۱۱۱۸۳۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای مجیدی! «وزیر ارتباطات» آدرس غلط است

قصد دفاع از آذری جهرمی را نداریم که از قضا بسیاری از رفتارهای او هم بوی پوپولیسیم می‌دهد، اما زیبنده نیست که سرمربی ناکام بعد از شکست پشت کری‌خوانی او سنگر بگیرد.

ورزش مدیا: به عنوان یک بیننده عام، ما هم با اغلب کارشناسان داوری موافقیم و اعتقاد داریم وحید امیری ابتدای بازی روی مهدی قائدی مرتکب خطای پنالتی شد. احتمالا خیلی از پرسپولیسی‌های منصف و خردورز هم اشتباه اکبریان را در این صحنه تایید می‌کنند. چه بسا اگر آن پنالتی اعلام می‌شد، خیلی از مسایل تغییر می‌کرد و الان لبخند روی لب فرهاد مجیدی بود.

همه اینها درست، اما این که سرمربی استقلال بعد از بازی از استوری آذری جهرمی انتقاد کند و به وزیر ارتباطات تشر بزند، علاج دردهای این تیم نیست. این رسما آدرس غلط دادن است. به خدا قسم همه آدم‌ها در این سطح حق اظهارنظر دارند. آنقدر در این مملکت دهان‌ها را بستیم و سلیقه‌ها را سرکوب کردیم که امروز هواداری یک فرد صاحب‌منصب از یک تیم فوتبال برای‌مان عجیب است. بزرگترین سیاسیون دنیا در سراسر جهان به راحتی از تیم‌های محبوب‌شان هواداری می‌کنند و هیچ مشکلی هم نیست، اینجا اما وزیر و وکیل و مجری و کارشناس و بقیه محکوم به سکوتی ریاکارانه هستند.

قصد دفاع از آذری جهرمی را نداریم که از قضا بسیاری از رفتارهای او هم بوی پوپولیسیم می‌دهد، اما زیبنده نیست که سرمربی ناکام بعد از شکست پشت کری‌خوانی او سنگر بگیرد. فرهاد مجیدی که این دوره بالغ‌تر و حرفه‌ای‌تر از گذشته رفتار می‌کند، ریشه‌های این شکست تلخ را باید جای دیگری جستجو کند؛ آنجا که تیمش در نیمه دوم نای راه رفتن نداشت و بعد از گل پرسپولیس، عملا قاقیه را باخته بود.

استقلال سه بازی پیاپی است که برابر پیکان، ذوب‌آهن و پرسپولیس امتیازات کلیدی را حراج می‌کند؛ چرا؟ ساختار دفاعی شلخته این تیم کی قرار است ترمیم شود؟ بر سر رشید مظاهری چه آمده که هر چه توپ به سمتش شلیک می‌شود، سر از تور در می‌آورد؟ حواس‌تان هست سه توپ آخر داخل چارچوب در دو بازی اخیر گل شده؟ وریا غفوری سست و بی‌رمق طوری آفساید را پر کرده بود که در آن فضا هلی‌کوپتر می‌توانست فرود بیاید. حواست کجاست آقای کاپیتان؟

زمانی همه به تعویض محمود فکری و حضور دانشگر در خط حمله برای سرزنی ایراد می‌گرفتند، اما حالا مجیدی همان کار را می‌کند. خب در این صورت چه نیازی به تغییر کادرفنی بود؟ دنبال رفع این عیوب باش فرهاد خان، وگرنه پیله کردن به استوری یک وزیر جنگ زرگری بیرون از زمین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینها هم لنگی هست من که الان حذفش میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج