۱۱۱۸۷۲۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

زاده کری‌خوانی، مرنج از کری‌خوانی!

«زاده کری‌خوانی، نباید برنجد از کری خواندن دیگران. بله. حواس‌مان هست که مجیدی فوتبالیست بوده و جهرمی وزیر است، اما اتفاقا کل‌کل بیشتر زیبنده هواداران است تا اهالی میدان. بگذریم از این که خود مجیدی هم قبلا کم با سیاسیون حشر و نشر نداشته و به حد کفایت به علایق فوتبالی آن‌ها واقف است!»

رسول بهروش در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: «محمدجواد آذری جهرمی احتمالا بینواترین هوادار فوتبال در سراسر جهان است. وزیر ارتباطات از پرسپولیس حمایت می‌کند، بنابراین تکلیف رابطه استقلالی‌ها با او روشن است. با این حال پرسپولیسی‌ها هم چندان از کری‌خوانی‌های آذری‌ جهرمی به سود این تیم لذت نمی‌برند. آنها می‌دانند چنین رفتارهایی از سوی صاحب‌منصبان رده بالای دولتی، صرفا شائبه برخورداری سرخپوشان از حمایت‌های جانبی را تقویت می‌کند و هیچ فایده‌ای ندارد. تمام اینها اما عذر موجهی نیست برای این که فرهاد مجیدی بعد از شکست استقلال در داربی تهران با آن لحن گزنده وزیر را به باد انتقاد بگیرد. صد البته از این که مردم ایران می‌توانند با «بعضی» از دولتمردان‌شان چنین بی‌پروا حرف بزنند خوشحالیم اما مسئله اینجاست که اعتراض مجیدی مبنای منطقی ندارد.

هر شهروندی حق هواداری از یک تیم فوتبال و ابراز علاقه به آن را دارد. هواداری وزیر ارتباطات از یک تیم خاص هم تا زمانی که به شئونات کاری و حرفه‌ای او لطمه‌ای وارد نکرده باشد، مطلقا هیچ ایرادی ندارد. نهایتش این است که روی ارزیابی دیگران از شخصیت او اثر می‌گذارد و خب این انتخابی است که خود جهرمی کرده. اگر هم در تمام ایران‌زمین یک نفر حق اعتراض به وزیر را نداشته باشد، از قضا او خود فرهاد مجیدی است؛ کسی که بخش مهمی از پایگاه اجتماعی‌اش نزد هواداران استقلال، مرهون همین قسم کری‌خوانی‌هاست.

مجیدی ۴ گل به پرسپولیس زده و به پشتوانه همین گل‌ها عدد «چهار» را به‌عنوان نماد هواداری بین استقلالی‌ها جا انداخته است. او نخستین بار از این نماد در بازی پرسپولیس و الغرافه مقابل چشم صد هزار تماشاگر خشمگین رونمایی کرد و بعد هم تا مدت‌ها گاه و بیگاه آن را نشان می‌داد. فرهاد حتی همین چند ماه پیش بعد از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان، بار دیگر تصویر قهرمانی‌اش با العین در آسیا را پست کرد؛ بی‌آن‌که به قول خودش به احساسات جریحه‌دار شده میلیون‌ها پرسپولیسی اعتنا کرده باشد.

زاده کری‌خوانی، نباید برنجد از کری خواندن دیگران. بله. حواس‌مان هست که مجیدی فوتبالیست بوده و جهرمی وزیر است اما اتفاقا کل‌کل بیشتر زیبنده هواداران است تا اهالی میدان. بگذریم از این که خود مجیدی هم قبلا کم با سیاسیون حشر و نشر نداشته و به حد کفایت به علایق فوتبالی آنها واقف است!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی رو عشقه

      کری با توهین فرق داره بفهم نفهم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جوجه بچه چطورسرمربی شیشتقلالش کردن هم توزمین باخت هم تواخلاق

    • subasa ozara

      چقدر گرفتی نوشتی؟ مجیدی باگل زنی تو دربی و خالق چهار برد متوالی دربی کری خونده اونم در جایگاه بازیکن نه با این مزخرفات... تموم پول مخابراتو با سو استفاده از جایگاهش خرج بدهیهای لنگ کرده

    • آبی رو عشقه

      کری با توهین فرق داره بفهم

    • سالار استقلال

      کری خوانی با توهین به لوگو و افتخارات تیم های دیگر فرق می کند، اینو بفهم

      پاسخ ها

      • انتظار منتظر

        خخخخخخخخ
        افتخار...
        عجب....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج