جاباما
۱۱۱۷۸۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: دست استقلال به جام نمی‌رسد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با همه توانایی‌هایی که دارد در دربی محتاط عمل می‌کند بهتر است این مرتبه سنت‌شکنی کند و احتیار را کنار بگذارد.

فارس: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با همه توانایی‌هایی که دارد در دربی محتاط عمل می‌کند بهتر است این مرتبه سنت‌شکنی کند و احتیار را کنار بگذارد.

مرتضی فنونی‌زاده در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز جمعه اظهار داشت:‌ پرسپولیس با یک مساوی خوب با سپاهان به دربی رسیده است. استقلال اما به ذوب‌آهن باخت و اکنون مقابل پرسپولیس بازی می‌کند. با این حال همیشه این جمله درست است که دربی هیچ ربطی به نتایج گذشته دو تیم و جایگاه‌شان در جدول ندارد. این مسابقه یک بازی خاص است.

وی افزود: استقلال در خط حمله بهتر از پرسپولیس است اما پرسپولیس هم در خط دفاع عملکرد بسیار خوبی دارد. در خط هافبک هم دو تیم تقریباً با هم برابر هستند. دربی روز جمعه دربی هافبک‌ها است و هر تیمی که هافبک‌هایش بهتر کار کنند موفق خواهند شد.

فنونی‌زاده تصریح کرد: با توجه به خط خوب حمله استقلال و خط دفاع پرسپولیس احتمال اینکه این دربی پنالتی داشته باشد زیاد است. یحیی گل‌محمدی هم با تمام توانایی‌‌هایی که در مربیگری دارد در دربی محتاط عمل می‌کند که امیدوارم در بازی روز جمعه گل‌محمدی سنت‌شکنی کند و احتیاطش را کنار بگذارد. پرسپولیس خط حمله‌اش هم زهر دارد. گل‌محمدی می‌تواند تیمش را هجومی به میدان بفرستد و به جای آنکه پرسپولیس با یک مهاجم مقابل استقلال بازی کند بهتر است با دو مهاجم متمرکز به مصاف آبی‌پوشان برود و از عبدی و آل‌کثیر یا مقانلو و آل‌کثیر استفاده شود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به قدرت هافبک‌های دفاعی این تیم عنوان کرد:‌ پرسپولیس چهار هافبک دفاعی خود دارد که حتی منچسترسیتی چنین هافبک‌های دفاعی را ندارد. ۴ هافبک دفاعی آماده و سرحال داریم. در خط دفاع اگرچه گفته می‌شود مدافعان پرسپولیس مسن و کند هستند اما فراموش نکنید که همیشه تجربه بر جوانی برتری داشته است.

وی درباره نتیجه بازی گفت: پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس ۲ بر یک برنده شود.

فنونی‌زاده در مورد اینکه اما فرهاد مجیدی گفته در دربی فقط برد می‌خواهد، عنوان کرد:‌مجیدی بازی ذوب‌آهن را فدای دربی کرد و چند بازیکن فیکس خود را نیمکت‌نشین کرد اما بهتر بود او ابتدا می‌توانست ذوب‌آهن را شکست بدهد تا با برد و روحیه بهتری تیمش به مصاف پرسپولیس می‌آمد. استقلال چند سال است که جام نگرفته و امسال هم نه در آسیا، نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی جامی نخواهد گرفت و دست استقلال و بازیکنان مجیدی باز هم به جام نمی‌رسد. این را گفتم تا دیگر مجیدی برای پرسپولیسی‌ها کری نخواند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج