۱۱۱۸۴۶۵
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

سایپای نوین باید به سمت صادرات حرکت کند

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با حمایت از اتخاذ سیاست سایپای نوین و حرکت به سمت تولید خودروهای باکیفیت گفت: سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حرکت کند.

سایپانیوز: دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با حمایت از اتخاذ سیاست سایپای نوین و حرکت به سمت تولید خودروهای باکیفیت گفت: سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حرکت کند.

انور حبیب‌زاده نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت صنعت خودروی کشور اظهار داشت: خودرو یکی از نیازهای خانواده‌ها است و متأسفانه به دلیل سیاست‌های غلط در گذشته این صنعت با مشکلاتی روبه‌رو بود.

وی با بیان اینکه کشور ایران با کشور کره همزمان ساخت خودرو را آغاز کردند، افزود: خودروهای ایرانی در همان سطح تولید و مدل باقی ماند اما کره با توجه به شرایط ویژه و خاص توانست خودروی خود را برابر استاندارد جهانی معرفی و بازار خوبی برای خود رقم بزند.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و امکانات موجود کشور توانایی ساخت و طراحی خودروهای باکیفیت در داخل وجود دارد و اقدامات مسئولین در برخی از زمینه‌ها نشان داد که توانایی این کار را داریم. اما متأسفانه در گذشته به دلیل عدم مدیریت درست و برنامه‌ریزی نادرست نتوانستیم در صنعت خودرو خوب حرکت کنیم.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: به دلیل عدم نظارت بر کیفیت و عدم نظارت بر نحوه تولید قطعات، امروز مشکلاتی در کشور ایجاد شده و جایگاه خودروسازان در کشور ارتقا نیافت.

وی با بیان اینکه سایپای نوین درصدد جبران گذشته است، عنوان کرد: تصمیمات اخیر مدیران سایپا برای طراحی و تولید خودروهای باکیفیت بسیار مبارک است.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تولید و عرضه شش خودروی جدید همچون شاهین و آریا از سوی سایپا ظرف ۲ سال گفت: امیدواریم این شرکت بتواند با برنامه‌ریزی خوبی که در این زمینه دارد نه تنها نیاز داخلی را تأمین کند بلکه برای صادرات به کشورهای همجوار برنامه‌ریزی کند.

حبیب‌زاده تأکید کرد: اگر مسئولین نظارت دقیقی بر نحوه تولید و توزیع داشته باشند می‌توانند در بازار جهانی جایگاه خود را پیدا کرده و محصولات ایرانی در این بازارها بدرخشد.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی و مجلس حمایت کاملی از صنعت خودروسازان داشته و با هدف تولید و سرمایه‌گذاری برای صادرات و تأمین نیاز داخل می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج