جاباما
۱۱۱۸۵۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نویدکیا: صحبت من با هواداران بی‌تاثیر است

سرمربی سپاهان بازهم از تماشاگران این تیم خواست تا مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

ورزش سه: سرمربی سپاهان بازهم از تماشاگران این تیم خواست تا مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

لیگ برتر فوتبال کشورمان به هفته های سرنوشت ساز خودش رسیده و تک تک امتیازات برای قهرمانی، کسب سهمیه و یا فرار از سقوط اهمیت دارد. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل است و این هفته ها تفاضل گل هم جای سپاهان و پرسپولیس را در صدر عوض می‌کند.

محرم نوید کیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل مس گفت: در بازی فردا کار سختی را داریم و در بازی قبلی هم به سختی توانستیم شکست‌شان بدهیم. مس بازی خوبی ارائه می‌دهد و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد شاید چندتا نتیجه خوب نگرفته باشند اما دلیل نمیشود آن ها را آنالیز نکنیم. این تیم فوتبال را از عقب به جلو پله به پله بازی میکند ما روز بسیار سختی خواهیم داشت. برای بردن مس تمرکز بالایی لازم داریم تا بتوانیم امتیازات این بازی را بگیریم و اگر تمرکز کافی نداشته باشیم قطعا امتیاز از دست می‌دهیم.

نویدکیا در مورد تنش های ایجاد شده در هفته قبل و این روزهای لیگ برتر گفت: از وقتی مسئولیت سپاهان با من است سعی کرده ام تا حدی که امکان دارد تنش را از باشگاه دور کنم و این دیدگاه رو به مسئولین تیم هم بگویم که دوست دارم با این سبک کار کنم. من از روز اول گفتم ما با هیچکس بحث و جنگ روانی و کری‌خوانی نداریم و راه خودمان را می‌رویم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هرتیمی مختار است هر جور میخواهد تیم خود را جلو ببرد. در همه جای دنیا تنش ممکن است پیش بیاید و ما همیشه تنش ها را گردن هوادار میندازیم. همه درگیری ها را نمی‌شود تقصیر هوادار انداخت و ماهم در این اتفاقات مقصریم.

کاپیتان سابق زردپوشان اصفهانی در مورد سالگرد قهرمانی سپاهان در سال نود و چهار گفت: روز عجیبی بود. ما تیم چهارم جدول بودیم ولی هر شش بازی اخر لیگ را برنده شدیم. اتفاقی هم در تبریز افتاد که برای ما لذت بخش بود و ما فکرش را نمی‌کردیم با توجه به جلو بودن تراکتور قهرمان شویم. ما فقط به فکر برد بودیم تا نایب قهرمان شویم ولی در تبریز بازی مساوی شد و روز خاطره انگیزی برای اصفهان بود و قهرمان شدیم. آن روز در اوج نا امیدی همه چیز برایمان فراهم شد.

نویدکیا در مورد کیفیت تیم خود عنوان کرد: ما در خیلی بازی ها با کیفیت نبودیم مثلا جلوی پرسپولیس در نیمه اول ضعیف تر از آن ها بودیم و بی کیفیت بی برنامه بازی کردیم. اما به شرایطی رسیده ایم که سعی می‌کنیم روز به روز در تمام خطوط بهتر شویم و مشکلاتمان را حل کنیم. وقتی سرمربی تیمی عوض شود زمان لازم است تا دیدگاه ها و تفکراتش برای بازیکنان جا بیفتد و شاید دیدگاه هایم برای خیلی بازیکنان جذاب نباشد اما دلم میخواهد فوتبالی بازی کنیم که بتوانیم خوب بازی سازی کنیم و توپ را بچرخانیم و روز به روز بهتر شویم.

او در ادامه در مورد شرایط متفاوت مربی‌گری با دوران بازی گفت: من من رکورد دار بازی پرسپولیس و سپاهان هستم و دوران بازی‌گری شرایط متفاوت بود. ولی وقتی مسئولیت بازی با من است خواب و خوراکم با زمانی که بازی میکردم متفاوت است. آدم ها اشتباه ترین تصمیمات زندگی شان را وقتی خیلی خوشحال و یا ناراحتند می‌گیرند و من سعی میکنم در این شرایط خودم را کنترل کنم. و باید بیش ازین خودم را کنترل کنم.

نوید کیا در پایان صحبت هایش درخواستی تکراری از هواداران‌شان داشت؛ او گفت: با هوادارانمان صحبت کرده ام اما گویا زیاد تاثیر ندارد! به خاطر سلامتی خودشان می‌گویم که دلم نمی‌خواهد به خاطر برد، باخت و حتی قهرمانی کسی کرونا بگیرد و خواهش میکنم جلوی اتوبوس تیم نیایند تا با تمرکز بیشتری راهمان را ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج