جاباما
۱۱۱۹۵۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودرو‌های باکیفیت در داخل است

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تولید خودروهای جدید از سوی شرکت سایپا گفت: مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است.

خودرو پلاس: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تولید خودروهای جدید از سوی شرکت سایپا گفت: مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است.

سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مدیران شرکت سایپا با اتخاذ سیاست سایپای نوین به دنبال تولید خودروهای باکیفیت و قابل رقابت هستند، اظهار داشت: خوشختانه سیاست‌های خوبی در شرکت سایپا آغاز شد که براساس آن شاهد تولید انواع خودروهای شاسی‌بلند، باکیفیت و مقاوم هستیم.

مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودرو‌های باکیفیت در داخل است

وی افزود: خودروهای شاهین و آریا که از سوی این شرکت طراحی و تولید شده‌اند از جمله خودروهای مشتری‌پسند و باکیفیت هستند که می‌توانند بازار خوبی را در داخل و خارج پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه ما در ۲ سال اخیر شاهد تحولی در صنعت خودروی کشور از سوی سایپا هستیم، عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب مدیران این شرکت همکاری با وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو در داخل است.

دلخوش گفت: در همین راستا شرکت سایپا قراردادهایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع منعقد کرد تا قطعات خودرو در داخل تأمین شود. به عنوان مثال همه قطعات خودروی شاهین در داخل تولید می‌شود و این نویدبخش خوبی برای صنعت خودروی کشور است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات خوب شرکت سایپا توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت همچون پراید است که شاهد طراحی و تولید پلت‌فرم‌های جدید خودرو براساس سلایق مشتریان هستیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: در همین راستا مدیران سایپا ظرف ۲ سال شش خودروی جدید طراحی و روانه بازار می‌کنند که در سال گذشته سه خودرو و امسال نیز سه خودروی دیگر تولید و روانه بازار می‌شود.

دلخوش با بیان اینکه سایپای نوین سیاست‌های خوبی را برای صنعت خودروی کشور در نظر گرفته است، بیان داشت: امیدواریم با حمایت نهادهای مربوطه به خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دولت و مجلس شاهد کاهش وابستگی صنعت خودرو به خارج و بومی‌سازی آن در داخل باشیم.

وی با بیان اینکه صنعت خودروی کشور نیازمند حمایت است، گفت: مجلس انقلابی یازدهم آماده تصویب قوانین مورد نیاز و همکاری‌‌های لازم در این زمینه است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید که مقام معظم رهبری بر تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی تأکید دارند مشکلات صنعت خودرو را رفع و شاهد اشتغال بیشتر جوانان در این صنعت باشیم.

دلخوش خاطرنشان کرد: هرچه سرمایه‌گذاری ما در این صنعت بیشتر باشد بهره‌برداری و فواید آن برای کشور نیز بیشتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج