جاباما
۱۱۱۸۷۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آذری: از شهامت آذری‌جهرمی خوشم می‌آید!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تمجید از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت که او شهامت لازم را برای ابراز عقاید خود دارد.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری درباره اینکه عده‌ای از هر تصمیم شهاب‌الدین عزیزی خادم انتقاد می‌کنند، اظهار داشت: من به عزیزی خادم رأی ندادم، اما او منتخب مجمع است و ما اعضای خانواده فوتبال نباید پدر خانواده را بی‌عزت کنیم. در این شرایط نباید انتظار داشته باشیم همسایه‌ها هم عزت ما را نگه دارند. اگر کسی انتقاد سازنده‌ای دارد و به دنبال اصلاح امور است، به دفتر عزیزی خادم برود و آن را محترمانه بگوید.

«تضعیف عزیزی خادم، تضعیف فدراسیون فوتبال و فوتبال کشور است.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: همه اعضای خانواده فوتبال هم باید تحت هر شرایطی به رأی مجمع احترام بگذاریم و شاید این انتخاب میل باطنی ما نبوده است، اما باید یاد بگیریم عزیزی خادم با رأی اکثریت آرا نفر اول فوتبال مملکت است. این اتفاقات باعث می‌شود تیم ملی ما در این شرایط با مخاطره روبه‌رو شود. الان زمان این صحبت‌ها نیست و زمان همگرایی است. بچه‌ها به کمین‌گاه شیر می‌روند و وضعیت مهم و چالش‌برانگیزی در پیش داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد انتقادات علی کریمی از رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من از کسی اسم نمی‌آورم. علی دوست من است و قهرمان ملی مملکت بوده. روشی که او در پیش گرفته، به خودش مربوط است. خودم در این زمینه معتقدم اگر با عزیزی خادم و عزیزی خادم‌ها صحبتی داریم، به دفتر او برویم و بگوییم در این بخش اشتباه می‌کنی. در این شرایط برای بچه‌هایی که چکیده فوتبال کشور هستند، باید صعود به جام جهانی را در اولویت قرار دهیم. حالا تریبون هر کسی در اختیار خودش است و پس از صعود تیم ملی به جام جهانی می‌توانیم با یکدیگر مناظره مجازی کنیم.

آذری با بیان اینکه نظراتش را با شهامت اعلام کرده است و خیلی‌ها این شهامت را نداشتند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای من بازخوردهای منفی داشته است، اما به‌عنوان یک فوتبالی که از آن ارتزاق می‌کنم، معتقدم اولویت اول فوتبال ما صعود به جام جهانی است. انتقادات سر جای خودش باقی است. با این حال معتقدم عزیزی خادم نباید بار همه اتفاقاتی را که رخ می‌دهد، به تنهایی به دوش بکشد و فدراسیون فوتبال، هیئت رئیسه و اساسنامه دارد. درباره اتفاقات روزهای اخیر هم معتقدم رؤسای کمیته‌های مختلف از جمله کمیته انضباطی، در اساسنامه دارای وجاهت هستند و نمی‌دانم چرا خودشان صحبت نمی‌کنند.

وی که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، در مورد پاسخ تندی که به پُست آذری جهرمی داد، بیان کرد: من انتقاد تندی نداشتم و به شیوه خودش و با زبان طنز کُری خواندم. ما آذری‌ها زبان طنز را بلدیم. خیلی خوب است که اعضای دولت اینقدر برای فوتبال اهمیت قائل هستند، اما ممکن است از آن سوی بام بیفتیم. اینکه یک وزیر طرفدار یک تیم خاص است، حساسیت خودش را دارد، اما جای خوشحالی دارد. کاش کل کابینه روحانی چنین شرایطی داشته باشد. من از شهامت آذری جهرمی خوشم می‌آید که عقیده خود را می‌گوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج