جاباما
۱۱۱۸۱۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لغو پرواز‌های بین المللی به سرزمین‌های اشغالی

در پی بالا گرفتن حملات موشکی فلسطینی‌ها به رژیم صهیونیستی، برخی شرکت‌های هواپیمایی بزرگ بین المللی پروازهای خود به مقصد تل‌آویو و به طور کلی سرزمین‌های اشغالی را لغو کردند.

خبرآنلاین: در پی بالا گرفتن تنش بین رژیم صهیونیستی و حماس و گسترش حملات موشکی فلسطینی‌ها به سرزمین‌های اشغالی بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ بین المللی پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی و فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی را لغو کردند.

بر همین اساس شرکت‌های دلتا ایرلاینز، امریکن ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز آمریکا، لوفتانزای آلمان و بریتیش ایرویز انگلیس تمام پروازهای خود را به رژیم صهیونیستی متوقف کردند. حداقل ۶ پرواز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بین نیویورک و تل‌اویو متعلق به شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز لغو شده است. امریکن ایرلاینز هم بنا به گفته سخنگوی این شرکت از ساعاتی دیگر پروازهای بین نیویورک و تل‌اویو را متوقف می‌کند.

شرکت یونایتد هم سیاست مشابهی را در پیش گرفته است. بریتیش ایرویز نیز گفته که پروازهای بین لندن و تل‌اویو از روز پنجشنبه لغو شده است. این شرکت در بیانیه خود آورده همانند دیگر شرکت‌های هواپیمایی ما پروازهای خود با مبدأ یا مقصد تل‌اویو را لغو کرده‌ایم. ایمنی و امنیت همکاران و مسافران ما همیشه اولویت نخست ما بوده و ما به نظارت دقیق بر اوضاع ادامه خواهیم داد. شرکت لوفتانزای آلمان نیز از امروز پروازهای خود را به تلاویو متوقف کرده است.

گزارشات حاکی از آن است که از زمان آغاز درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی، نیروهای مقاومت ۱۵۰۰ راکت موشک به اسرائیل شلیک کردند و در این بین برخی از این حملات به فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی انجام شده و چندین بار به تعطیل شدن این فرودگاه‌ها منجر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج