۱۱۱۹۱۵۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رونمایی از ترکیب منتخب هفته ۲۳ لیگ برتر

در ترکیب منتخب هفته بیست وسوم لیگ برتر، نیمی از نفرات عضو تیم سپاهان هستند.

ایرنا: هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی طی روزهای جمعه و یکشنبه به انجام رسید و پرونده‌اش بسته شد که ۱۶ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و میانگین ۲ گل به ثبت رسید. همچنین به غیر از پیکان، هیچ تیم میهمانی موفق به پیروزی نشد و صنعت نفت هم توانست تراکتور را در تبریز متوقف کند. پنج تیم میزبانِ دیگر به برتری در بازی‌های خود دست پیدا کردند.

در ترکیب منتخب هفته تیم‌های نساجی، آلومینیوم، پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان، سپاهان، گل‌گهر و پیکان نماینده دارند. در این میان تیم سپاهان با ۶ سهمیه، بیشترین نماینده را مال خود کرده است.

گلر: نیما میرزازاد(نساجی مازندران)

دروازه‌بان تیم نساجی مازندران مقابل فولاد مرد اول تیمش بود و چند مهار فوق‌العاده داشت. او در بازگشت به دروازه توانسته جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهد و بهترین دروازه‌بان هفته بیست و سوم لقب بگیرد.

مدافعان: پوریا آریاکیا(آلومینیوم اراک)، محمدحسین کنعانی‌زادگان(پرسپولیس)، بهروز نوروزی‌فرد(نفت مسجدسلیمان)، دانیال اسماعیلی‌فر(سپاهان اصفهان)، جورجی گولسیانی(سپاهان)

پوریا آریاکیا، مدافع چپ تیم آلومینیوم اراک در دیدار مقابل پدیده عملکرد شایان توجهی داشت. او بارها نفوذ کرد و طبق داده‌های متریکایی بیشترین نبرد موفق (۱۲) را داشت و تکنیکی‌ترین بازیکن زمین (۶دریبل موفق) نیز بود.

در سمت راست خط دفاعی بهترین بازیکن دانیال اسماعیلی‌فر بود. بازیکنی که موفق شد با نفوذهایش بارها مدافعان مس را آزار دهد و یک پاس گل را هم برای سجاد شهباززاده ارسال کند.

دیگر بازیکن سپاهان در خط دفاعی تیم منتخب هفته جورجی گولسیانی بود که آغازگر بازگشت بزرگ طلایی‌پوشان بود. او به خوبی در امور دفاعی هم تیمش را رهبری کرد و اجازه گلزنی مجدد به مسی‌ها را نداد.

در ادامه به یکی از آماده‌ترین مدافعان این فصل لیگ برتر می‌رسیم. بهروز نوروزیفرد که در لباس تیم نفت مسجدسلیمان بارها به ترکیب منتخب راه پیدا کرده و این بار در جدال با ماشین‌سازی عملکرد بدون نقصی داشت و کمک کرد تیمش به یک کلین‌شیت دیگر برسد.

و در آخر با نام محمدحسین کنعانی‌زادگان روبرو خواهیم شد. مدافع تنومند و ملی‌پوشی که مقابل استقلال هیچ اشتباهی را نداشت و به خوبی مهدی قایدی را کنترل کرد. سرخپوشان تهرانی در شهرآورد ۹۵ موفق شدند فارغ از کسب پیروزی، کلین شیت دیگری را به نام خود ثبت کنند.

هافبک‌ها: نوید عاشوری(گل‌گهر)، سروش رفیعی(سپاهان)، محمدرضا حسینی(سپاهان)

هافبک خوش‌فکر تیم گل‌گهر سیرجان از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و توانست با خونسردی هرچه‌تمام‌تر دروازه‌ی شهاب گردان را باز کند و تیمش را به سه امتیاز حساس برساند. نوید عاشوری چند هفته‌ای است که در امر گلزنی نیز به امیر قلعه‌نویی کمک می‌کند.

دو مدافع دیگر ترکیب منتخب هفته بیست و سوم از تیم سپاهان هستند. سروش رفیعی هم یک پاس گل داد و هم حملات تیمش را به بهترین شکل مهندسی کرد. در کنار او محمدرضا حسینی نیز بارها با تکنیک فوق‌العاده‌اش دفاع تیم مس را به هم ریخت و یک گل نیز به ثمر رساند.

مهاجمان: سجاد شهباززاده(سپاهان)، محمدامین درویشی(پیکان)

بعد از مدت‌ها هم پایش به گلزنی باز شد و هم توانست چندین بار موقعیت خلق کند و با پرس به موقع مدافعان مس را به اشتباه انداخت. سجاد شهباززاده حالا با ۱۷ گل در صدر جدول گلزنان دور از دسترس به نظر می‌رسد.

دیگر مهاجم ترکیب منتخب محمدامین درویشی است. بازیکنی که این روزها گلزن اول پیکان است و موفق شد بار دیگر برای تیمش گلزنی کند و این بار با ضربه سر دروازه کوروش ملکی را باز کند.

سرمربی: محرم نویدکیا(سپاهان)

تردیدی در انتخاب محرم نویدکیا وجود دارد. تیم او به مس رفسنجانی پنج گل زد که اصولا در کارهای دفاعی جزو تیم‌های قابل قبول لیگ بیستم به شمار می‌رفت. طلایی‌پوشان حالا با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین هستند و از نظر تفاضل گل نیز به شرایط بهتری رسیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج