جاباما
۱۱۱۸۹۱۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

استقبال شورای ائتلاف اصولگرایان از نامزدی رئیسی

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورا، از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات تشکر و در عین حال از عدم حضور محمدباقر قالیباف در راستای حمایت از وحدت در جریان انقلاب قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورا، از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات تشکر و در عین حال از عدم حضور محمدباقر قالیباف در راستای حمایت از وحدت در جریان انقلاب قدردانی کرد.

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: نشست شورای ائتلاف عصر یکشنبه (۲۶ اردیبهشت) با حضور اکثر اعضا و به ریاست غلامعلی حدادعادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

استقبال شورای ائتلاف اصولگرایان از نامزدی رئیسی

وی گفت: در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و از اعضای موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، حداد عادل با اشاره به تنوع بالای داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری بر لزوم داشتن نقشه هوشمندانه برای رسیدن به انسجام حداکثری و حمایت از کاندیدای شاخص جریان انقلاب تاکید کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف تاکید کرد: همه اعضای حاضر در جلسه شورا از کاندیداتوری و حضور «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» در عرصه انتخابات ریاست جمهوری استقبال و در عین حال از از رویکرد جهادی و فداکارانه «محمد باقر قالیباف» در عدم کاندیداتوری به نفع وحدت و انسجام جریان انقلاب به رغم دارا بودن پایگاه رای مردمی قابل توجه تشکر و قدردانی کردند.

رسولی اظهار داشت: تاکید بر حمایت همه جانبه شورای ائتلاف از کاندیدای واحد جریان انقلاب و پرهیز از هرگونه اختلاف‌افکنی و خود تخریبی در درون جریان بزرگ نیروهای انقلاب از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی گفت: همچنین اعضا از حضور شجاعانه برخی از کاندیدها جهت نقد جریان مدافع وضع موجود و غرب‌گرا در عرصه انتخابات تشکر کردند.

حجت‌الاسلام تقوی در این نشست در پاسخ به شایعه احتمال حمایت همزمان شورای وحدت از آیت الله رئیسی و لاریجانی در عرصه انتخابات تاکید کرد که از ابتدا تاکنون تنها گزینه مطرح در شورای وحدت آیت الله رئیسی بوده و بر حمایت همه‌جانبه نیروهای انقلاب، گروه‌ها و تشکل‌ها از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

رسولی گفت: در ادامه نشست، بخش‌هایی از فرآیند و مراحل انتخاب فهرست نهایی شورای شهر تهران از طریق مجمع عمومی 70 هزار نفره شهر تهران بحث و بررسی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج