۱۱۱۹۸۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سایپای نوین به سمت تولید متنوع حرکت کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سایپا و تولید و عرضه خودروهای جدید در ۲ سال گذشته گفت: سایپای نوین در دوره مدیریت جدید به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد.

سایپانیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سایپا و تولید و عرضه خودروهای جدید در ۲ سال گذشته گفت: سایپای نوین در دوره مدیریت جدید به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین از تحول و تغییر در صنعت خودروسازی این شرکت حکایت دارد، اظهار داشت: زحمات مدیران این شرکت در سایپای نوین با تولید خودروهای کلاس‌های متفاوت و متنوع و باکیفیت متبلور می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیم مدیران سایپا این است که خودروهای کم مصرف، اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین خودرو تولید شود، افزود: در همین راستا شاهد بوده‌ایم که در مدیریت جدید سایپا در سال گذشته سه خودروی جدید شامل شاهین، ساینا S و کوییک S تولید و روانه بازار شد و در سال جاری نیز قرار است خودروهای جدیدتر روانه بازار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصادفات ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در جاده‌ها و تلفات انسانی ناشی از آن گفت: این تصادفات که ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در کشور است هزینه‌های زیادی را بر اقتصاد کشور، خانواده‌ها، بهداشت و درمان، بیمه و ... تحمیل می‌کند. حتی وقتی خانواده‌ای سرپرست خود را از دست می‌دهد به نوعی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز درگیر این معضل می‌شوند.

حجت‌الاسلام ذاکر اظهار داشت: یکی از راهکارهای رفع این مشکلات تولید خودروهای باکیفیت و استانداردسازی جاده‌ها است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مدیران جدید سایپا با توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت مثل پراید و اتخاذ سیاست سایپای نوین به سمت تولید خودروهای در شأن ملت حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: سایپا با طراحی خودروهای جدید و تولید پلت‌فرم‌های مناسب به سمت مقاوم‌سازی خودرو حرکت کرد که خوشبختانه ثمرات آن در حال به بار نشستن است.

حجت‌الاسلام ذاکر عنوان کرد: ثمرات اتخاذ سایپای نوین به زودی در کشور مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج