۱۱۲۰۰۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سوریان: کشتی به آرامش نیاز دارد

نایب رییس فدراسیون کشتی و دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک ضمن دعوت همه به آرامش در آستانه المپیک توکیو گفت: کشتی به آرامش نیاز دارد. اشخاص کاردان و کاربلد کادرفنی تیم‌های ملی را تشکیل می‌دهند و با تمام وجود برای سربلندی کشتی تلاش دارند.

خبرگزاری ایرنا: نایب رییس فدراسیون کشتی و دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک ضمن دعوت همه به آرامش در آستانه المپیک توکیو گفت: کشتی به آرامش نیاز دارد. اشخاص کاردان و کاربلد کادرفنی تیم‌های ملی را تشکیل می‌دهند و با تمام وجود برای سربلندی کشتی تلاش دارند.

حمید سوریان روز پنجشنبه در حاشیه جام تختی در جمع خبرنگاران افزود: حضور نداشتن کشورها در جام تختی قبل از هرچیز به واسطه شیوع کروناست. اگر امکانش فراهم بود مطمئنا استقبال بهتری می شد. ما باید قبل از هر چیز خوشبینانه به موضوع نگاه کنیم که ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری را صادر کرد و این مسابقات را برگزار کردیم. قهرمانان جوان ما در جام تختی به رقابت پرداختند و این شرایطی را فراهم می کند که با انگیزه تر راه خود را ادامه داده و آینده روشن تری داشته باشند.

وی اضافه کرد: این اولین گامی بود که ما در راه مسابقات جهانی نروژ برداشتیم. هدف برگزاری مسابقات بود و بعضی از شرکت کنندگان نیز که اکنون در اردوی المپیکی تلاش می کنند با نظر کادرفنی در جام تختی شرکت نکردند. هر کسی از این مسابقات موفق بیرون بیاید گام نخست را برای حضور در جام جهانی برداشته است. نفرات منتخب در تورنمنت ها و مسابقات مختلف با هم رقابت خواهند کرد که بهترین نفر به جام جهانی اعزام شود. هدف اصلی المپیک است که بعد از آن هم جهانی مد نظر هست.

سوریان در مورد جو ملتهب و پرحاشیه فضای مجازی در مورد کشتی تصریح کرد: همه را به آرامش دعوت می کنم چون کشتی نیاز به آرامش دارد. اشخاص کاردان و کاربلد کادرفنی تیم های ملی را تشکیل می دهند و با تمام وجود برای سربلندی کشتی تلاش دارند. نگاه حمایتی و نظارتی داریم و رسانه هاهم کمک کنند. اگر نقدی هست سازنده باشد. نه آنکه به قطار در حال حرکت سنگ بزنیم و مانع ایجاد کنیم. امروز فضای متفاوتی در مقایسه با گذشته در کشتی حاکم شده و شبکه های اجتماعی که به صورت شخصی اداره می شوند بعضی مواقع غرض ورزانه قلم می زنند، خواهش می کنم به خاطر کشتی از این کار پرهیز کنند.

وی در مورد حضورش در انتخابات اتحادیه جهانی خاطرنشان کرد: پیش از این فرصت سوزی کردیم متاسفانه در گذشته جایگاه داشتیم اما الان می بایست مجددا اعتماد سازی کنیم. قطعا کار سختی است و باید شرایطی را مهیا کنیم که از طریق رایزنی این اتفاق بیافتد. بحثی از کناره گیری من از انتخابات اتحادیه جهان مطرح نبود اما همه چیز نیاز به زمان و بررسی شرایط دارد. در این رابطه هم دبیر جلسه ای با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی داشت و هم خودم در بلغارستان با او صحبت کردم. در زمان برگزاری تورنمنت ها نیز با روسای فدراسیون های صاحب رای صحبت کردیم که این اتفاق خوبی بود ولی مشکل بزرگ این است که به واسطه کرونا یک مقدار شرایط متفاوت تر از گذشته است و در رقابت های بین المللی کمتر خارجی ها حضور پیدا می کنند. ضمن اینکه کمتر امکان مسافرت برای دیدار با روسای فدراسیون ها وجود دارد.

دارنده ۷ مدال طلای جهانی و المپیک ادامه داد: شیوه رایزنی به همین منظور متفاوت تر از گذشته هست. می بایست این رایزنی به صورت چهره به چهره اتفاق بیافتد و با این اشخاص نشست و برخاست داشت ولی این امکان چندان میسر نیست. خیلی از اعضای کشتی آفریقا و اقیانویسه در مسابقات شرکت نمی کنند و محدودیت زیادی وجود دارد.

سوریان در مورد کامل نشدن ترکیب تیم ملی فرنگی برای شرکت در المپیک گفت: قبل از هرچیز کیفیت تیم مهم است. اما باید سهمیه ۸۷ کیلو را می گرفتیم اما یک اشتباه تاکتیکی، حسین نوری متاسفانه نتوانست سهمیه بگیرد. در گزینشی جهانی ناصر علیزاده کشتی های قابل قبولی گرفت اما هدف اصلی که کسب سهمیه بود، اتفاق نیفتاد. امیدوارم بقیه بچه ها جبران کنند و آن نتیجه مد نظر حاصل شود.

وی المپیک پیش رو را برای کشتی غیرقابل پیش بینی دانست و تاکید کرد: امروز شرایط متفاوت از گذشته است. ورزش دنیا به خاطر کرونا چندین ماه تعلیق شد و این کار را برای همه سخت کرده است. مطمئنا با تلاشی که می کند انتظار بهترین نتیجه برای المپیک هست. آنچه می بایست انجام شود و تلاشی که باید توسط کادرفنی برنامه ریزی می شد، صورت گرفته است. کشورهای دیگر هم همین شرایط را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج