جاباما
۱۱۱۸۳۹۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فرق پرسپولیس و استقلال در این عکس است!

دربی ۹۵ دوباره جنجالی شد و بازیکنان دو تیم و حتی اعضای کادرفنی از خجالت یکدیگر در آمدند.

خبرآنلاین: دربی ۹۵ با تمام حواشی و بزن بزن‌ها و درگیری های آخرش به پایان رسید و سه امتیاز بازی به حساب پرسپولیسی ها ریخته شد. اما چیزی که در پایان بازی قابل مشاهده بود، تفاوتی است که سالها پرسپولیس به واسطه حضور کریم باقری در این تیم با سایر تیم ها دارد. کریم باقری شاید در مسائل فنی نقش کمرنگ تری نسبت به سایر دستیاران گل محمدی داشته باشد اما بواسطه حضورش در این تیم، پرسپولیس را از هرگونه حاشیه و درگیری دور نگه داشته. فقط کافیست یکبار دیگر به تصاویر درگیری بازیکنان پرسپولیس و استقلال در دربی شب گذشته نگاهی بیندازید.

وقتی بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند باقری با سرعت بالا خود را به محل حادثه رساند و بازیکنان سرخپوش را به طرف زمین خودی هل داد. اتفاقی که اولین بار نیست رخ می دهد. در دربی رفت لیگ نوزدهم قبل هم باقری مانع درگیری بازیکنانش با استقلالی ها شده بود و حتی در بازی پرسپولیس مقابل فولاد، وقتی داور یک پنالتی به نفع اهوازی ها گرفت و این اقدام با فریاد های کنعانی زادگان همراه شد، سیلی به صورت مدافع پرسپولیس زد تا او را آرام کند و نگذارد اخراج شود. برخوردهای باقری تا به حال در بزنگاه‌های زیادی باعث حفظ آرامش تیم شده و عجیب این که در اغلب موارد هم به ثبت نتایج مطلوب انجامیده. شاید برخورد قهری و فیزیکی با بازیکنان مغرور و سرشناس فوتبال چندان به صلاح نباشد و چه‌بسا منجر به درگیری دو طرفه شود اما کریم باقری چنان کاریزمایی دارد که کسی توی چشم او نمی‌تواند نگاه کند.

اما فقط کافیست نگاهی به عکس زیر بیندازید. تفاوت پرسپولیس و استقلال در این عکس کاملا مشهود است. جایی که باقری در تلاش برای جلوگیری از درگیری است و بین چندین استقلالی به دنبال بازیکن خودی رفته اما در طرف مقابل بهزاد غلامپور مشتی روانه صورت فرشاد فرجی کرده است. البته مربی دروازه‌بان های استقلال گفت تصور می کرده فرشاد قصد داشته به مجیدی حمله کند و دست به چنین اقدامی زده است اما به نظر می رسد این جمله برای توجیه باشد.

سالهاست کریم باقری نقش مهمی در پرسپولیس بازی می کند که تیم های دیگر از آن غافل هستند. بارها پیشکسوتان استقلال در مصاحبه های خود از نیاز حضور یک شخص مثل کریم باقری در این تیم گفته اند تا بتواند حواشی بازیکنان را جمع و با آنها مقابله کند اما هنوز شخصی به کاریزماتیکی باقری پیدا نشده است.

فرق پرسپولیس و استقلال در این عکس است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهزاد غلامپور برای بقا در فوتبال باید ادب کثیفش را نشان دهد وتنها چیزی که از فوتبالش قابل مشاهده است بی ادبی بی فرهنگی ولجن زادگی این مربی بی ادب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج