۱۱۲۰۱۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو برای رئال‌مادرید بازی می‌کند

رئال‌مادرید امیدوار است وایادولید، تیمی که رونالدو برزیلی مالک آن است در مسابقه آخر خود برابر اتلتیکو مادرید از این امتیاز بگیرد.

ورزش سه: رئال مادرید امیدوار است وایادولید، تیمی که رونالدو برزیلی مالک آن است در مسابقه آخر خود برابر اتلتیکو مادرید از این امتیاز بگیرد.

نبرد قهرمانی رقابت‌های لالیگا به روز آخر کشیده شد. اتلتیکو مادرید که تا ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی برابر اوساسونا با یک گل از حریف خود عقب بود نهایتاً دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا همچنان شانس اول قهرمانی باشد. این در حالی است که رئال مادرید در یک بازی دشوار با تک گل ناچو فرناندز مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی رسید تا همچنان به کسب قهرمانی امیدوار باقی بماند.

اما در هفته پایانی رقابت های لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف ویارئال خواهد رفت. همچنین تیم صدرنشین یعنی اتلتیکو مادرید مهمان رئال وایادولید خواهد بود.

نکته جالب اینکه رونالدو برزیلی، ستاره سابق رئال مادرید، مالک باشگاه رئال وایادولید است. در واقع حالا رئالی ها امیدوار هستند که تیم تحت مالکیت مریخی بتواند از اتلتیکو مادرید امتیاز بگیرد و در سمت مقابل آن‌ها برابر ویارئال به پیروزی دست پیدا کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. این در حالی است که خود وایادولید نیز برای امیدوار ماندن به بقا در لالیگا به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد.

در این راستا مارکا صفحه اصلی امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده و با تیتر "رونالدو برای مادرید بازی می‌کند" به امیدواری لوس بلانکوس برای امتیاز گرفتن تیم تحت مالکیت رونالدو از اتلتیکو مادرید و نهایتا قهرمانی آنها اشاره کرده است.

رونالدو برای رئال‌مادرید بازی می‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج