۱۱۱۹۷۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مددی: برای پرونده استراماچونی، وکیل گرفته‌ایم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما برای پرونده استراماچونی وکلای بین المللی گرفته و اکنون در دادگاه CAS در حال بررسی است.

خبرگزاری فارس: احمد مددی در خصوص وضعیت استقلال برای بازی امشب گفت: بعد از اتفاقی که در دربی ۹۵ افتاد و حاشیه های فراوانی از حیث داوری گریبان استقلال را گرفت، برای دیدار امروز آماده ایم.

وی در پاسخ به اینکه شنیده می شود دیاباته چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شود، آیا مصدومیتی وجود دارد یا دستمزدش به تعویق افتاده است، تصریح کرد: مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم اما دلیل عدم حضور وی نیست. ما با او صحبت کرده و شرایط ما را درک می کند. در صحبتی که دیشب با مجیدی داشتم، گفت دیاباته در حال درمان است و امشب در بازی حضور نخواهد داشت.

مددی به حضور دستیار ایتالیایی در استقلال اشاره کرد و گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه آیا حضور دستیار خارجی تناقضی با قانون ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی ندارد، اظهار داشت: ما نمی خواهیم برای ایشان کارت بگیریم؛ بلکه مشاور فنی سرمربی می شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. بعد از تعطیلات دستیار جدید به تیم اضافه می شود.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد،‌ درباره پرونده استراماچونی به برنامه "صبح و ورزش" گفت: گراندز حدود ۲۵ روز پیش آمد و لایحه دفاعیات باشگاه حدود ۱۵ روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین المللی گرفته و اکنون در CAS در حال بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج