جاباما
۱۱۱۸۲۴۶
۳ نظر
۵۰۱۹
۳ نظر
۵۰۱۹
پ

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

بازیکنان پرسپولیس بعد از تحمل کنایه‌های استقلالی‌ها طی مدت اخیر در خصوص گروه لیگ قهرمانان آسیا، اکنون بهترین فرصت را برای پس دادن آن دیده‌اند.

ورزش سه: بازیکنان پرسپولیس بعد از تحمل کنایه‌های استقلالی‌ها طی مدت اخیر در خصوص گروه لیگ قهرمانان آسیا، اکنون بهترین فرصت را برای پس دادن آن دیده‌اند.

صعود بدون دردسر پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا که با عبور از الریان قطر، گوا هند و الوحده امارات همراه بود، با کنایه‌های زیادی در خصوص آسان بودن گروه آنها همراه بود. هرچند طی مدت اخیر برخی بازیکنان پرسپولیس در تلاش برای مبرا کردن بودند، اما اکنون فرصت را بعد از برتری در دربی برای پاسخ دادن کنایه‌ها مهیا دیده‌اند.

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

ارسلان مطهری در زمان صعود تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار این استوری جنجالی، کنایه خود را متوجه گروه استقلال کرده بود. جایی که اکنون پرسپولیسی ها بعد از برد در دربی، پاسخ مهاجم آبی‌ها را به صورت سریالی داده‌اند.

ماجرا از استوری سیامک نعمتی در اتوبوس تیم آغاز شد؛ جایی که مدافع راست پرسپولیس در این دیدار، بعد از مصدومیتی که داشت در نیمه دوم جای خود را به فرشاد فرجی داد. او در انتهای بازی با قرار دادن تصویری از شادی برد تیمش که با میمیک متعجب هم‌تیمی‌هایش و منشن کردن آنها با " چی شده؟" این بازی کنایه آمیز را استارت زد. او در ادامه استوری دیگر با تصویر شادی‌شان با مضمون "خوش می‌گذره؟" منتشر کرد.

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

این استوری اول سیامک نعمتی در واکنش به همان استوری گذشته ارسلان مطهری است. "چی شده؟"

در ادامه دیگر بازیکنان پرسپولیس با ری پست کردن این استوری، هر کدام کنایه‌های جالبی را مطرح کرد‌ه‌اند.

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

"قِسِر؟" پاسخی بود که برخی بازیکنان پرسپولیس نسبت به این واکنش قدیمی مهدی قایدی در توئیتر داشتند.

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

علی شجاعی که با دفع توپ لحظات پایانی خود از خط دروازه، سهم زیادی در برد تیمش داشت، با این سوال که آیا آنها قسر در رفته‌اند؟ به این ماجرا وارد شد.

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

فرشاد فرجی، مدافع جانشین سیامک نعمتی در این بازی که در لحظات پایانی اخراج شد، با "قِسِر" پاسخ این استوری را داد و آن را در صفحه خودش قرار داد. او در ادامه بار دیگر با اشاره به غروب جمعه و دلگیری آن مدعی شد باخت دربی در این روز واقعا سخت و تلخ است.

میلاد سرلک، هافبک تعویضی پرسپولیس نیز با انتشار استوری سیامک نعمتی و ایموجی‌های قلب و تعجب به استقبال این موضوع رفته است.

اما شاید اوج این کنایه را کنعانی زادگان با لایو خود شکل داد؛ مدافع میانی پرسپولیس در لایو خود در همان لحظات ابتدایی با خواندن "شب تاره ..." از لحظات شادی خود بعد از برد خبر داد.

اینستاگرام بعد از دربی؛ پاسخ به قایدی و مطهری

سعید آقایی هم پا به این کری خوانی گذاشت و اینچنین جواب کنایه آبی ها را داد.

سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس نیز که در این بازی فرصت بازی به دست نیاورد، با انتشار همان استوری و تکرار "گروه مرگ" کنایه خود را به استوری جنجالی ارسلان مطهری، اینچنین به نمایش گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا اگه یکیشون تکنیک قایدی رو داشتن انقد قروقمبیل نمیومدن مثل آدم بچسبین به بازیتون کم تو اینستا بچرخین قایدی جان توام پاشو برو تا باز قاطی یسری مسائل نشدی بذار استعدادت حروم نشه تو این بچه بازیا

      پاسخ ها

      • یدهم

        یاد بگیر کم صحبت کنی واست خوبه

      • بدون نام

        مگه قاتل ها هم تکنیک دارند که میگی قائدی تکنیک دارد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج