۱۱۱۹۹۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دردسر جهانبخش برای سیتی در آستانه فینال لیگ

در هفته سی‌و‌هفتم از رقابت‌های لیگ‌برتر انگلیس، برایتون در آمکس استادیوم میزبان منچسترسیتی بود که شاگردان گراهام پاتر با وجود این‌که با ۲ گل از حریف خود عقب افتادند، با کامبکی رویایی یک پیروزی شیرین را جشن گرفتند و ۳-۲ به پیروزی رسیدند.

روزنامه خراسان: در هفته سی‌و‌هفتم از رقابت‌های لیگ‌برتر انگلیس، ‌برایتون در آمکس استادیوم میزبان منچسترسیتی بود که شاگردان گراهام پاتر با وجود این‌که با ۲ گل از حریف خود عقب افتادند، با کامبکی رویایی یک پیروزی شیرین را جشن گرفتند و ۳-۲ به پیروزی رسیدند. اما در دقیقه ۲۷ خطای علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون به روی هافبک ترک‌تبار و آلمانی سیتی جنجال‌برانگیز شد.

در این لحظه که دو بازیکن برای تصاحب توپ در تلاش بودند، پای علیرضا جهانبخش و استوک‌های او، با زانوی گوندوگان برخورد کرد و منجر به مصدومیت او شد‌.‌ در این لحظه که بازیکنان سیتی معتقد بودند داور باید یک کارت قرمز به علیرضا نشان دهد اما اتول به یک کارت زرد بسنده کرد و همین مسئله منجر به اعتراض شدید هواداران سیتی در فضای مجازی شد، بخصوص این‌که پپ گواردیولا در ابتدای نیمه دوم به دلیل همین آسیب‌دیدگی، گوندوگان را تعویض کرد.

طرفداران سیتی با توجه به در پیش بودن فینال لیگ قهرمانان اروپا و بازی با چلسی بابت مصدومیت ستاره تیمشان نگران هستند.‌ وب سایت wittyfutty در‌خصوص خطای جهانبخش نوشت: «جهانبخش برای یک تکل بد روی گوندوگان در جریان دیدار برایتون و منچسترسیتی در لیگ برتر فقط یک کارت زرد می‌گیرد. منچسترسیتی مقابل برایتون پیش افتاده‌، اما آن‌ها در زمین بازیکن کمتری نیز دارند. کانسلو به دلیل خطای روی ولبک به عنوان آخرین مرد خط دفاع سیتی، کارت قرمز گرفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج