۱۱۲۰۰۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تمجید ویژه روزنامه قطری از لژیونر ایرانی

روزنامه الرایه قطر که بررسی عملکرد باشگاه‌های قطری در پایان فصل را از هفته گذشته آغاز کرده در شماره امروز به تحلیل شرایط العربی در لیگ ستارگان پرداخته و مهرداد محمدی را بهترین بازیکن این تیم دانسته است.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه الرایه قطر که بررسی عملکرد باشگاه‌های قطری در پایان فصل را از هفته گذشته آغاز کرده در شماره امروز به تحلیل شرایط العربی در لیگ ستارگان پرداخته و مهرداد محمدی را بهترین بازیکن این تیم دانسته است.

در گزارش روزنامه الرایه آمده است: فصلی که گذشت برای العربی هیچ تفاوتی با فصل گذشته نداشت. آنها دقیقا مثل فصل قبلی با ۲۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ قرار گرفتند و برخلاف انتظارات هواداران‌شان نتوانستند به جمع ۴ تیم طلایی بالای جدول و سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا دست یابند.

فهرست بازیکنان خارجی العربی در ابتدای فصل هیچ تغییری نداشت به جز مهرداد محمدی که جانشین هموطن خودش مرتضی پورعلی‌گنجی شد و مدافع ایرانی به مقصد لیگ چین العربی را ترک کرد. این در حالی بود که کادر فنی العربی نیز با حفظ هالگریمسون ایسلندی ثبات داشت. العربی در ادامه شاهد تغییرات گسترده در ترکیب بازیکنان خارجی بود به طوری که در طول یک فصل از۸ بازیکن مختلف استفاده کرد.

آنها فصل را با مارک مونیسا ، مهرداد محمدی، گونارسون ، لاسوگا و حمدی الحرباوی آغاز کردند اما در ادامه الحرباوی و لاسوگا از تیم کنار گذاشته شدند و مهدی ترابی به همراه ایوبی عزی را به خدمت گرفتند. در ادامه یوسف المساکنی بازیکن الدحیل جانشین مهدی ترابی شد و همین مسئله تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشت که با تغییرات متعدد در طول فصل با ترکیب‌های متفاوتی به میدان می‌رفت.

مهرداد محمدی در این فصل عملکرد موفقی در ترکیب العربی داشت. او با این وجود که یک مهاجم تخصصی نیست و در نوک خط حمله مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بهترین گل‌زن تیم در این فصل بود. مهرداد از مجموع ۲۸ گل العربی ۱۰ گل را به ثمر رساند و در واقع زننده بیش از یک سوم گل‌های این تیم بود.

محمدی عملکردی قابل توجه از خودش نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان خارجی فصل بود. او یک جنگجوی واقعی در زمین است که از خریدهای موفق العربی به شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج