جاباما
۱۱۱۹۴۷۴
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

تزریق واکسن به روزانه ۵۰۰هزار دوز می‌رسد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون، در حال حاضر میزان تزریق واکسن‌ در کشور روزانه ۱۷۰ هزار دوز است که به‌زودی این رقم به ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دوز خواهد رسید.

ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون، در حال حاضر میزان تزریق واکسن‌ در کشور روزانه ۱۷۰ هزار دوز است که به‌زودی این رقم به ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دوز خواهد رسید.

دکتر سعید نمکی روز سه شنبه در آیین افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان نیشابور اظهار داشت: واکسن‌های ملی نیز که از اردیبهشت سال گذشته به دنبال آن بودیم، به زودی آماده شده و در دسترس قرار گرفته و سرعت واکسیناسیون تا تابستان چند برابر خواهد شد.

وی افزود: البته خیلی ها تحقق این امر را باور نمی‌کردند، اما ایران اسلامی در ماه های آینده یکی از موفق‌ترین، بهترین و نام‌آورترین تولیدکنندگان واکسن کووید ۱۹ خواهد بود و تا پیش از پایان سال ۱۴۰۰ ایران جزو نخستین کشورهایی خواهد بود که واکسیناسیون کووید ۱۹ را کامل خواهد کرد.

وی بیان کرد: در همین شرایط کرونایی، اگر صد کنسرت آن‌چنانی برگزار کنیم هیچ کدام از رسانه‌های معاند انتقادی به آن نخواهند کرد اما از برگزاری یک مراسم‌ نماز جمعه، انتقاد می‌کنند و حال آنکه مومنان نمازگزار، وفادارترین افراد در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و ما نباید اجازه بدهیم‌ این فضای روحانی به بدنامی‌های معاندان آلوده شود و ما وظیفه داریم در کنار صیانت از سلامت مردم، از دین و شریعت هم حفاظت کنیم.

نمکی افزود: اکثر کسانی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند دارای سنین بالا هستند و حرکت بزرگی برای واکسیناسیون آغاز شده است که تا پایان خردادماه جمعیت بالای ۶۰ سال کشور و بیماران سرطانی واکسینه می‌شوند و بر این اساس ۸۷ درصد مرگ‌های کرونایی که در جمعیت بالای ۶۰ سال و بیماران صعب‌العلاج بوده است، مهار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه عمو ، تو‌خوبی

    • بدون نام

      یکی از دوستانم از کویت تماس گرفت که امروز واکس کرونا ساخت المان را دریافت کرده که بعد از تزریق دو قرص سردرد و یک بطری اب کوچک بهش دادن بخوره و بعد از گذشت یک ماه دیگه واکسن ساخت امریکا را دریافت میکند

    • بدون نام

      دحرفهای متناقض و دروغ شما بر عقاید مردم اثر می گذاره دروغ نگید دروغ نگید

    • بدون نام

      وقتی کلی مردندتازه موفق ترین هستیم دیر اقدام کردید مستحق سر زنش مردمید

    • آریا

      این آقای بی نمک رو شما ید نه چسب ده سانت بزنین دم دهنش دیگه هیچ تاثیری در کار دنیا نداره فقط حرف میزنه اونم از نوع مفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج