۱۱۱۸۲۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیدعباسی: یحیی تعویض‌های خوبی انجام داد

دربی مثل یک هندوانه دربسته می‌ماند و تیمی که دست بالا را دارد صرفا نمی‌برد چه قبل از بازی و چه در جریان بازی. برای موفقیت در دربی باید در تمام لحظات بازی تمرکز لازم را داشته باشید.

فرهیختگان: دربی۹۵ برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد رقیب دیرینه را در این مسابقه حساس و البته جنجالی شکست دهد. درخصوص اتفاقات این بازی و نتیجه به دست آمده دقایقی با سیدداوود سیدعباسی که تجربه بازی در هر دو تیم را دارد صحبت کردیم که گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با او در ادامه می‌خوانید.

بازی دو تیم در برگزاری دربی۹۵ که با برتری پرسپولیس تمام شد چطور بود؟

استقلال نیمه اول و درمجموع مسابقه را بسیار خوب آغاز کرد و نیمه اول دست بالا را داشت. در این دقایق پرسپولیس محتاط بازی کرد و شاگردان مجیدی در دقایق ابتدایی یکی، دو موقعیت ازجمله صحنه مشکوک به پنالتی را روی دروازه حریف ایجاد کردند. در نیمه دوم نیز معتقدم استقلال روی غافلگیری گل خورد و فقط غافلگیر شد و در ادامه نیز با وجود اینکه وقت لازم را برای تلافی گل خورده داشت اما یک مقدار عجولانه بازی را برای زدن گل تساوی ادامه داد، ضمن اینکه اشتباه‌های زیادی هم استقلالی‌ها روی پاس دادن داشتند و بعد از گل یک مقدار به‌هم‌ریخته بازی کردند و به‌نظرم اگر یک مقدار با حوصله‌تر و منطقی‌تر بازی می‌کردند توانایی این را که به پرسپولیس گل بزنند، داشتند.

بعد از مدت‌ها استقلال دوباره به ترکیب سه دفاع در فاز دفاعی بازگشت، این موضوع یک مقدار عجیب نبود؟

من خودم با این داستان و این صحبت شما موافق نیستم. با توجه به اینکه پرسپولیس دو مهاجم سرعتی داشت که البته یکی از آنها قدرتی هم بود و بازیکنانی که از پشت اضافه می‌شدند اتفاقا فاز دفاعی استقلال ایرادی نداشت چون در این مسابقه موقعیتی هم به پرسپولیس نداد. این درحالی است که در بازی‌های قبلی فرصت‌های زیاد گلزنی را مدافعان برای حریفان‌شان ایجاد می‌کردند. گلی هم که استقلال دریافت کرد روی غافلگیری به ثمر رسید اما درمجموع به‌نظرم شکل بازی استقلال و سیستم این تیم بعد از گل به‌هم ریخت چراکه این تیم از شروع بازی تا موقعی که گل اول را دریافت کرد، یک بازی عالی را به نمایش گذاشت.

پرسپولیس چطور بود؟ به‌نظر می‌رسد با توجه به شرایط این تیم در جدول شاگردان گل‌محمدی برای تساوی به میدان آمده بودند.

پرسپولیس در شروع بازی با توجه به نحوه بازی‌ای که استقلال انجام داد، سورپرایز و غافلگیر شد اما با تعویض‌های گل‌محمدی که یک مربی باتجربه است این مربی توانست بالانس را به تیمش برگرداند و گل برتری را بزنند و بعد از گل هم بسیار منطقی بازی کردند.

به‌نظر می‌رسد مهاجمان پرسپولیس جا افتاده‌اند و گلزنی‌هایشان آغاز شده است.

بله، پرسپولیس در خط‌حمله بازیکنان باکیفیتی دارد و آنها می‌توانند در هر شرایطی موقعیت را برگردانند.

تقابل اندیشه‌های دو سرمربی را یحیی گل‌محمدی برد اما واقعا پرسپولیس مستحق پیروزی بود؟

دربی همین‌طور است و مثل یک هندوانه دربسته می‌ماند و تیمی که دست بالا را دارد صرفا نمی‌برد چه قبل از بازی و چه در جریان بازی. برای موفقیت در دربی باید در تمام لحظات بازی تمرکز لازم را داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج