۱۱۱۹۶۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

منامه را دریبل می‌زنیم و به دوحه می‌رویم

خمیازه‌های کشدار آخرِ اردیبهشت بر چهره مردی که روزگاری با دریبل‌ها و شوت‌ها و گل‌های رنگارنگ خود کاری می‌کرد حریفان قافیه را ببازند راه نداشت.

روزنامه اعتماد: خمیازه‌های کشدار آخرِ اردیبهشت بر چهره مردی که روزگاری با دریبل‌ها و شوت‌ها و گل‌های رنگارنگ خود کاری می‌کرد حریفان قافیه را ببازند راه نداشت. او مجید نامجو مطلق است. دستیار فصل قبل فرهاد که در قامت سرمربی آبی‌ها را به جمع هشت تیم برتر آسیا رساند. فانتزیست سال‌های دیر و دور این بار ترجیح داد کمتر درباره دربی و استقلال حرف بزند و سکوتی سرشار از ناگفته‌ها تحویل‌مان دهد. لابد روزگار آن‌قدر نامرد هست که خط و خبری از او را به شعله‌ای سرکش بدل کند. با این همه نامجو مطلق به احترام یک تماس عصرگاهی به سوالات نه چندان بودار ما پاسخ داد و کاری کرد که مخاطب پس از مرور ریزپرسی‌های ما و جواب‌های او باور کند که توپچی‌های باستانی از دور زیباترند.

استقلال در حساس‌ترین شرایط دربی را واگذار کرد. شما فکر می‌کردید این اتفاق بیفتد؟

من دوست ندارم راجع به دربی و استقلال در این مقطع حرف بزنم، فقط همین‌قدر بدانید که استقلال در دربی نود و پنجم روی اتفاق مغلوب شد. خودتان دیدید که در هر دو نیمه چه حملاتی روی دروازه پرسپولیس شکل گرفت و چطور موقعیت‌های صددرصد هدر رفت.

با این وصف آبی‌ها از کورس قهرمانی جا ماندند؟

هنوز زود است راجع به پایان کار صحبت کنیم. همین اندازه بگویم که این تیم می‌تواند بهتر از اینها نتیجه بگیرد و معادلات را به‌هم بریزد. انصافا این استقلال تیم خوبی است و ما هم به عنوان پیشکسوت باشگاه باید حمایت کنیم و منفعل نباشیم.

زیر چادر شایعات برخی از بازگشت شما به استقلال حرف می‌زنند.

خودتان می‌گویید شایعه. نه هیچ خبری نیست و حضور من هم نوعی بازگشت به عقب است. البته از یکی، دو تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم که ترجیح دادم فعلا کار نکنم. بالاخره باید گزینه پیشنهادی ایده‌آل باشد و اعتبار ما خدشه‌دار نشود. من همین‌جا برای فرهاد و تیمش از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم دوباره روزهای خوشی را تجربه کند. دیگر از استقلال نپرسید لطفا. دوست ندارم حتی با یک جمله حاشیه درست شود.

از تیم ملی حرف بزنیم. موافقید که؟

ما در منامه قطعا صعود خواهیم کرد و مجوز حضور در جام جهانی را دریافت می کنیم. بردن بحرین و عراق با این همه پتانسیل کار سختی نیست. فقط نباید جوی درست شود که استرس و نگرانی در اردوی تیم ملی حاکم گردد.
اما مرور جدول دلشوره را به همراه می‌آورد!

ببینید فوتبال ایران ثابت کرده که همواره در شرایط سخت و بحرانی بهترین نتایج را می‌گیرد.

تیم ملی اگر خودش باشد و دچار غرور نشود با اتکا به بازیکنان کلیدی‌اش منامه را دریبل خواهد زد و به دوحه می‌رسد.

چقدر مطمئن گفتید!

دلم روشن است که اتفاقات خوبی خواهد افتاد. شما بازی‌های دور رفت را فراموش کنید. ما برای اینکه فوتبال خود را به آسیا دیکته کنیم چاره‌ای جز صعود نداریم. داریم؟

و بالاخره این روزهای بهاری مجید نامجو مطلق چگونه می‌گذرد؟

متاسفانه آن‌قدر گرفتاری بر سر مردم ریخته که فرصت شادی از آنها گرفته شده است. ما هم جزیی از همین مردم هستیم و وقتی می‌بینیم مردم در مشکلات غوطه‌ورند غمگین می‌شویم. امیدوارم بساط کرونا و گرانی هر چه زودتر جمع شود و مردم خوب ایران نفس بکشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج