۱۱۱۹۲۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ادعای جالب شیث رضایی درباره احمدی‌نژاد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: احمدی نژاد کارش را تعطیل می‌کرد و برای دیدن بازی‌های استقلال به ورزشگاه می‌رفت.

خبرورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: احمدی نژاد کارش را تعطیل می کرد و برای دیدن بازی های استقلال به ورزشگاه می رفت.

پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر موفق شد دربی حساس پایتخت را ببرد و حریف سنتی را از کورس قهرمانی به طور کامل خارج کند. با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص پیروزی تیم محبوبش در دربی و همچنین حواشی این بازی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

پرسپولیس ۳ امتیاز حساس دربی را بدست آورد بازی را چطور دیدی؟

بازی خوبی بود و دو تیم نمایش مناسبی داشتند. استقلال چند فرصت خوب داشت ولی موقعیت صد درصد گل نبود. پرسپولیس خیلی باهوش کار کرد و از اندک موقعیت ها به گل رسید که باید به کادر فنی و بچه ها تبریک بگویم. در این بازی همه دنبال مهدی قایدی بودند ولی ناگهان آل کثیر ظهور کرد و به بهترین شکل کارش را انجام داد.

استقلالی ها خیلی به داوری معترض بودند به نظرت برخورد قایدی و امیری در اوایل بازی پنالتی بود؟

من نمی دانم بود یا نبود. بعضی از کارشناسان گفتند پنالتی بود و عده ای هم گفتند اصلا خطا نبود. حالا می خواهم یک چیزی بگویم اصلا من می گویم پنالتی بود و داور اشتباه کرد ولی مگر در همین بازی رفت داوری به نفع استقلال نبود؟ مگر مدافع استقلال از حدود دقیقه ۵۰ نباید اخراج می شد؟

استقلال بارها از داوری در دربی سود برده از گل سالم محمد نوری گرفته تا پنالتی روی غلامرضا رضایی. اگر بخواهم اشتباهات داوری به نفع استقلال را فقط در دربی بگویم باید ساعت ها در موردش حرف بزنم. پس بهتر است این افراد تمرکزشان را روی تیم خودشان بگذارند و جو را متشنج نکنند.

ادعای جالب شیث رضایی درباره احمدی‌نژاد

در مورد درگیری های آخر بازی چه نظری داری؟

ببینید همیشه دربی‌ها حساس بوده و این موضوع باعث ایجاد درگیری و جرو بحث می شود. بارها شاهد درگیری در دربی بین بازیکنان بودیم ولی اصلا مربیان از روی نیمکت نباید مداخله کند. من هنوز هم نفهمیدم مربی استقلال چرا باید با مشت به صورت بازیکن ما بزند.

مربی استقلال حق نداشت فرجی را بزند و حرکتش غیر اخلاقی بود امیدوارم دیگر شاهد این صحنه ها نباشیم و اگر هم اتفاقی درون زمین می افتد در همان زمین چمن حل شود. شما می بینید کریم باقری اگر وارد درگیری می شود فقط جدا می کند تا کار به جاهای باریک نکشد. کریم باقری برای پرسپولیس یک نعمت است و به خوبی حواشی را مدیریت می کند. ما هیچوقت ندیدیم آقا کریم بازیکن حریف را بزند و به کسی بی احترامی کند.

طی چند روز اخیر کری خواندن آذری جهرمی برای استقلال سر و صدای زیادی به پا کرد. تو خودت موافق این مدل کری خواندن از سوی یک مقام مسئول هستی؟

آذری جهرمی مگر فحش داده یا به استقلال توهین کرده که علیه او جبهه گرفتند. او به عنوان یک شهروند حق دارد طرفدار پرسپولیس باشد و از تیم محبوبش حمایت کند. من کاملا از آذری جهرمی حمایت می کنم چون حق طبیعی او است که بخواهد ابراز علاقه کند و یا کری بخواند. مگر ما در بین مسئولین استقلالی نداریم مگر احمدی نژاد یا نوه امام خمینی استقلالی نیستتند پس چرا نشده ما یکبار علیه آن ها حرفی بزنیم.

یادم نرفته زمان احمدی نژاد استقلال بودجه بیشتری داشت و گران ترین بازیکنان ایران را به تیمش می آورد. فراموش نکردیم او کارش را تعطیل می کرد و برای دیدن بازی های تیم محبوبش به ورزشگاه می رفت.

به نظرت پرسپولیس با توجه به برد در دربی می تواند قهرمان شود؟

در اینکه ما شانس اول قهرمانی هستیم شکی نیست ولی سپاهان تیم خوبی است و به نظرم تا هفته های آخر می تواند پا به پای پرسپولیس بیاید. من فکر می کنم قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص خواهد شد و امیدوارم پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج