۱۱۱۸۸۰۱
۱۴۵ نظر
۵۰۰۸
۱۴۵ نظر
۵۰۰۸
پ

گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، حرفی زدیم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی با برگزاری جسله‌هایی خواب‌های بدی برای این تیم دیده‌اند.

ایسنا: یحیی گل محمدی درباره وضعیت پرسپولیس پس از دیدار برابر استقلال و حواشی این دیدار به صحبت پرداخت و گفت که هواداری یک مسوول از یک باشگاه ایرادی ندارد چراکه به طور مثال محمود احمدی‌نژاد هم طرفدار استقلال بود. او در این گفت‌وگو عنوان کرد که برخی با برگزاری جلسه‌هایی خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند.

در ادامه گفت‌وگوی یحیی گل‌محمدی را می‌خوانید:

* ابتدا درباره شرایط پرسپولیس بعد از داربی صحبت کنید. بعد از برد در یک بازی بزرگ، شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- داربی یک بازی در لیگ بود و سه امتیاز بیش‌تر نداشت. خوشحالیم سه امتیاز را گرفتیم و خیلی برای‌مان مهم بود چون می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. الان رقابت جدی با سپاهان داریم البته تیم‌های دیگر هم هستند؛ باید بینیم وضعیت چطور است اما بازی مهمی را بردیم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. تا دیروز (شنبه) برای برد خوشحال بودیم اما الان دیگر تمرکز ما روی تمرین و بازی‌های آینده است. الان هم باید خودمان برای بازی در جام حذفی برابر شاهین بندر عامری آماده کنیم. شرایط آب و هوایی آن‌جا سنگین است و از طرف دیگر تیم حریف انگیزه زیادی دارد تا برابر ما عملکرد خوبی داشته باشد. ما هم در نبود چند بازیکن مصدوم به آنجا می‌رویم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* در اواخر دیدار پرسپولیس برابر استقلال اتفاقاتی رخ داد که بازی را به حاشیه برد. چه دلیل باعث بروز درگیری‌های آخر بازی بود؟

- ما هیچ‌وقت این مسائل را تایید نمی‌کنیم و هیچ‌وقت هم شروع کننده این ماجراها نبودیم. بازیکنان ما دنبال این حاشیه‌ها نیستند و همیشه سعی کردیم اخلاق و مسائل فنی را درون زمین نشان بدهیم. در جریان بازی چند بار بازیکنان حریف روی زمین افتاده بودند که ما در شرایطی که می‌توانستیم حمله کنیم، توپ را به بیرون زدیم. اتفاقات پایان بازی اتفاقات خوبی نبود و نباید اتفاق می‌افتاد. داربی شرایط خاص خودش را دارد و اولین بار نیست که در داربی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در خیلی از داربی‌های قبلی هم اتفاقاتی به مراتب بدتر از این رخ داده اما باید مدیریت روانی و روحی خوبی داشته باشیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

* حاشیه‌های داربی هم‌چنان ادامه دارد. توییت محمدجواد آذری ‌جهرمی و در ادامه واکنش فرهاد مجیدی که باعث انتشار بیانیه از سوی هر دو باشگاه شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

- هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی (ره) هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟ ما هیچ‌وقت نسبت به استقلالی بودن مسوولان حرفی نزدیم. باشگاه استقلال هم باید چنینن رفتاری کند. آقای آذری‌جهرمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست نیست. آن‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.

* در جام حذفی سال گذشته نتوانستید به فینال برسید، آیا امسال برنامه جدی دارید تا در جام حذفی هم موفق ظاهر شوید و جام بگیرید؟

- ما در همه بازی‌ها با تمام وجود و تمام قوا وارد زمین می‌شویم و با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است. گاهی ممکن است موفق باشیم و گاهی هم موفق نباشیم. با توکل بر خدا پیش می‌رویم.

* بحث جدایی بازیکنان در پایان فصل باعث نگرانی بازیکنان شده است. جدایی کنعانی‌زادگان تا بحث جدایی احمد نوراللهی. آیا در این زمینه باشگاه مساله تمدید قراردادها را جدی دنبال می‌کند؟

- فشردگی مسابقات آن‌قدر زیاد است که کار را سخت می‌کند. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشیتم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم. به امید خدا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

* مباحث و مشکلات مالی این روزها گریبان پرسپولیس را گرفته است. نگران نیستید این موضوع تیم شما را به حاشیه ببرد؟

- مشکلات مالی از اول فصل وجود داشت. از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است. ضمن این که تا به حال به غیر از ۸۰۰ دلار، اعضای باشگاه هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌اند. این مشکلات، تیم را اذیت می‌کند و نوع پرداختی که دارند و مثلا ۵ درصد و یا ۱۰ درصد در بازه زمانی طولانی می‌دهند، باعث ایجاد مشکلات زیادی برای همه ما شده است. باید فکری برای حل مشکل شود. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند، حساب می‌کنند و اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات زیاد می‌شود و بازیکنان را اذیت می‌کند. واقعا حیف است چون بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند اما از آن طرف آن طور که شایسته این بازیکنان است با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

* برخی معتقداند رویه‌ای ایجاد شده مبنی بر این که اگر باشگاهی قبل از بازی درباره داوری بیانیه بدهد و یا مربی در کنار زمین به داوری اعتراض کند، روند قضاوت‌ها به سود تیمش می‌شود. شما این موضوع را قبول دارید؟

- بحث بیانیه‌های قبل از مسابقات یک بحث غیرحرفه‌ای است. این که با بیانیه می‌خواهیم داور را تحت فشار قرار بدهیم، گاهی جواب می‌دهد و همه روی این موضوع کار می‌کنند. قبل از داربی هم از سوی باشگاه رقیب بیانیه‌ای صادر شد که این کار واقعا غیرحرفه‌ای بود. ما آرام‌ترین نیمکت لیگ برتر را داریم اما گاهی از این آرام بودن سوء استفاده می‌شود. وقتی نیمکت تیم حریف با فریاد می‌خواهد نظر داوری را برگرداند و با فریاد نظر داوری برمی‌گردد، ما هم می‌گوییم پس فریاد بزنیم تا بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم. البته منظور من بازی داربی نیست؛ کلی صحبت می‌کنم.

این واقعا شکل خوبی ندارد و به ویژه حالا که استادیوم‌ها خلوت است و صداها می‌پیچد و همه می‌شنوند و این شکل بدی دارد. باید از خودمان شروع کنیم و از این جهت همیشه از نیمکت تیم خودم خواستم آرام باشند و از سایر نیمکت‌ها هم خواهش می‌کنم نسبت به این موضوع حساسیت بیش‌تری داشته باشند و اجازه بدهند داوران تمرکز داشته باشند. این یک واقعیت است و به یک قانون تبدیل شده که اگر مربی‌ای کم‌تر صحبت کند، حق تیمش را می‌خورند. متاسفانه داوران ما هم تحت تاثیر فریاد هستند.

* یکی از راه‌های کاش اشتباهات داوری، ورود VAR به فوتبال ایران است. آیا باشگاه پرسپولیس در این زمینه درخواستی نداده‌ است؟

- VAR نیاز به امکانات و تجهیز ورزشگاه‌ها است. نمی‌دانم امکانش را داشته باشیم. بعید می‌دانم بتوانیم امکانات مورد نیازش را فراهم کنیم و هر کسی این موضوع را مطرح می‌کند بیش‌تر حالت شعار دارد. امیدارم روزی VAR به فوتبال ایران بیاید تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

* به عنوان نکته پایانی آیا صحبتی دارید؟

- می‌خواهم خطاب به هواداران بگویم خبرهایی شنیدم که فردا (دوشنبه) جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داره خط میده به طرفدارا که فردا هر چی کمیته انظباطی اعلام کرد، شلوغ بازی در آورند، بعد می گه ما آرومترینیم

      پاسخ ها

      • پرافتخارترین تیم ایران استقلال

        این گل ممد نگاه نکنید زبون نداره نصفش زیر زمینه خیلی موزیه...تیمش کلا زیر توپه و هوچی گر ...خودشم سردسته هوچی گرا

      • بدون نام

        این دولت نتونسته توقعات مردم برآورده کنه و مانور داده روی فوتبال اونم طرفداری از تیم پرطرفدار پرسپولیس که بتونه جامعه رو راضی نگهداره و وزیرم فقط تنها موفقیتش جامای لنگ بوده و بس توی همه حوزه ها گند زده

      • پرافتخارترین تیم ایران استقلال

        گل ممد اخه احمدی نژاد نتیجه رو که عوض نمیکرد که...یه نفر اون موقع نیوند بگه احمدی نژاد استقلالیه چون کاری نداشت نتیجه عوض نمیکرد ازین گندکاریا شما نمیکرد فقط طرفدار بود

      • بدون نام

        فسسسسسس وفس ممنوع

      • بدون نام

        دوست کیسه کشی که فرمودی زمان مموتی کسی اعتراض نکرد! عرضم حضور انورت که اون زمان اصلا فضای مجازی در کار نبود که حاشیه ها بولد بشه. اونموقع شماها هرکاری دوس داشتین میکردین. دهه ۸۰ بهترین بازیکنای لیگ مال شما بود

      • بی نام

        از قدیم هم همین بوده شخصیت های کشوری و بازاری و علمی (تاجی) استقلالی هستند و کافه نشینان و چماقداران پرسپولیسی

    • امیر

      احمدی نژاد توئیت میزد میگفت لنگی ؟

      پاسخ ها

      • اره منم دیده بودم

      • فاطمه

        دیگه شما که خودت ادبیاتت اینه چرا لفظ ستاره و سیاره عصبانیت کرده!

      • بدون نام

        رئیس جمهوری بود که می گفت استقلالی هستم و کم هم نمیذاشت
        اون اقای سخنگوی وزارت امور خارجه هم می گفت استقلالی هستم
        کسی نمی گفت بابا محمود
        و..
        جنبه ندارید و این حفها را میزنید چون باختین
        و همین رفتار هم باعث سقوط بیشترتون میشه

      • 666

        مگه جهرمی گفته کیسه!!!

      • بدون نام

        مگه آذری گفته کیسه .

      • بدون نام

        ن فقط همه رو مجبور میکرد شیشتقلال رو حلوا حلوا کنن

      • بدون نام

        جهرمی گفته کیس کش؟

      • بدون نام

        این یحیا همیشه دروغ میگه

      • بدون نام

        آخه زمان احمدی نژاد که فضای مجازی به اون شکل رایج نبود ، ضمن اینکه در دوره احمدی نژاد استقلال اوج افتخارش فقط یکبار صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود ، دیگه توییت چی بزنه

      • بدون نام

        کاشکی توییت میزد ، قهرمانی رو براتون گرفت

      • بدون نام

        توئیت نمیزد، جام بهتون میداد

      • بدون نام

        هرکسی خواب بد برا پرسپولیس ببینه خوابش را آشفته خواهیم کرد ❤❤❤❤❤❤

      • بدون نام

        خودشون قبول کردن از کجا امتیاز میگیرن امتیاز نساجی با دو گل آفساید خوردن سر سپاهان و استقلال و دیگر تیم ها را هر سال میبرن

      • بدون نام

        نه میگفت کیسه بی شخصیت

      • بدون نام

        تو فقط بسوززززززززز

      • بدون نام

        بسوززززززززززززززز ززز
        واقعا هم خدا رو شکر که تو و امثال تو طرفدار سرورت نیستین و این باعث افتخاره کیسه کش

      • بدون نام

        اون موقع توییت میزدن مگه

      • بدون نام

        کی جهرمی گفت کیسه کش ؟ چرا دروغ میگید؟

      • بدون نام

        احمدی نژاد نتیجه رو که دیگه عوض نمیکرد که فقط طرفدار بود:) دوران احمدی نژاد سپاهان و پیروزی هم قهرمان شدن ..اینا کلا میگن فقط پیروزی

      • بدون نام

        اون زمان یه نفر نیومد بگه احمدی نژاد استقلالیه چون گند کاری نکرد چون نتیجه عوض نمیکرد فقط طرفدار بود

      • Titan Taj

        اگر هم گفته لنگی خو اسمشون از اول همین بوده
        نان جدیدشونم مثل جامهای اسنپی که گرفتند دزدی بوده

      • بدون نام

        فاطمه خانم ، منظور این بود که احمدی‌نژاد با همه اینکه اصلا خوشم‌نمیاد ازش توهین میکرد به باشگاه پرسپوليس؟ کلمه ای یا جمله‌ ای گفت که توهین باشه ؟ یا حتی نوه های امام چیزی گفتن ؟ هر کی میتونه طرفدار هر تیمی باشه ، وزیر میتونست بگه خوشحالم که پرسپوليس برد و تبریک میگم ، اوکی بود ، ولی اینکه یه شخصیت سیاسی بیاد به باشگاه پرسپوليس و طرفدارانش توهین کنه برای کدوم پرسپولیسی یا باشگاهش یا سرمربی و بازیکنانش قابل قبول بود ؟ یه کم معرفت داشته باشین

      • mohsen

        احمدی نژاد لنگی تمام عیار بود حتی توی یکی از جلسه هاش گفت اون ۶ تایی ها نیومدن . کلا تیم لنگ حکومتیه

      • بی نام

        شما آخرین جامو بردید در زمان رییس جمهوری احمدی نژاد وطفداری ایشون بود عکسها وفیلماش موجوده .با فرهاد مجیدی

    • بنده خدا

      ببند دهنت رو، اگه احمدی نژاد استقلالی بود فقط استقلالی بود، هیچ کاری برای استقلال نکرد، هیچ پارتی بازی برای استقلال نکرد، ولی تیم حکومتی شما دیگه صدای همه رو در آورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بی جنبه ها .جنبه باخت ندارین

      • بدون نام

        بسوز کیسه کش

      • بدون نام

        داداش تمام قهرمانی شما تو لیگ برتر فقط وفقط زمان احمدی بود بعد میگی مگه کاری کرد ؟؟؟

      • بدون نام

        ارع همه این کار رو کردیم
        تو فقط بسوز

      • الناز ح

        دقیقا

      • بدون نام

        ما می تونیم این کارو میکنیم
        برو تو غارت تا حال تو نگرفتم

      • بدون نام

        سیاره توهین ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اصلا کسی نفهمید استقلالیه جمع کن یحیی الان دارن میگن استقلالیه واقعا که بی سوادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی ؟

      • بینام

        نیم فصل اول قائدی یه پنالتی از مسلمی سپاهان ناحق گرفت فکر کرد مام شوله زردیم نه داداچ برید سپاهانو بیچاره کنید پرسپولیس کبیر با ۸۰ ملیون طرفدار بهیشکی رحم نمیکنه مثل بولدزر از روتون رد شدیم

      • مهدی

        از کجاتون در میارید ۸۰ میلیون رو

    • بدون نام

      احمدی نژاد میگفت صندلیمو بگیرین ولی علیپور نه،احمدی نژاد بدهی های استقلال صفر کرد، احمدی نژاد رفت ترکیه مذاکره کنه و جعل قرارداد طارمی ماستمالی کنه.

      پاسخ ها

      • الناز ح

        درود

    • بدون نام

      استقلالیا رایشون مشخصه برای حمایت از باشگاهشونم شده رای احمدی نژاده

      پاسخ ها

      • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

        از شعار روی لباس و عملکرد چهل و چند ساله مشخصه کدوم تیم حکومتی و با حکومتیهاست باشگاهی که اسطوره ش امثال ناصر حجازی باشه اهل پاچه خواری نیست مثل اسطوره لنگ که خودش رو چسبوند به حکومت و با رانتخواری برای خودش سلطانی میکنه

    • بدون نام

      عاقل ، احمدی نژاد چپو راست پست میزاشت تنه میزد مصخره میکرد

      پاسخ ها

      • سه چرخه سواران

        آخه عاقل اون موقع اصن توییتر و اینستا فعال بود که بخواد پست بذاره، اون برا آنجلینا جولی پست میذاره اونوقت برا تیم محبوبش نمیذاره!

    • saman

      کلاه گیس

    • ساقی جهنم

      لنگی 2ماه دیگه به غار میرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا جا نیست استقلالی ها پر کردن همه غارهارو

    • کار برقدیمی

      احمدی نژاد هیچ وقت به تیم رقیب بی احترامی نکرد
      لنگی جان

      پاسخ ها

      • محمدی

        پرسپولیس تیم مردمی هست شما چی کاجی

      • الناز ح

        دقیقا

      • فرجی ارومیه

        مگه ما کردیم کیسه جاااان.

    • علی

      خدا نکنه بابا محمود رئیس جمهور بشه
      هم کمک های بابا محمود مثل سال های قبل
      هم کمک های سعودی

    • جعفر خاک

      احمدی نژاد به هوادارهای پرسپولیس که بی احترامی نمیکنه ولی ازری کرد اینکارو جواب محکمی هم شنید ایول مجیدی

    • صمد حیدری

      اون هم توییت نزده کیسه کش

    • بدون نام

      دلال لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلال کیسه

    • بدون نام

      کیسه حقیر

    • بدون نام

      باباتون داره میره بای بای کن لنگی

      پاسخ ها

      • اميرخان

        والا زمان احمدي نژاد براتون رويانيان رو گذاشته بود كه به بازيكناتون پورشه ميداد كه بخاطر همون پورشه جلال دوپينگي رو خريديد

    • امیر

      اوند طرفدار تیم ملی بود

    • بدون نام

      درسته انمدی نژاد استقلالی بود اما هیچ وقت توهین نکرد

    • ع ب

      احمدی نژاد توهین نمیکرد تازه ستاری قلابی شما نمیدانم از کجا اوردین یکماه دیگه باید جول پلاستون جمع کنید لنگی پرستا دلم بحالتون میسوزه این همه یکطرفه قضاوت کردین اخرش هم زیر پای ما هستین

    • بدون نام

      لنگی حکومتی... حرف نزن..... یحیی دلال.... تو اگر مردی... با رسول پناه مناظره کن... ده بار گفته حاضره با تو مناظره کنه.. ولی تو لنگی ترسو قبول نکردی..

    • بدون نام

      زمان احمدی نژاد استقلال جند جام برد میشه بگی بقیه هم بدونن؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • دوبرره

        احمدی نژاد تلاشش رو کرد استقلالی‌ها عرضشو نداشتن

      • بدون نام

        سه تاجام کیسه توی زمان احمدی نژادبود.

      • بدون نام

        سه تاجام کیسه توی زمان احمدی نژادبود.

    • پرسپولیس کبیر

      احمدی نزاد ان شاله که دوباره رد صلاحیت میشه

    • حسین

      در دوران احمدی نژاد، 3 قهرمانی سپاهان، 2قهرمانی استقلال و 1 قهرمانی پیروزی اوردن
      نه حالا که جام رو با اسنپ براتون میارن

      پاسخ ها

      • ایل..

        دقیقا..

      • دوبرره

        بسوز

    • مجید

      خوشم میاد که خودتون هم قبول دارید که یکی میاد استقلال هست یکی میاد پرسپولیس است یه مدت آبی قوی میشه یه مدت قرمز علی دایی یه بار یه حرف راست زد گفت الکی چرا لیگ برگزار میکنید آبی و قرمز 4بار باهم بازی کنن برندشون رو قهرمان کنید..

    • بدون نام

      ماشالله به این لنگیا اینا دیگه خیلی رو دارن

    • ابوالفضل زلزله

      خدایا شکرت که نشدیم لُنگت داری کیوباکی قیاس میکنی؟

      پاسخ ها

      • دوبرره

        پرسپولیس لیاقت مخواد

    • بدون نام

      احمدی نژاد هم لنگی بود چرا الکی به دروغ برای لاپوشانی میگید طرفدار استقلال بوده

      پاسخ ها

      • مهدی

        داره میسوزه کیسه پماد بمال

    • بدون نام

      شما با حمایت دولت هر سال دارید قهرمان میشید دلتون خوشه قهرمان میشید

      پاسخ ها

      • ایران بی غم

        حرف مفت کنتور نمی اندازه، حتمن دولت میادتوزمین بازی میکنه، راستی الونگا میخادبیاد استقلال

    • بینام

      همه دنبال اینن،که ببینن کی تاجی کی لنگیه ولی هیچکس هنوز به دنبال دزد فرشها نیست،با این نوناتون

    • بدون نام

      دو تا بازی باعث ھمہ درگیریھا شدن تازہ میگہ خوابھای بدی دیدن

    • بدون نام

      احمدی نژاد چه رانتی برای استقلال کرد ؟ کل هیات دولتو بسیج کرد که تخلف قرارداد و آبروریزی آسیایی تیمشو جمع کنن؟
      کل بودجه اسپانسرو میداد به تیم محبوبش ؟

    • بدون نام

      شما اسم باشگاهت پیروزی بود احمدی نژاد کردش پرسپولیس

      پاسخ ها

      • عشقـــ❤ــــپولیس

        بتوچه حالا مشکلت اسم تیم پرسپولیس???
        اسم تیم شمام دوچرخه سواران بود خدا میدونه
        کی کردش شیشتقلال

    • بدون نام

      اون موقع داور از خارج میاوردن که داور تعلقی به تیمی نداشته باشه اون موقع از یک تیم هم حمایت یک جانبه نمیشد سرمربی استرا رو فراری نمیدادن. چی رو با چی مقایسه میکنی اون موقع شرایط برای هر دو برابر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمیدونستم احمدی نژاد تاجی حالا که فهمیدم بهش رای میدم

    • بدون نام

      پیروزی یه تیم بی هویت هست که فقط یه عده برای اینکه تاج نابود کنن دارن ازش حمایت میکنن و میارنش بالا.

      پاسخ ها

      • ایران بی غم

        خیلی بدسوختی درجه سوختگیت بالاست پمادکاری نمیکنه برات،سروتون بدشماروداره آتیش میزنه

    • بی نام

      این حرفش یعنی کاملا قبول داره روحانی و دارو دسته ش پرسپولیسی هستن و به هر ترتیب حمایتش میکنن

    • بدون نام

      ببین چقدر نفوذ دارن که حتی از صحبتهای جلسه فردا خبر دارند.

    • بدون نام

      واقعا تو این اوضاع فوتبال اینقدر مهمه که تمام خبرای مملکت شده این حرفای احمقانه؟؟ چارتا فوتبالیست که شکمشون سیره فک میکنن کی هستن

    • بدون نام

      آقای گلمحمدی احمدی نژاد همه چیز را فدای موفقیت استقلال نکرد بنده خدا

    • علیبرززز

      خوب که گفتی پس رای بهش نمیدم
      برترین ها نشر بده سانسور نکن

    • گدارنمک

      احمدی نژاددیه بار گفت تاجیم لنگی

    • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

      احمدی نژاد اگر واقعا هم استقلالی بوده هیچ کاری برای این تیم نکرد ولی وزیر وزرای شما توی این چند سال انواع و اقسام جامها رو با تقویت و حمایت لنگ و تضعیف سایر تیمها تقدیمتون کردن.

    • بدون نام

      واقعا دم تیم پاس گرم تواسیا لااقل جام گرفته من طرفدار پاسم

    • بدون نام

      سال هاست که کیسه دیگر رقیب ما بحساب نمی آید در 8سال گذشته علاوه بر پرسپولیس تیمهای سپاهان و فولاد و حتی استقلال خوزستان جام را بالای سر برده اند ولی کیسه سقف لیاقتش کسب سهمیه بوده است

      پاسخ ها

      • ایران بی غم

        لایک داری بشدت

      • بدون نام

        از خوشحالی بعد بردن جعلی تون معلومه اصلا رقیب شما نیستیم . من شک کردم نکنه قهرمان نداشته آسیا شدین این همه خوشحالین

    • سجاد خیاط

      زمان احمدی نژاد بود که جریان جک تری دی رو مخفی کردن دیگه کیسها یادشونه همون بازی که فرناز جون جک تری دی کاپیتانی رو داد به تشریفات ولی ما هوچی گری نکردیم که کل کیسها جک تری دی مصرف کردن شما کیسها بودید زمان و زمین رو به هم میریختید

    • سعیدj

      پس مو مصنوعی هم باورش شد تیمش بی بابا نیست

    • حرم

      اگه جرات داشتی میگفتی.پس نداری
      اگر هم میگفتی دودمانت رو هوا بود
      بایستی میرفتی لنگ میفروختی
      لنگی

    • بدون نام

      آقا یحیی نگران نباش شما تاامثال بابا مسعود وعمو جهرمی وبقیه اعضای هیات دولت علی برکت الله رودارید هیج کسی باشما کاری نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاله آذر

    • محمود

      جالبه مااستقلالیها الان از شمالنگیا شنیدیم، احمدی نژاد استقلالی بود،
      بفرمائید احمدی نژاد و دولتش چیکار واسه استقلال کردن؟

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشقه)

      برا همین میگم از طرفداران و مجموعه پرسپولیس خوشم میاد. من طرفدار تیمی نیستم ،یعنی دو آتیشه نیستم ولی در بین تیمهای ایرانی از پرسپولیس خوشم میاد، چون سالهای سال میبینم که پرسپولیسی ها متین و با منطق و با حساب و کتاب هستن، در عوض استقلالی ها از فوتبال فقط و فقط هوچی گری و اتهام زنی را یاد گرفتن ،نمونه اش احمدی نژاد سالهای قبل حتی رئیس جمهور بود علنا اعلام کرد استقلالی هست و پرسپولیسی ها واقعا واکنش منفی نداشتن، ولی اقای آذری جهرمی ظاهرا اونها را سوزووووند!!!! چقدر هوچی گری و اتهام زنی راه انداختن !!!!!. بدتر از اون مربی بی تربیت استقلال هر آنچه که خودش لایق بوده به دیگران نسبت داده .چون خاصیت حرومزاده هاست که رقیبش را تحقیر میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون خوشحالی عیسی کثیر برای تو اگه لنگی نباشی

      • بدون نام

        همون متین خطاب کردن تیم لنگ مشخصه هیچی از متانت نمیدونی. بعد کلمه متین به واو هم از حرفات نخوندم

    • بدون نام

      زمان احمدی نژاد بیشترین هزینه رو لنگ کرد کله مو ندار اول فکر کن بعد حرف بزن مگر احمدی نژاد استقلالی بود کی گفته

    • بدون نام

      شما وقتی بابا نداشتید گریه می کردی یادتون رفته لنگی های حقیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهم شخصیت قهرمانی هست که استقلالیا ندارن

    • بی نام

      کمیته انظباطی حکم درگیری فرودگاه چی شد ۶ماه گذشت .اسماعیلی .غفوری .چشمی و.....‌‌‌

    • فرزاد

      جنابه گل محمدی 5ساله ازابن خوابها برااستقلال دیدند وبه واقعیت تبدیلش کردند

    • شهریار

      لنگیا اینو یادتون باشه بااتمام این دولت برمیگردین به دوره ذلتتون

    • o

      احمدی نژاد به سپاهان ۳ بر ۰ نداد که شما قهرمان شید هرسال به زور قهرمانید لابی گرا

    • بدون نام

      والا حرف حساب تازه رئیس جمهورم بود

    • امیر

      اوکی استقلالی بود ....اما تو دوره اون براتون ژوزه آوردن ...افشین قطبی رو آوردن ...چقدر بازیکن خوب آوردن ...فقط اون موقع عدالت کمی بود ..لااقل به صورت نمایشی ...الان پرسپولیس ۶ ساله ۷۰ درصد تیم و حفظ کرده استقلال چی...امیدوارم بعد از سلطانی فر باز برگردید به تنظیمات کارخانه

    • بدون نام

      این حرفا را ول کنید مهم اینه که استقلال زیر اب رفته نزدیک ده ساله ، ربطی هم به وزیر و وکیل نداره، بی لیاقتی مدیران و مربیانشونه

      پاسخ ها

      • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

        با اجازت مدیرها رو بابا مسعودتون منصوب میکنه لنگی

    • امیر

      میدونی از اول بازی و بنر گرفتن و حرفه‌ای ترابی معلومه با چی طرفیم
      ..بی خیال شیم بهتره

    • بدون نام

      خداروشکر که لونگی هوچیگر نیستم افتخار میکنم به استقلال چون تیم مردمی هست

    • آبی آسمونی

      خبر بد برای لنگی ها:یک جام با اسنپ برای لنگ بفرستید تا دست از سر این مردم بردارند!

    • ❤الله❤

      دوست داشته استقلالی باشه زمانی که بدنیا اومده استقلال قهرمان آسیا میشده

    • بدون نام

      اولا یعنی اعتراف کرد روحانی و دارو دستش طرفدار لنگ هستند ....دوما برو امار بگیر ببین بیشترین و پرهزینه ترین خریدهای پیروزی زمان کی بوده

    • بدون نام

      احمدی نژاد هشت سال رئیس جمهور بوده نفهمیدید استقلالیه هشت سال هم از اون دوران گذشته بازم نفهمیدید استقلالیه ولی الان یهو متوجه شدید استقلالی بوده . احسنت به این همه هوش و ذکاوت اصلا اگر احمدی نژاد استقلالی بود پس چرا بیشترین قهرمانی تو زمان احمدی نژاد رو سپاهان آورد استقلال اگر هم اون موقع جامی آورده به خاطر مدیری لایق مثل فتح الله زاده بوده و یادتون نره اون موقع رویانیان چقدر بریز و بپاش کرد و چقدر بدهی بالا آورد ولی تو زمانی سلطانی فر بدهی های پرسپولیس به صفر رسید

    • بی نام

      ای بدبخت گل محمدی تو کسی هستی که قهرمانی آسیا از قلعه نوعی گرفتی توکسی هستی که داشتی پرسپولیسو بدبخت می کردی الان روی تیم یک دسته وآماده آمدی منتظر فخاشی ار طرف باشگاه خودت باش وبیرونت خ اهند کرد۸ سال با این وزیر نامرده شما دارزن مقام میارین اون موقع که احمدی نژاد بودهم کاره وزارت ورزش پرسپولیسی بودند روئیایان کی آورده برای شما سعیدلوکی آوردبرای شما تازه بعداز ۱۲ سال احمدی نژاد گفتند استقلالی هست بازم دروِغ میگن فکر نکن بایه برد‌دربی خوشوقتی منتظرظهور استقلال قوی باش

    • لنگ شیشتای

      اگه شما لنگیا نبودید به کی باید میخندیدیم‌..این اراجیف رو از کجا پیدا میکنید میگید.

    • بدون نام

      اخه نوه ونتیجه امام خمینی به لوگو وتک ستاره تون تابه حال بی احترامی کرده بودن که وزیر به افتخارات وستاره های یک تیم پرطرفدار بی احترامی وتوهین کرد ؟

    • پوکر فساد

      این لنگیای حکومتی که خودشون هم به تعداد اقرار کردند که همش مهندسی شده پیش رفتن البته این حکومت و لنگ فقط از یه چیز میسوزن اونهم از اون دو ستاره واقعی رو پیرهن تاج کبیر

    • سعید

      یعنی میخوان فردامشکلی که توی فرودگاه
      پیش امده پیگیری کنند؟!!

    • پارسا

      چقدر سوزش به راه انداختی اقا یحیی ، همه النادی الاستقلال السعودی کامنت گذاشتن ، جک تری دی که یکسال قهرمان شدی واسه یک عمر کافیه پس ...

    • بدون نام

      بابامحمودداره میاد

    • بدون نام

      دیگه واقعا نمیدونید چی بگید جناب گل محمدی.احمدی نژاد یا هر سیاستمدار دیگه ای کجا و در چه تاریخی اینجوری علنی به اسم کری خوندن به تیم شما توهین کرده و رد جانبداریش توی نتایج لیگ ها و بازیها به رخ کشیده شده.از زمان شروع دولت روحانی عملا جامی گرفته نمیشه فقط جام داده میشه.اونم با حق کشی و مشخصا به تیم شما.حد اقل سکوت لطفا

    • بدون نام

      این لنگیها مثل لنگشون همه جا آویزونندکدومشون اومد به تیم حریف توهین کردلنگی

    • بی نام

      آقای گلمحمدی عزیز .کفاشیان را فراموش کردید که میگفت استقلالیم .

    • بدون نام

      احمدی نژاد باشعوروباتربیت بودوبه کسی توهین نکرد.. «سیاره» به جای «ستاره» توهین بزرگی به خانواده بزرگ «تاج کبیر» است، به موقع اش جوابش راخواهندگرفت بچه ..

    • مهبد

      کی گفته احمدی نجات استقلالی بود اونم ی دروغگوی دلال مثل تو بود

    • بدون نام

      احمدی نژاد استقلالی بود چند بار قهرمان شد ؟ چه کاری برای تیم کرد . پرسپولیسی بودن جرم نیست ولی پرسپولیسی فاسد و .... مثل وزیر ها بودن جرمه

    • عشقپولیس

      راست میگه سلطان یحیی
      حالام که احمدی نژاد تو رای گیری شرکت کرده
      کسی چیزی گفت
      دارین دق میکنین استقلالیا
      به کوری چشم حسود امسالم قهرمانیم
      زنده باد پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج