جاباما
۱۱۱۷۹۵۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بازگشت چهره خبرسازِ برنامه‌های ماه رمضان

مصطفی شریعتی که حضورش در برنامه رمضانی «مثل ماه» جنجالی و پرحاشیه شده بود، در ویژه‌برنامه عیدانه شبکه سه دوباره به تلویزیون بازگشت و بار دیگر بر دوستی عمیق خود با رسالت بوذری تاکید کرد.

همشهری آنلاین: مصطفی شریعتی که حضورش در برنامه رمضانی «مثل ماه» جنجالی و پرحاشیه شده بود، در ویژه‌برنامه عیدانه شبکه سه دوباره به تلویزیون بازگشت و بار دیگر بر دوستی عمیق خود با رسالت بوذری تاکید کرد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که بخشی از برنامه رمضانی «مثل ماه» به شبکه‌های اجتماعی راه یافت؛ جایی که رسالت بوذری مجری برنامه از مهمان خود درباره «متراژ دست و پای» همسرش پرسید. بلافاصله فضای مجازی پر شد از مطالبی علیه بوذری و افرادی که او را به بی‌ادب و بی‌نزاکت بودن متهم کردند و خواستار عذرخواهی همه ارکان صدا و سیما شدند.

بازگشت چهره خبرسازِ برنامه‌های ماه رمضان

اندکی بعد که بخشی کامل‌تر از فیلم همان برنامه منتشر شد، به تدریج آمار منتقدان و معترضان کاهش یافت و همه دیدند عبارت «متراژ» را اول خود مهمان برنامه استفاده کرده است. با این حال گروهی همچنان بر مواضع خود پافشاری کردند و اعتقاد داشتند مجری حق نداشته نقص جسمی مهمان برنامه را تحقیر کند.

با اینکه مهمان و مجری «مثل ماه» همان زمان درباره «متراژ» و ماجراهای برنامه شفاف‌سازی کردند اما بوذری در ویژه‌برنامه شبکه سه در عید فطر بار دیگر از مصطفی شریعتی دعوت کرد. مهمان خنده‌رو هم از بازتاب‌های پخش آن برنامه گفت و اعلام کرد توانسته به لطف میلیون‌ها بار دیده شدن آن فیلم، به سود جامعه معلولان و همنوعان خود کار کند.

مصطفی از مسئولان و مدیران خواست فقط گوش شنوا برای شنیدن حرف‌های این گروه داشته باشند و درهای اتاق‌های خود را باز بگذارند. بوذری و شریعتی در پایان باز هم بر دوستی عمیق خود تاکید و اعلام کردند آن حاشیه‌ها و جنجال‌ها دوستی‌شان را پایدارتر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج