جاباما
۱۱۱۸۰۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جدال سخت آبادانی‌های بحران‌زده در تبریز

نمایندگان خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

ایسنا: نمایندگان خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (۲۴ اردیبشهت ماه) آغاز می شود که در روز نخست آن، فولاد میهمان نساجی است و نفت آبادان در بازی خارج از خانه با تراکتور دیدار می کند. در روز دوم مسابقات این هفته نیز نفت مسجدسلیمان، ۲۶ اردیبهشت ماه در خانه پذیرای ماشین سازی است.

نساجی - فولاد

فولاد با برد مقابل گل گهر به بازی با نساجی رسیده است. دیداری که نکونام و شاگردانش چشم به سه امتیاز آن دارند تا در صورت لغزش حریفان بالاسری شان هم در جدول صعود کنند و هم به حضور در جمع مدعیان امیدوار شوند. فولاد در حال حاضر باوجود دو بازی کمتر در رده ششم جدول قرار دارد.

شاگردان نکونام امروز با نساجی دیدار می کنند که اگر چه در رده پانزدهم جدول است و از نظر جایگاه، وضعیت خوبی ندارد اما در چند دیدار اخیر خود، بازی های با کیفیتی را به نمایش گذاشته و می خواهد با برد به وضعیت خود کمی سر و سامان دهد و به همین دلیل به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای مقابل فولاد نیست اما تیم نکونام هم که سرسخت و با انگیزه نشان داده، مطمئنا می جنگند تا سه امتیاز دیگر به دست آورد. انگیزه دو تیم برای کسب سه امتیاز، می تواند مثل همیشه، بازی دو تیم فولاد و نساجی را جذاب کند.

فولادی ها از ساعت ۱۸:۲۵ امروز میهمان نساجی هستند.

تراکتور - نفت آبادان

نفتی ها ۱۰ هفته است که تشنه برد هستند و حسرت رسیدن به پیروزی، استرس زیادی به ساق پای شاگردان پورموسوی القا کرده است. استرسی که در بازی گذشته این تیم مقابل آلومینیوم اراک باعث شد تا بازیکنان این تیم، موقعیت ها خوب گلزنی را هدر دهند و بازهم نفت بدون امتیاز از زمین خارج شود.

نفت بحران زده که فرصت سوزی زیادی داشته است باید بتواند از بازی سخت و حساس با تراکتور امتیاز بگیرد. دیداری که حریف تبریزی هم می خواهد به سه هفته نبردن خود پایان دهد و به برد برسد. در این دیدار که امتیاز آن برای هر دو تیم خوزستانی و تبریزی اهمیت بسیار دارد، مطمئنا هوداران این تیم بازی خوب و هجومی را شاهد خواهند بود. نفت در صورت برد و نتیجه نگرفتن سایر حریفانش، از رده یازدهم می تواند حتی به رده ششم یا هفتم نیز صعود داشته باشد.

شاگردان پورموسوی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در تبریز به مصاف تراکتور می روند.

نفت مسجدسلیمان - ماشین سازی

نفت که با فکری با انگیزه و متحول شده و در دو بازی اخیر خود به چهار امتیاز رسیده، این هفته باید به مصاف ماشین سازی قعر جدولی برود. حریفی که تاکنون تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده و شرایط سختی برای بقا در لیگ برتر دارد.

اگرچه حریف نفتی ها قعرنشین است اما از آن جا که تیم های پایین جدولی همیشه انتحاری بازی می کنند، مطمئنا شاگردان فکری بازی آسانی نخواهند داشت ولی نفت هم که می خواهد در جدول به حاشیه امن برسد، چشم به سه امتیاز بازی خانگی دارد تا ادامه مسابقات را با خیال راحت تر و با اندیشه رسیدن به جایگاه تک رقمی دنبال کنند. نفت در صورت شکست تیم تبریزی و لغزش تیم های نفت آبادان، شهرخودرو و پیکان، می تواند دو تا سه پله در جدول صعود داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۹:۲۵، روز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) در خانه پذیرای ماشین سازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج