کرباسچی، تاجگردون و ..درحال برگزاری است.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در بخشی از این نشست مجازی گفت:‌ویژگی های شخصی احمدی نژاد را از نزدیک نمی شناسم و نمی توانم قضاوت کنم. این که در انتخابات باید چه کرد؟ اگر انتخابات شفاف برگزار شود و ضوابط برای همه یکسان باشد دچار این محذورات نمی شویم. درباره انتخابات سیاست نظام درست است و می پسندم که کسی اگر در جمهوری اسلامی دو دور رئیس جمهور شد و رای گرفت، دیگر گفته شود نمی تواند بیاید. این را شاید قانون یا شورای نگهبان باید بگوید. اگر کاری می خواسته در دو دور کرده است.

وی گفت: این را قبلا درباره مرحوم هاشمی و آقای خاتمی داشتیم. نظر نظام این است که برای دور سوم برای کسی که دو دور رئیس جمهور بوده، نیابد. بعد هم نوبت به دیگران برسد و گردش نخبگانی شود. این باید شفاف برای همه اعلام شود تا دچار محذورات نشوند.

دبیرکل حزب کارگزاران گفت:‌ این که گفته می شود احمدی نژاد رای دارد، یک وقتی آدم احساس می کند و شاید اینطوری نباشد ولی فکر می کنیم انگار مجموعه ای می خواهند اپوزیسیون گلخانه ای درست کنند. به او مجوز می دهند تا حرف هایی بزند و میدان می دهند. کسانی دیگری را درباره کمتر از اینها نمی گذارند. اگر برای همه یکسان باشد معتقد نیستم چنین سبد رایی در جامعه وجود دارد. او مدتی مدیریت کردند و کارهای مثبتی را هم برای عده ای کردند که شاید به صورت ظاهری برای عده ای خوب بوده است. خداوند شهید رجایی را رحمت کند که طرح شهید رجایی را در برخی روستاها برای پیرمردها برد.

کرباسچی گفت:‌واقعیت این است که اگر میدانی و مصونیتی که به او داده می شود، فرضا به همین آقای زیباکلام بدهند و بگویند بروید در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنید. خیلی از حرفهایی که آقای زیباکلام می زند و می ترسد از دهان آقای احمدی نژاد بیرون می آید و کسی کاری با او ندارد. به نظر می رسد این اپوزیسیون گلخانه ای است که می شود درست کرد که دیگران رنگ ببازند و خیلی اپوزیسیون یاغی در جامعه رنگی نداشته باشد.

کرباسچی گفت:‌این که گفته می شود احمدی نژاد اطلاعات ویژه ای دارد، من معتقدم نظام ما از این مراحل عبور کرده است. دیگر چی هست؟ فراتر از قتلهای زنجیره ای و سایر مسایل چه داریم؟ نظام از آنها عبور کرده است. در مردم روحیه ای وجود دارد که از آدمهایی که خود را قلدر نشان می دهند و سینه سپر می کنند خوششان می آید. این در قالب چپ یا راست، اصولگرا یا اصلاح طلب باشد مردم دوست دارند.

وی گفت: اگر در انتخابات برای کسانی که محدودیت ایجاد کرده اند، مانند اقای خاتمی یا کسانی که در حصر هستند، فضای حضور و آزادی بدهیم، دیگر فکر نمی کنم از آقای احمدی نژاد استقبال شود یا او جلوه کند. معتقدم به همه آزادی دهیم و نظام قوی تر ازآن است که با این تجمعات مشکلی پیش بیاید دیگر این چنین آقای احمدی نژاد جلوه ای ندارد.

دبیرکل حزب سازندگی گفت:‌مسئله روشن است و پیچیده نیست. آقای احمدی نژاد در بی پروا حرف زدن و دروغ و راست حرف زدن و رطب و یابس و خلاف واقع گفتن، جاذبه عمومی دارد. عده ای را جذب می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شنبه

      چیزهایی را که احمدی‌نژاد میداند همه ملت
      میدانند . دانستن درد علاج درد نیست . اگر
      او صادق بود آن زمان که کاره ای بود باید درد
      را درمان میکرد.. او فقط بدنبال مقام و شهرت
      است ولا غیر .

    • هانیه

      گردش نخبگانی!!! به عمرم همچین کلمه ی مضحکی راجع به اینا نشنیده بودم!

    • بدون نام

      خخخخخخ
      احمدی نژاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج