۱۱۱۹۲۹۵
۱۱۲ نظر
۵۰۲۲
۱۱۲ نظر
۵۰۲۲
پ

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

اظهارات داغ و جنجالی افشین پیروانی و فرزاد مجیدی با اجرای محمدحسین میثاقی در خصوص دربی و حواشی آن را مشاهده کنید.

تسنیم: اظهارات داغ و جنجالی افشین پیروانی و فرزاد مجیدی با اجرای محمدحسین میثاقی در خصوص دربی و حواشی آن را مشاهده کنید.

افشین پیروانی درباره این موضوع که به‌عنوان مدیر تیم، در نبود مدیرعامل باشگاه و ... درباره مسائل پرسپولیس صحبت می‌کند، اظهار داشت: مدیرعامل، کادر فنی و ... همه روتین کارشان را انجام می‌دهند. من از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. شب مسابقه است و باید تمرکزمان روی بازی جام حذفی باشد، ولی مجبور شدم روی خط بیایم. عذرخواهی می‌کنم.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

وی که با برنامه "فوتبال برتر" ‌گفت‌وگو می‌کرد، درباره افراد زیادی که در روز دربی در ورزشگاه بودند، تصریح کرد: روز قبل از بازی به ما گفتند هر تیم 15 سهمیه دارد و آقایان اگر پنج نفر را آوردند ما مقصر نیستیم و نباید جوابگو باشیم. از تونل که به ورزشگاه آمدیم پشت نیمکت حریف تعدادشان خیلی بیشتر بود و به من، تیم من و مربی ما بی‌احترامی کردند و من هم جواب‌شان را دادم. اینکه می‌گویند ما کسی را روی سکوها نداشتیم قشنگ نیست. من نمی‌شناسم‏، اما اینکه می‌گویند همه پرسپولیسی بودند درست نیست. آنها هم طرفداران‌شان هم بودند. ما به حضور تماشاگر خودمان هم معترض بودیم. فکر می‌کنم دوستان اشتباه دیدند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری دربی تصریح کرد: قضاوت داور طوری بود که در آن صحنه تشخیص پنالتی سخت بود. یکسری از باشگاه‌ها دست به بیانیه‌ دادن‌شان خوب است و تا حرف می‌زنیم معترض می‌شوند و بیانیه می‌دهند. در آن لحظه و صحنه کسی معترض نشد، ولی بعد از آن عکسش منتشر شد و اعتراض کردند. در بازی رفت دربی، مگر بازیکن حریف اخراج نشد و پنالتی نگرفتند، کسی اعتراض کرد؟! اگر اینطور بود یک بازیکن حریف باید سه بار اخراج می‌شد! در دقیقه 90 تک به تک ما را آفساید گرفتند. باید یک مقدار منطقی‌تر فکر کنیم.

پیروانی درباره شکایت باشگاه استقلال از خوشحالی آل‌کثیر گفت: من نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. شادی گل عیسی چیز خاصی ندارد. من فکر می‌کنم باید به آل‌کثیر بگوییم که اگر گل زد شادی نکند! او بازیکنی قوی است، ولی باید بگوییم شادی نکند و سرش را پایین بیندازد. اگر قرار به محرومیت باشد رونالدو، مسی و ژاوی هم باید محروم شوند. این افراد باخت را توجیه می‌کنند. استقلال قابل احترام است، ولی در چند بازی گذشته برد نداشته است و این بازی را هم به شادی گل آل‌کثیر‏، تماشاگر در ورزشگاه و اشتباهات داوری گیر داده‌اند. عیسی آل‌کثیر شادی‌اش به سمت نیمکت نبود و سمت دوربین‌ها بود. اینها فرار رو به جلوست و قشنگ نیست. آقای مددی قابل احترام است، ولی ربط دادن اتفاقات درست نیست.

وی در مورد اینکه چرا رأی بازی با سپاهان بعد از دربی صادر شد، گفت: مگر روز قبل از دربی من را پنج میلیون جریمه نکردند‏؟ چرا با بازیکنان استقلال در سال گذشته و اتفاقاتی که در فرودگاه افتاد، حرکت و برخوردی نشد؟ یعنی این آقایان برای کمیته انضباطی تعیین تکلیف می‌کنند؟ ما در زمین برنده می‌شویم و به این مسائل اعتراض نمی‌کنیم.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

پیروانی راجع به اینکه بعد از بازی با سپاهان گفت، شخصی که در ورزشگاه حضور داشت را نمی‌شناسد، تصریح کرد: من آن آقا را نگفتم نمی‌شناسنم، به ما گفتند که این آقا تدارکات است؟ گفتم نه. بعداً گفتند این آقا ماساژور است؟ گفتیم نه. این آقا طرفدار است و به‌عنوان میهمان به ورزشگاه آمده بود. این آقا با اتوبوس به اصفهان آمده بود و همراه ما نبود. این آقا در باشگاه و تیم سمتی ندارد. نفراتی که در کنار زمین در ورزشگاه نقش جهان بودند مشخص نبودند و باید آنها مشخص شود که چه کسانی هستند.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شما در شروع صحبت‌تان با بنده‏، به درستی صحبت نکردید. شما اجازه ندارید که تعیین تکلیف کنید چه کسی از طرف باشگاه ما روی خط بیاید. مدیرعامل ما شب و روز در حال کار است و هیچ وقت مصاحبه نمی‌کند. او شب و روز می‌دود که پول تهیه کند تا مشکل مالی را برطرف کند. مدیرعامل ما نمی‌آید در برنامه‌ها شرکت کند. آقایان پیش‌داوری کرده و تعیین تکلیف می‌کنند. مگر عضو شورای شهر که در هیئت مدیره تیم حریف است نگفت جام اسنپی برای ما می‌فرستند؟! مسئولان ما آیا برخوردی کردند؟ وقتی مربی حریف به وزیر بی‌احترامی می‌کند، البته ما کاری به وزیر بودن‌شان نداریم، شخصیت حقیقی‌اش مهم است که به‌عنوان یک طرفدار تیم ما بوده، آیا ما باید این‌چنین برخورد می‌کردیم؟! همین وزرا مسئولان استقلال را بر سر کار گذاشته‌اند که امروز اینطور حرف می‌زنند. نظر من این است که وزیر یک کری خوانده است، ولی به کسی بی‌احترامی نکرده است. شما به دنبال این هستید که برنامه‌تان پیشرفت کند، هر کسی که دوست دارد بیاید روی خط و صحبت کند. ما هم برای پاسخگویی آماده‌ایم.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

فرزاد مجیدی که روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمده بود، درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدا باید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی کنم. همچنین باید بگویم پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

وی افزود: پیروانی در دربی حرف زشتی زد و گفت اینها «زِر زر» می‌کنند. تعجب می‌کنم ناظر و داور چهارم چرا با ایشان برخورد نکردند! می‌گویند همه تیم‌ها علیه پرسپولیس متحد شده‌اند، اما چرا نمی‌گویند همه مشکلات سر این تیم است. هفته قبل برای سپاهان پنالتی نگرفتند و این هفته برای استقلال. وقتی پرسپولیس را بردیم و به فینال جام حذفی صعود کردیم، این همه خوشحالی نکردیم که اینها خوشحال بودند. در این دربی باید عین آب خوردن بازی را می‌بردیم. از فدراسیون توقع داریم با این افراد برخورد قانونی کند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال با اشاره به توئیت آذری جهرمی علیه ستاره‌های قهرمانی استقلال گفت: هر کسی می‌خواهد باشد، وزیر باشد، مدیر باشد یا مدیرعامل، حق ندارد توهین کند. اگر مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی‌آید چون بلد نیست دروغ بگوید. مثل آقایان قسم جلاله نمی‌خورم و حرفی نمی‌زنم. پرسپولیس از همراه اول 30 میلیارد تومان گرفته است. این باشگاه خیلی حمایت می‌شود. همه هم بحث حمایت‌ها از این تیم را می‌دانند.

مجیدی خاطرنشان کرد: یک جام برای این تیم (پرسپولیس) کنار بگذارید تا بقیه تیم‌ها با هم رقابت کنند. چهار سال است که با شلوغ‌کاری و این الفاظ قهرمان می‌شوند. هفته گذشته قرار بود صحبت کنم، اما آنقدر درباره فرد همراه ایشان (پیروانی) صحبت کردید که آخر هم نفهمیدیم چه کسی است. همه تیم‌ها معترض هستند و فقط یک تیم خاص معترض نیست! موافق هستیم یک تیم خاص را قهرمان کنند و جام بدهند و بقیه با یکدیگر رقابت کنند. شما دربی را شانسی بردید و از تک موقعیت‌تان استفاده کردید. البته داوری هم به سودتان بود. مدیرعامل باشگاه ما درست صحبت کرد و اگر الان روی خط برنامه هستم، چون مدیرعامل پرسپولیس روی خط نیامد.

وی با انتقاد شدید از پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند و به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده استقلال از حق استقلال نمی‌گذرم. درست نیست هر هفته آقایان شلوغ‌کاری کنند. مدیرعامل این باشگاه چون نمی‌تواند دروع بگوید روی خط نمی‌آید. در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار بود 15 بلیت برای ما باشد، 15 بلیت برای آنها. وقتی وارد ورزشگاه شدیم 200، 300 نفر از طرف آنها آمده بودند. چرا هر سه دقیقه که قرار بود موزیک و تشویق‌های هواداران استقلال پخش شود، اجازه این کار را ندادند؟ اگر یگان ویژه نبود، به مشکل می‌خوردیم و امنیت نداشتیم. این افراد تشویق هم می‌کردند. فکر می‌کنید چرا گفتند نیمه دوم چهار پنج دقیقه دیر وارد زمین شویم، چون خواستند این افراد را بیرون کنند.

مدیراجرایی استقلال ادامه داد: چرا جلسه کمیته انضباطی دیدار سپاهان - پرسپولیس قبل از دربی تشکیل نشد، اما 24 ساعت پس از دربی گفتند قرار است جلسه انضباطی تشکیل شود؟ اگر پنالتی که برای استقلال گرفته نشد، برای پرسپولیس اتفاق می‌افتاد این برنامه که نه، حتی در صبح بخیر ایران هم مصاحبه می‌کردند. فرهاد مجیدی پس از دربی یکبار اعتراض نکرد و بهانه نگرفت و تبریک هم گفت. دوستان اما، شلوغ می‌کنند. چه بسا اگر یک بار تذکر می‌دادند این اتفاقات آخر دربی تکرار نمی‌شد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به توهین آذری جهرمی علیه استقلال گفت: متأسفم که این شخص در ایران وزیر است. ایشان حق ندارد به لوگوی استقلال توهین کند. او که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم عمراً قهرمانی در آسیا و مثل ستاره‌های ما و افتخاراتش را نخواهند دید. وزیر ارتباطات باید به خاطر بی‌احترامی به لوگوی استقلال از همه استقلالی‌ها عذرخواهی کند. حتی هواداران پرسپولیس به خاطر عملکرد ایشان دل خوشی از او ندارند. باز هم می‌گویم وزیر که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم ستاره قهرمانی را نمی‌بینند.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

در ادامه افشین پیروانی در واکنش صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: من ابتدا تبریک می‌گویم که شما (مجری برنامه فوتبال برتر) به هدف‌تان دارید می‌رسید که دو نفر را مقابل هم قرار بدهید! ایشان گفت من در حدی نیستم که جواب آقای مجیدی را بدهم، درست است من در حدی نیستم جواب ایشان را بدهم. بحث من این بود که عیسی آل‌کثیر روبه‌روی نیمکت استقلال حرکتی انجام نداده است. سهمیه ۱۵ نفر را هم خودشان تأیید کردند و اگر پنج نفر آوررند ما مقصر نیستیم. من چیز خاصی نگفتم که دوستان ناراحت شدند. ما بردیم حالا شانسی بردیم، بالاخره بردیم و به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

پیروانی ادامه داد: همین تبلیغی که تیم استقلال روی پیراهنش می‌زند این را خیلی‌ها کمک کردند که الان مورد هجمه و توهین قرار می‌گیرند. من فکر می‌کنم باید یک مقدار احترام‌ها حفظ شود. من از مردم عذرخواهی می‌کنم که این موقع بی‌احترامی شنیدند. عذرخواهی می‌کنم که اگر حرفی زدم و آقای کمک سرپرست ناراحت شدند، ولی قشنگ نیست به این شکل صحبت کردند. ما آمدیم بحث فنی کنیم.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

پس از طوفان سرپرست‌های دو تیم، مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه آمد و به آنهایی که این تیم را خاص می‌دانند، پاسخی جالب توجه داد.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

جعفر سمیعی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 95، اظهار داشت: در ابتدا برد دربی را تبریک می‌گویم و عذرخواهی می‌کنم که بحث‌هایی مطرح شد و از یحیی گل‌محمدی به خاطر مطرح شدن چنین بحث‌های حاشیه‌ای عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: شرح وظایف در باشگاه پرسپولیس مشخص است و اینکه چه کسی باید صحبت کند. امشب هم گفتید مدیرعامل استقلال روی خط برنامه است و باید مدیرعامل پرسپولیس بیاید، کسی با من تماسی نداشت که روی خط برنامه بیایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های فرزاد مجیدی گفت: یکسری صحبت‌ها درباره دیدار با سپاهان مطرح شد که فردا قرار است برای پاسخگویی به کمیته انضباطی برویم. یکسری صحبت‌ها هم از سوی کمک سرپرست تیم استقلال مطرح شد که می‌خواهم از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کنم. تیم خاص بودن نه جرم است نه گناهی دارد. در اخلاق عیبی ندارد که خاص باشیم. باید تلاش کرد که به خاص بودن رسید. چهار سال قهرمانی پیاپی خاص است. اعضای کادر فنی ما از لحاظ اخلاقی و فنی خاص هستند. بازیکنان ما هم خاص هستند.

سمیعی ادامه داد: خودم هم خاص هستم، چون اهل رسانه نیستم که بخواهم مثل برخی‌ها صحبت کرده و جنجال کنم. بیشتر به متن کار می‌پردازم تا باری از روی دوش باشگاه بردارم. اینکه بخواهیم هر دفعه شوی رسانه‌ای اجرا کنیم و در رسانه باشیم، به سود فوتبال نیست و کمکی نمی‌کند. از کادر فنی، بازیکنان، سرپرست تیم و پرسنل باشگاه که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا دل میلیون‌ها هوادار را خوشحال کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم روند قهرمانی ما با وجود همه ناملایمت‌هایی که می‌شود و حواشی که درست می‌کنند، ادامه داشته باشد و دل میلیون نفر شاد شود.

شب داغ فوتبال ایران؛ رقابتی که دیگر زیبا نیست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طرفدار فوتبال

      فکر کنم دیگه همه پیروانی رو شناختن حسابی دستش رو شد با دروغ هایی که گفته بود این مرد باعث ننگ فوتبال ما هست و باید استعفا یگبده

      پاسخ ها

      • بینام

        ننگ شمایید که به تیم ۱۶ لیگ میبازید با دراختیار داشتن گرونترین بازیکنای لیگ و سالهاست از وقتی علیپور دوم راهنمایی بوده جامی نیورین ۱۰۰۰ روزه نتونستین ما رو ببرید

      • مصطفی

        خوب آتیش میزنه این پیروانی.بسوز کیسه کش

      • سرورتون عشقپولیس

        اخه کیسه کش چرا ازون فرزاد چیزی نگفتی که فقط دنبال نشون دادن ودیده شدن هست اخه کجک سرپرست مگه میشه مگه داریم این رو اول مشخص کنین بعدن میرسیم به بقیه چیزا نتدری پیراهن سدجلا رو پاره کرد خطای پنالتی نگرفت داور دقیقه ۸۹ تک به تک رو تابلو افساید گرفتن یا اون عوضی سزدانی تو کل زمان بعزی فقط میزد بزور یه زدر دادن بهش اینارو ندیدین یا کوچه علی چپ همش تا بوده همی هست فقط چرت وپرت اما فنی تعطیل فرهاد محیدی اخه با چه علمی اومده فقط باندبازی بر علیه فکری زیرابش رو زد الانم راحت اومد باز جیبش پر میکنه میندازنش بیرون باز میره چند وقت بعدم میاد خخخخ اخه استقلال لیاقت جام نداره بخدا یعنی بعده اینهمه سال روتون میشه هنوزم حرف مفت نیزنین؟!

      • جانباز

        احست

      • ابی

        فرهاد ٣ دی خوبه

      • بدون نام

        افشین دیگه حرفش خریدار نداره

      • صبا

        دقیقا همه عالم وآدم دروغ میگن جز این افشین پیروانی،صدای تمام مربیان وتیمها دیگه دراومده جمع کنید .... چقدر دروغ وتزویر آخه

      • منجی ماییم

        فقط کمک. سرپرست

      • بدون نام

        نه فرهاد پودری خوبه

      • فامیل دور

        پیروانی : اقای فرش

      • بدون نام

        آخه امثال پیروانی انقدر ارزش دارندکه وقت بزارید در رد یا تاییدش

      • منوچهرشونم

        کاربرسرورتون عشقپولیس خداوکیلی پرسپولیس هوادارازتوباسوادترنداره که ازش دفاع کنه؟

    • طرفدار فوتبال

      فکر کنم دیگه همه پیروانی رو شناختن حسابی دستش رو شد با دروغ هایی که گفته بود این مرد باعث ننگ فوتبال ما هست و باید استعفا بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که باید بره اعضای ایم شماست

      • سعید

        باشه تو خوبی

      • بدون نام

        نه اینکه مجیدی ها رو کسی نمیشناسه ؟ مربی امسال مجیدیه.

      • صفایی

        کی بودمیگفت مدیرماکروناگرفته خودش روقرنطینه کرده بعدگندش دراومداختلاس کرده

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشقه)

      از اینهمه هوچی گری کیسه ها دیگه فوتبال لذتش را از دست داده و به سمت هتک حرمتها پیش می ره. به هزاران دلیل هوچی گری و اتهام زنی کیسه ها ( کلهم اجمعین ) حد و مرزی نداره.!!!!! آخه این مردک کمک سرپرست تیم کیسه، باور کنید نمیتونه دو ،دو تا را جمع یا ضرب کنه، اونوقت در یک برنامه تلویزیونی زنده ،هوچی گری میکنه!!!! یک نمونه اش همین گفته عضو هیئت مدیره کیسه حدودا یکسال پیش که پرسپولیس جام اسنپی میگیره، خوب این مگه توهین نیست، پرسپولیسی ها چقدر با طمانینه برخورد کردن ،اگه این توهین نیست، پس چی توهینه!!!؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • امیر

        ابر مه خورشید فلک در کارند تا تو جامی بدست آوری و حالشو ببری

      • Titan Taj

        ببند لطفا
        امشب دروغگویی لنگ و هوچی گری و هر کار کثیفی که بفکر میرسه برای همه آشکار شد بدبخت اشفین تو لجن فرو رفته بود بعد میثاقیه لنگی رو متحم به تاجبی بودن میکرد حسابی آبروی نداشته لنگ بی افتخار و بی اصالت پیش تمام ایران و احتمالا جهان رفت برید یکم افتخار جمع کنید که میثاقی نگه چند ساله فقط میگید ما چهارتا جام اسنپی با کمک وزیران بردید
        برید تو غار لنگیا
        خخخخخخخخخخخ

      • جانباز

        لنگپولیس فقط باهوچیگری هاش وحمایت های بی حدوحصروزرای ورزش، ارتباطات ودومعاون وزیر دیگه خیلی خوب پشتیبانی میشه. آقای پیروانی برو همون شغل فرش دزدی ازسرمربی تیم ملی رو ادامه بده.

      • م

        هوچی گری واسه لنگه که کلا همه لیگ دارن میگن و همه هم میدونن ولی هوادارش فکر میکنه لنگ فقط خودش نتیجه میگیره

    • بدون نام

      باریک الله میثاقی
      دم صدا و سیما هم گرم خوب حال این بچه پرو (وزی.) رو گرفت
      خجالت نمی کشه تواین اوضاع شیر تو شیر اقتصادی که دولت درست کرده سیرک راه انداخته
      حالا شده مخالف صدا و سیما، مدافع پرسپولیس، پرسپولیس نیاز به هوادارای مثل تو نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میثاقی خودش باید گورشو گم کنه

      • بینام

        تو ازجانب تیمت حرف بزن کیسه کش برو به تیم ۱۶ لیگ بباز از دکل سپاهانم دیگه نرو بالا

      • حمید پرسپولیسی

        چرا اتفاقا ما افتخار میکنیم اذری جهرمی پرسپولیسی هستش..دمش هم گرم فقط کری مودبانه خوند نه مث فرهاد و یا کتری یا پرویز مو قشنگ فقط کاری کنن حواسها از نتایج پرت بشه ..بابا بازی رفت باید لااقل ۳یا ۴ تا میخوردین ... مردونه مبارزه کنید خاله زنکیها

      • رضا

        برو بابا کیسه کش

    • بدون نام

      وقتتون را برای دیدن این مباحث تکراری هدر ندهید

    • خودم

      میثاقی کارشو بلد نیس

    • بدون نام

      پیروانی آبرو ریزی چرا میکنی بگو دروغ گفتم تمام

    • بدون نام

      من به عنوان یک استقلالی واقعا ازلحن حرف زدن بچگانه وبی ادبانه آقایان پیروانی ومجیدی متأثر ومتأسف شدم وحالم ازاین همه توهین وافترا بهم خورد کمیته انضباطی باید شدیدا با این تو تا کودک نوپا برخورد کنه

      پاسخ ها

      • بینام

        کمک سرپرست انتصابی برادرش میخواهید جامم ببرید فعلا شام ببرید

      • حسین

        حالت خوب نيست

    • saani

      چرا ازش نمیپرسن آقا اون حکم محرومیت ابدیت چی شد که شش ماه بعد سرپرست پیروزی شدی؟؟؟؟؟؟؟ محمد علی پیروانی دستت رو شده واسه همه حتی طرفدارای پیروزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزفکر کنم شما یه چشم دارین الان هیئت مدیرتون توزنداه اگر پیروانی خلاف کرده بود چرا زندانی نکردند

    • بدون نام

      کمک سرپرست تیم فرزاد مجیدی خخخ این پست رو هر جای دنیا بگی بهت میخندند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر بی هویت شده استقلال ، کمک سر پرست دیگه چیه ، یه نفر رو بیارید که کار بلد باشه ، کوری عصا کش کوری دگر است؟ کادرفنی استقلال وهیت مدیره وسر پرست، ومربی شده حکایت عروسی خوبان بابا یکی بیاد جمعش کنه تورو خدا خسته شدیم .

      • امیری

        کمک سرپرست
        نه بابا
        پادو
        زیر آب زن
        مثل کاکاش
        اومده که نصی بره این بشه سرسرست خخخخخخخخخخخخخخ

      • امیری

        آقای مجیدی توضیح بدن کی جام گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جاااااااااان
        دقیقا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        من که یادم نبست

      • هوادار قدیمی عشقپولیس

        جام کیسه همزمان با دوران نستراداموس بوده ولی یادشون رفته ازش پیشگویی آینده و دوری استقلال از همه جامها را بپرسند

    • ارتش یک نفره

      واقعا من بعنوان طرفدار استقلال بزرگ ، به خودم میبالم که پیروانی بی تربیت توی مجموعه بزرگ استقلال نیست ، کامل ویدئو رو تماشا کنید حق با میثاقی بود خدایی

      پاسخ ها

      • بینام

        امسالم جام نمیبرید پس کی اخه برید ورزش صبحگاهی پارک ملت بدویید خخخخ

      • سرورتون عشقپولیس

        اره هرکی مقابل پرسپولیس بود نادید حق با اون هست برین بابا جون مادرتون اینهمه سال اونقدر پول هدر دادین هرچی بازیکن خوب از کل تیمهای لیگ جدا کردین کمارین قراردادتون هم ۱۲میلیارد دادین پول نفت وقتی عرضه ندارین چرا زرزر میکنین یه جام هم نگرفتین ۱۰سال شد دیگه الانم اخره فصل شده باز دنبال قاتل بروسلی هستین خوب چرا اصلان اومد اون مجیدی همه چیزم کاملان مشخص بود اوضاع تیم پس بچه هم میدونه برای پول بود ولاغیر

      • بدون نام

        اینقدر این مجموعه بزرگه که پست کمک سرپرست داره. فکر کردن فنره که باید کمک فنر هم داشته باشه. هیچ تیمی حتی بارسا و رئال به بزرگی این مجموعه نیست خخخخخخ

      • بدون نام

        بینام لنگی جواب همه نده؟؟؟؟؟

      • بی نام

        شماازحسادت وچهاردوره قهرمانی ونایب قهرمانی درجام آسیا وبازیهای خوب اروپایی ارتش سرخ وکادرومربی خوب وبزرگ وباتجربه پرسپولیس بزرگ راببینیددشمنانش فقط درصدد حاشیه درست کردن ارتش بزرگ هستند!! ازآن جایی ک خداوندیاریاورشان هست وحق بحقدار میرسد. درودبرپیروانی متعصب

    • مهندس حمدالله

      ابرو و حیثیت تیم خاص حکومتی رفت..خخخخ

      پاسخ ها

      • بینام

        آبرو زمانی میره که به تیم ۱۶ لیگ ببازی اونم دو هیچ و دوتا سیاره تو خالی بزنی رو لباست بگی ما ۵۰ سال پیش جام ۴ جانبه زمین خاکی امجدیه رو بردیم اونم تو زمین خاکی خخخخخخخخ ما ۴ سال پشت سرم مدام اول میشیم آب رو بریز اونجاییکه میسوزه دربی و لیگ در تصص شماست خخخخخخخخ

      • بدون نام

        به قشقایی که تو لیگ 3 بود ببازی چی ؟ از فتح تهران 6 تا بخوری چی ؟ آبروت میره یا نه ؟

    • مهدی طارمی زاده

      استقلال باخته بدم باخته حقش بود ببازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزی ازارزش تاج کبیرکم نمیشه لنگی حکومتی

    • تاج سوراخ کن

      مجیدی آب رو بریز اونجایی که میسوزه همه چیز خود به خود درست میشه چرا جوش میزنی
      در مورد ندیدن جام باشگاه های آسیا توسط نوه های جهرمی هم باید بگم درست میگید اونا نمیبینن جام رو چون امسال جام واقعی رو به همه ایران نشون میدیم
      اون تیم هایی که شما بردین و به قول خودتون قهرمان شدین تیم ملی هاشونم منحل شده تا چه برسه به باشگاهاشون وقتی از آسیا حرف میزنی یادت نره جام باشگاه های اسیا ۳۲تیم داره نه ۴ تیم شُل مغز جوون

      پاسخ ها

      • بینام

        اوناییکه جام شما رو دیدن الان سالهاست سینه کش قبرستون خوابن ۱۰ نفره ۱۰ دقیقه ۳ گل بازارو عشق است

      • بدون نام

        اونوقت اون زمان لنگ کجا تشریف داشت؟
        آهان یادم نبود. توسط محمدان بنگلادش حذف شده بود که الان راهشو از فوتبال آسیا جدا کرده

      • لان جان سیلور

        همون موقع محمدان بنگلادش با مربیگری ناصرخان حجازی دوتا زد بهتون و حذف شدید، لنگ اونزمانم عرضه گرفتن جام ونداشت...

      • بدون نام

        بینام لنگی،از طرف تیم خودت حرف بزن

    • بدون نام

      جمع کنید این فوتبال مسخره رو کل دنیا راحت دارن فوتبال بازی میکنن حرفو حدیث هم توش نیست ایرانی ها تیمی میبازه فقط دنبال بهانه است زشته مردمو احمق فرض میکنین من اصلا طرفدار هیچ تیمی نیستم ولی وجدانا انصافا دوستان عزیز خودتون قضاوت کنین چند سالیه پرسپولیس فوتبال خوبی بازی میکنه حتی دو بار هم رفته فینال آسیا انصاف داشته باشین آنقدر حرفو حدیث است که ادم حالش بهم میخوره از این فوتبال

    • بدون نام

      کیسه جان کجاستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی کجایی؟

    • جنوبی

      برید تلاش کنید جام بیارید جوابو باید تو زمین داد نه هوچی گری بگو باختیم تبریک میگم تلاش میکنم سری بعد ما ببریم یه دفعه تماشاگر یه دفعه شادی عیسی یه دفعه داور یه دفعه تماشاگرتو ورزشگاه بود گول هوادارنتون نزنید مردم حقیقتو دوس دارن تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه تو زمین هم داور با شماس و نمیزاره تیم دیگه ای برنده از زمین بیاد بیرون

      • بدون نام

        انشاالله سپاهان قهرمان شود

      • بدون نام

        داور و کمک های غیبی به تیم لنگ هم بگو لنگی جون

    • ایرانی

      آقای سمیعی میشه بگید چگونه باری را از دوش باشگاه برمی‌دارید؟ مشکل استقلال همینه...میشه بگید بازیکنان تا حالا چند درصد قراردادشون گرفتن و بازیکنان حریف چطور؟ میشه تفاوت قراردادهای اعضای تیمتون با تیم حریف بگید؟ توهین به هیچ تیم و هیچ فردی مقبول نیست ولی وزیر محترم راحت به هواداران استقلال توهین کرد. خب تو هم لال شو مثل بقیه پشت پرده کار خودت بکن... گزارشگر چی؟ آیا به نظر شما بی‌طرفانه عمل کرد؟ میخام به همه بگم :شما و امثال شما باید در حسرت یه ستاره بمانید... ستاره لیاقت میخاد. پشتیبانی از هر سو، نیاز نداره...

    • hamiiiiiid

      کل بحث و بگو مگو یه طرف،،عنوان کمک سرپرست که به فرزاد مجیدی داد پیروانی یه طرف،،،برو بگو بزرگترت بیاد بچه جون،معلومه که پرسپولیس تیم خاصه،بالاخره باید یه فرقی با تیمهای دوزاری داشته باشه،،،جای اینکه به زمین و زمان گیر میدید برای توجیح باختتون برید ببینید کجای کارتون میلنگه که چند فصله زیر پرسپولیس دست و پا میزنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی کسی کم میاره رو میاره به تحقیر طرف مقابل . حرف رو جواب میدن وجود داری جواب بده چرا طرف رو تحقیر میکنی. بعد میگن ما خدای اخلاقیم . اون از افشین دروغگو که8 حتی جرات این رو نداره بگه دروغ گفتم اینم از مدیر عامل که طرف رو تحقیر میکنه

    • مهران

      سپاهان چه ربطی به مجیدی داره جنبه باخت نداری تیمتو ببر ترکیه حالا دوباره قهر میکنه فرهاد جان مجیدی تو که جنبه نداری مربیگری نکن گوگولی مگولی جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطش اینه یه تیم با شما همراه نیست همه رو با نامردی لیه خودتون کردین

      • بدون نام

        حقیقت تلخ است

    • جمشید

      حال بیننده رو به هم میزنن با این حرفا و بحثهای همیشگ. بچه گانه.تا کی میخان ادامه بدن
      حیف وقت و حمایت مردم از این تیمها.
      کی میخاد خصوصی بشن این دو تا تیم نور چشمی
      بذارین مردم لذت ببرن جمع کنین خودتون رو

    • حسن غلامی

      بابا بخدا هواداران استقلال قبول کردن که تیم انها نمیتونه همپای پرسپولیس حرکت کنه نمونه اش اینکه چندسال نتونستند تووقت قانونی برنده بشن حالا کمک سرپرست وتدارکاتچی ومامور خرید بلیط وساندیس استقلال بعد از برادر بی ادبش (دریک تریبون رسمی به وزیر توهین کرده) درحال توجیه است بعدازشکست از ذوب آهن درآزادی نباید انتظار برد برتیم همیشه پیروز پرسپولیس داشته باشند یک کلام ختم کلام بگویند میرویم تمرین می کنیم قویتر میشیم برمیگردیم(البته دوباره می بازیم)

    • حردانی

      میثاقی خیلی دوست داشت تیم کیسه ببره ولی آرزو را به ،،،،، برد

    • بدون نام

      فرهاد خیلی بی تربیتی بخدا آقا افشین یه مرد کامل هستش لیاقت احترام هم نداری

    • بدون نام

      تیم هایی که شکست میخورند باید جنبه باخت رو داشته باشند متاسفانه ندارند

    • red army

      سلطان پیروانی سرور کیسه کشایی

    • ناشناس

      حیف این همه پول بیت المال که خرج فوتبال بی ارزش ایران میشه حییییف و صد حیییف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندباد هرچی پودری مربی فوتبال بازوی کلفت نمی خواهد اخلاق وهوش بالا می خواهد

    • بدون نام

      فرهاد جون باختی ناراحتی فعلا بهترین چیز سکوته

    • بدون نام

      آ قای کمک سرپرست تو می دانی درحد کی هستی نمی گویم چون خجالت میکشی

    • بدون نام

      بی تربیتی هم حدوحدودی دارد آقای مجیدی شما بهتره برید سوارماشین آخرین سیستمت بشی دوردور کنی وقتی یک سرمربی تیم بزرگ بخودش اجازه میده جای اینکه تیمش باخته بره به مسائل فنی تیمش بپردازه ودنبال علت باخت بگرده واونو رفع کنه که دفعه دیگه هم‌خیط نشه اینطور به اینوواون توهین کنه ودنبال توجیه مسئله باشه دیگه تکلیف تیمهای دیگه مون هم مشخصه آقای مجیدی لرات متاسفیم علاوه بربازی اخلاق راهم باختی

    • بدون نام

      عین آب خوردن میبردید؟چه میزنی خدای،دم ساقیت گرم

    • بدون نام

      فرزاد مجیدی خخخخخخخ، جالب بود نمیشناختیمش، سمت کمک سرپرستم مگه هست؟ مثل کمک توپ جمع کن؟ هر کی میاد استقلال خانوادگی قرار داد میبنده، همه هوادارا خودشون دیگه همه چیو میدونن لازم به فیلم بازی کردن نیست آقایان مجیدی

    • بدون نام

      دوستان ، هواداران قرمز و آبی، خواشا این میثاقیان رو هم دست کم نگیرید، عادل ها دادنند که چه میگویم. حواست ن باشه گندش نکنید بها ندید تحویل نگیرید
      حتی طرفدارای سپاهان و تراکتور
      بد سمی داره

    • mk

      باید کمک سرپرست هم یه حقوقی بگیرد و گرنه ایشان بیکاربوده .حالاسمت کمک سرپرستی هم یه شغله برای چاپیدن بودجه باشگاه

    • م

      یه تیم کثیف مثل لنگ افراد کثیف می خواد که جنسشونم جوره مهمترین ملاک انسانیت و شخصیت هست که خداروشکر همه میدونن یکی مثل پیروانی نداره وگرنه بعد اون گند کاریش هر کی بود از فوتبال میرفت

    • بدون نام

      من در این برنامه توهین مجیدی به پیروانی را دیدم و هیچ

    • م

      حیف برادر بزرگترت غلامحسین که تو باعث ننگش هستی بعید میدونم تو یکی از خون غلام حسین و امیر حسین پیروانی باشی .

    • بدون نام

      معنی خاصم فهمیدیم!!!!!

    • بدون نام

      فرزاد مجیدی بدبخت خیلی سوختین مگه نه تیمی که چهار تا قهرمانی پشت هم میاره باید هم همه تیم ها علیه شدن متحد بشن

    • بدون نام

      واقعا پرسپولیس و پرسپولیسیا نباید با این برنامه ارتباط بگیرن اینا استقلالیه استقلالیا داشتن میمردن ما بردیم فقط فقط افشین خان مواظب تیم باش و بزار برنده بشن تمرکزشونو بهم نزن اصلا نیاییید رو خط این برنامه جعلیییی

    • بدون نام

      هم به ذوب اهن میبازید هم الهلال میبرتتون دلیلشم اینه که حواستون به کار خودتون نیست همش مواظب پرسپولیسیدددد

    • منوچهرشونم

      آقای مجیدی گفت افشین درحدی نیست درمورداستقلال صحبت کند
      نگفت افشین درحدی نیست جواب من رابدهداینجاهم دروغ میگی افشین

    • بدون نام

      هههههههههههههههههههههه خیلی باحالید کلی خندیدم از این کامنتا

    • منوچهرشونم

      آقای پیروانی گندم نمایی وجوفروشی نکن توکه میگی معتقدی بایداحترامهاحفظ شودچرابعدازبازی سپاهان به نویدکیا بی احترامی کردی نویدکیایی که خیلی محترم وباادب حرف زد

    • منوچهرشونم

      پیروانی فکرنمیکردمیثاقی مچگیری کنه فکرمیکرداینجاهم ازبالابه میثاقی دستورمیدن باب میل پیروانی به بحث هاجهت بده
      اگه میدونست قراره رسوابشه عمرن روی خط نمیامد

    • بدون نام

      سلام کیانی هستم سلام من از پرسپولیسیها سوال دارم موقعی که استقلال ستاره اسیایی گرفته شما کجای این کره خاکی بودید دوستاره راحتماگرفته وگرنه ستاره الکی نمیدن باید واقعیتهاراقبول کرد دوبار قهرمان اسیلشده پاس هم یکبارقهرمان شده

      پاسخ ها

      • Perspolis*90 urum

        داشتیم تو دسته ۳ فیلم بازیهاتونو نگاه میکردیم و میخندیدبم جک سال لود واقعن کیسه کشای درپیت ۶ در۴ بی هویت

    • محمد 1

      سلام. دوستان صحبت این بود که چرا پرسپولیس. چند سال است خوب کار میکند وقهرمان می شود کسانیکه نمی توانند جلو بروند ها لا می خواهند چلوی پرسپولیس را بگیرند؟ آخر آقا یان تیم. پرسپولیس با حدود 45 میلیون طرف دار باید سخت کار کند تا دل مردم شاد شود. سلامت با شید. _\

    • بینام

      زنده باد افشین خان،خوب جواب میثاقی رو داد.
      بسوزید که امثال هم قهرمانیم خخخخ

    • بدون نام

      به عنوان کارشناس رسانه، رفتار آقای میثاقی شایسته و حرفه ای این بود و باعث تهمت زنی و نفرت پراکنی بی موردشد .باید اول با ایشون برخورد بشه که بدونه پشت چه تریبون قرار گرفته

    • هفتپه

      دم افشین گرم
      فرزاد رو تو اندازای ندید که جوابشو بده
      خخخخخخخخخخ

    • امیر

      پیروانی خودشو لو داد . حتی میثاقیان که لنگی یه صداش دراومد و گفت که تابلو بازی درنیار بابا .

    • بدون نام

      ننگ بر این تیم حکومتی که فوتبالو به لجن کشیده

    • افشین

      ما منتظر قهرمانی بعدی تیم محبوبم پرسپولیس هستیم

    • حمید

      چرا ما ایرانی ها ظرفیت یه بازی بزرگ رونداریم .تاسف برای دو تیم بحساب بزرگ ایران.تهران

    • بدون نام

      چقدر این آدم نا چیز دروغ گو من و یاد احمدی نژاد انداخت

    • علی

      کمک سرپرست راست میکه اون ستاره هایی که استقلال داره هیچ تیم دیگه ای نمیتونه بدست بیاره چون دیگه ازین ستاره ها نیست فقط همین دوتا بود که اونم رسید به استقلال.

    • اسمعیل گلدسته

      این آقای پیروانی آبروی پرسپولیس را میبره

    • حمید

      جناب فرزاد مجیدی فرمودن مدیرعامل پرسپولیس روی خط نمیاد چون بلد نیست دروغ بگه! آخه وقتی کسی خودش روی خطه که نباید اینو بگه
      ضمنا بله نه وزیر و نه نوه و نتیجه اش هم نمیتونن امجدیه کاپ رو ببینن چون دیگه برگزار نشده. فعلا پرسپولیس تنها نیم ایرانیه که دوبار به فینال ACL رسیده و هیچ تیم ایرانی هم توی این جام قهرمان نشده.
      اگه استقلال امجدیه کاپ داره پرسپولیس هم جام در جام آسیا داره

    • بدون نام

      اهای ورزاب مجیدی اگر الان به فینال اسیا رسیدی گزافه گویی کن .همین اینده نزدیک قهرمانی اسیا را جشن میگیریم به کوری چشم کسانی که قبل فینال پرسپولیس به ای اف سی گرا میدهند وطن فروشها.

    • !!!

      اونقدری که بابامسعود پول جوایز پرسپولیس روریخته تو جیب کیسه حکومتی وهوچیگر، که بعداز اونهمه ولخرجی بازهم اضافه آوردن .پس نشستن وفکر کردن وبه این نتیجه رسیدن که یک پست مندرآوردی اختراع کنند تابرادر سرمربی شون رواز دلاکی وکیسه مالیدن نجات بدن ویه لقمه نون هم گیر این بدبخت بیاد.حالا فرزاد هم برای جبران این لطف بزرگ موقعیت رومناسب دیده و داره برای کیسه کشها دم تکون میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج