۱۱۱۸۴۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مقصران شکست استقلال معرفی شدند

دربی فوتبال ایران هم جایی برای لذت بردن نیست. همه قبل و بعد از مسابقه شاکی‌اند! انگار در این فوتبال قرار نیست از هیچ چیز لذت ببریم.

خبرورزشی: دربی تهران با تمام حوادث و اتفاقات رخ داده در آن تمام شد اما این دربی مثل همه مسابقاتی که تمام می‌شوند و هر دو تیم می‌روند پی کارشان نبود! ظاهراً در فوتبال ما، هیچ قاعده‌ای وجود ندارد. تیم برنده شاکی است؛ تیم برنده هم ناراحت و عصبانی.

برنده مسابقه باید بابت بردی که به دست آورده از خود دفاع کند؛ بازنده هم به زمین و زمان توپ و تشر می‌زند و فریاد وامصیتا سر می‌دهد.

استقلال راه بهتر را ظاهرا پیدا کرده است؛ نخست کنفرانس رسانه‌ای سرمربی تیم که برای توئیت وزیر ارتباطات، از مسیر حمله مستقیم وارد شد و توپ را به زمین آذری جهرمی شوت کرد.

یکی از مقصران شکست پیدا شد؛ آقای وزیر! البته از اول هم معلوم بود او به تنهایی نمی‌تواند بار این شکست را به تنهایی تحمل کند و باید شریک دیگری را هم پیدا کرد؛ چه کسی بهتر از عیسی آل‌کثیر! شکایت از این بازیکن که ظاهرا شادی‌های گلش تمامی ندارد و هر بار به بهانه‌ای سیبل می شود، بهانه تازه‌ای برای توجیه شکست است.

در این فوتبال عجیب و بی‌حساب و کتاب، لذت بی‌معناست. دربی بی‌معناست. برد بی‌معناست. کیفیت فنی بی‌معناست. آرامش، اصل فوتبال و زیبایی‌های این ورزش بی معناست. جنتلمن بودن و آداب ورزش را رعایت کردن بی‌معناست.

مسئله فقط این است که برنده و بازنده به هم بتازند و بابت این عملکرد و کارنامه مشعشع به خودشان بنازند؛ داستان فوتبال ما از این قرار است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج