جاباما
۱۱۱۸۴۷۷
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

جزئیات حمله موشکی به تل‌آویو

گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» فلسطین از شلیک ده‌ها موشک به سوی تل‌آویو در پاسخ به قتل‌عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه خبر داد.

خبرگزاری فارس: پس از آنکه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، قتل عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه را محکوم و اعلام کرد که مقاومت به دفاع از ملت مغرور فلسطین ادامه خواهد داد و بر دشمن پیروز خواهد شد، گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» (گردانهای عزالدین القسام) شاخه نظامی این جنبش از حمله موشکی به تل‌آویو در پاسخ به این جنایت خبر داد.

جزئیات حمله موشکی به تل‌آویو

شاخه نظامی جنبش حماس در کانال تلگرامی خود در خبری فوری اعلام کرد: هم اکنون ده‌ها موشک در پاسخ به قتل‌عام صورت گرفته در حقوق کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی در اردوگاه الشاطئ به سوی تل‌آویو شلیک شد.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی نیز از شلیک دست‌کم ۳۰ موشک به سوی تل‌آویو و اطراف آن خبر دادند و برخی منابع از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این شهر خبر دادند.

لحظاتی پس از انتشار این اخبار و تصاویر، شاخه نظامی جنبش حماس از شلیک ده‌ها موشک به سوی «اشدود» خبر داد. اشدود یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری رژیم صهیونیستی در کنار تل‌آویو است.بندر اشدود نیز بزرگ‌ترین بندر این رژیم محسوب می‌شود و گفته می‌شود که بیش از ۶۰٪ واردات صهیونیست‌ها از طریق این بندر صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواست تا به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آن‌جا باقی مانند.پایگاه خبری «الجزیره» نیز در خبری فوری نوشت که توپخانه رژیم صهیونیستی پس از این عملیات موفق مقاومت فلسطین علیه مرکز و جنوب تل‌آویو، برخی مناطق را در نوار غزه هدف قرار داد.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشیت «مودیعین» را در غرب رام‌الله هدف قرار داده است و این عملیات را به روح شهدای کرانه باختری و در انتقام خون آنها تقدیم می‌کند.

در پی حمله بامداد امروز جنگنده‌های صهیونیستی به این اردوگاه بدون هشدار قبلی، منازل دو شهروند فلسطینی هدف قرار گرفت که طی آن ۱۰ نفر از اعضای این دو خانواده از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند و هنوز نیروهای امداد و نجات در حال بیرون آوردن پیکرهای قربانیان از زیر آوار یک منزل مسکونی سه طبقه هستند.

جزئیات حمله موشکی به تل‌آویو

کادرهای پزشکی اعلام کردند که تنها موفق شدند یک نوزاد از خانواده الحدیدی را زنده از زیر آوار بیرون بیاورند که وضعیت جسمی خوبی ندارد و به بیمارستان انتقال یافته است.

امروز صدها نفر از مردم غزه، پیکرهای این شهدا را تشییع و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

جزئیات حمله موشکی به تل‌آویو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج